Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-handel

  • Media społecznościowe wywrócą tradycyjny handel? Zmiany na rynku są nieuniknione


    Myimagine / Shutterstock
    Z raportu „Sklepy Przyszłości” wynika, że 24% użytkowników internetu dokonuje stałych transakcji handlowych przez aplikacje i strony mobilne. Zdaniem specjalistów, siła m-zakupów będzie rosła za sprawą systemów ułatwiających wybór i zamawianie artykułów. Najnowsze badania wykazały też, że 21% respondentów systematycznie nabywa towary poprzez social media.  więcej
    10-05-2018, 22:25, Nika, Pieniądze
  • Emerytura doskonałym czasem na zakupy online?

    Wzrasta liczba internautów powyżej 65 roku życia - według raportu CBOS  z 2017 r. to już 23% najstarszych Polaków. Znajdują oni w sieci interesujące ich tematycznie fora, wydarzenia, nowych znajomych i własne media. Coraz częściej robią też zakupy. Co i jak kupują najczęściej?  więcej
    08-05-2018, 13:05, Nika, Pieniądze
  • 75% polskich przedsiębiorców nie korzysta z usług e-commerce


    © istockphoto.com
    Przejście z technologii analogowej na rzecz cyfryzacji dla wielu prywatnych przedsiębiorców stanowi sporą trudność. Problem szczególnie dotyczy małych i średnich firm, które nie czują się pewnie, poruszając się w zdigitalizowanym świecie.  więcej
    24-04-2018, 19:15, Nika, Pieniądze
  • Ponad 90% polskich internautów robi zakupy w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Zakupy w e-sklepach robi już prawie każdy posiadający dostęp do sieci Polak. Jedynie 7% respondentów, biorących udział w najnowszym badaniu, przyznało, że nigdy nie zamówiło żadnych towarów przez internet.  więcej
    11-04-2018, 15:44, Nika, Pieniądze
  • Pierwsza wolna niedziela w e-handlu


    wavebreakmedia / shutterstock
    W minioną niedzielę nieznacznie wzrosła liczba transakcji w e-sklepach, za to nieco obniżyła się ich średnia wartość w porównaniu do poprzednich niedziel. Dlaczego tak się stało?  więcej
    12-03-2018, 17:02, Nika, Pieniądze
  • Europejski rynek e-commerce rośnie w szybkim tempie


    Shutterstock.com
    7 na 10 europejskich internautów dokonało 2017 roku zakupów online. Na dojrzałych rynkach odsetek osób dokonujących zakupów w sieci jest najwyższy i nadal wzrasta.  więcej
    05-03-2018, 10:09, Nika, Lifestyle
  • E-commerce na trzecim stopniu podium wśród dłużników


    Pressmaster/Shutterstock
    E-handel rozkwita, lecz branża ma problemy z płynnością finansową. E-commerce pod koniec ubiegłego roku znajdował się na trzecim miejscu pod względem zadłużenia w branży handlowej i na koniec 2017 roku miał zaległości niemal na 107 mln zł.  więcej
    03-03-2018, 17:40, Nika, Pieniądze
  • Korzystasz z mobilnych aplikacji do handlu? Sprawdź, czy jesteś bezpieczny

    Handel za pomocą aplikacji mobilnych staje się coraz bardziej popularny. Liczba dostępnych programów rośnie, ale czy zapewniają one bezpieczeństwo? Firma specjalizująca się w badaniu zabezpieczeń, IOActive postanowiła niedawno zbadać dwadzieścia jeden tego typu aplikacji maklerskich, które używane są do obrotu akcjami i handlu. Wyniki były bardzo niepokojące. Dlaczego?  więcej
    08-11-2017, 12:57, Komunikat firmy, Bezpieczeństwo
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, _, Pieniądze
  • Handel czeka uberyzacja. Kurierów zaczną „wyręczać” konsumenci


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według części ekspertów, za 5-10 lat znikną z rynku sklepy, które nie zdołają dostarczyć klientom żywności w ciągu 1-2 godzin. Polacy będą zamawiać produkty w drodze do pracy i odbierać je po powrocie do domu, tak jak robią to już Amerykanie. Realizację masowych, szybkich i tanich dostaw umożliwi ekonomia współpracy. Dzięki rozładowaniu tzw. peaków sprzedażowych, sieci handlowe obniżą koszty dystrybucji. E-klienci otrzymają swoje artykuły na czas, a odwiedzający placówki zarobią dodatkowe pieniądze.  więcej
    10-10-2017, 09:40, Łukasz Kowalski, Pieniądze
  • 75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów – winne są technologie


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych. Sprawdź, co znalazło się na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom.  więcej
    26-09-2017, 15:55, Marek Safiejko, Pieniądze
  • Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości


    Comarch
    Wyniki badania ‚‚Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku’’ przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech na grupie ponad 3 tys. osób w wieku od 18 do 65 lat pokazują, że przedstawiciele pokolenia X i Y zdają sobie sprawę, że digitalizacja w sklepach jest kluczowa i coraz chętniej podążają za nowinkami technologicznymi.  więcej
    07-09-2017, 10:22, Marek Wiśniewski, Pieniądze
  • Big Data w biznesie - nowe możliwości analizy danych o kliencie


    Gkenius
    Big Data jako kompleks zagadnień informatycznych stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata cyfrowego. W obecnych czasach, przy ciągłym napływie dużej ilości informacji pochodzących z różnych źródeł, a zatem o różnej charakterystyce, wymaga się wprowadzenia nowych technik analizy danych oraz rozwiązań technologicznych. W szczególności Big Data wymaga stosowania równoległego przetwarzania danych oraz odejścia od klasycznego schematu przechowywania danych.  więcej
    30-08-2017, 13:52, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • Chcesz zobaczyć, jak powstaje i tworzony jest serwis Ceneo?

    Nie co dzień zdarza się, żeby jedna z największych firm e-commerce w kraju zdradzała zdobywane przez lata wiedzę i doświadczenie. Tymczasem już 21 września Ceneo zaprasza do swojej siedziby we Wrocławiu na konferencję Geek Speak. Uczestnicy imprezy nie tylko zobaczą, gdzie powstaje serwis, posmakują tutejszej kawy, ale przede wszystkim dowiedzą się, jak jest tworzony.  więcej
    09-08-2017, 14:00, _, Kalendarium
  • Narzędzia, które wspierają handel i przekładają się na zysk

    Zarówno handel internetowy, jak i tradycyjna forma sprzedaży, wymagają wsparcia dodatkowych narzędzi i odpowiedniego kontaktu z klientem. Bez względu na to, czy transakcje odbywają się realnie czy wirtualnie, przedsiębiorcy powinni stale dbać o relacje z obecnymi, a także potencjalnymi nabywcami.  więcej
    03-08-2017, 13:37, _, Porady
  • Przedsiębiorcy stawiają na e-commerce i personalizację


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes?  więcej
    08-05-2017, 16:09, Tomasz Gibas, Pieniądze
  • Ranking Sklepów Internetowych 2021 Opineo

    Serwis Opineo.pl opublikował 12. Edycję Rankingu Sklepów Internetowych. Tematem przewodnim tegorocznej publikacji jest obraz branży e-commerce po pandemii.  więcej
    12-10-2021, 18:21, pressroom , Pieniądze
  • Polska wciąż w unijnym ogonie cyfryzacji, ale... są widoczne postępy!


    Artem Samokhvalov / Shutterstock.com
    Polska jest na 23. miejscu w UE jeśli chodzi o poziom cyfryzacji gospodarki i społeczeństwa. W porównaniu z ubiegłym rokiem poprawiły się wszystkie kluczowe wskaźniki, ale wciąż mamy wiele do zrobienia szczególnie w obszarze używania nowych technologii w biznesie.  więcej
    06-03-2017, 10:51, Marcin Maj, Pieniądze
  • Koszt połączenia z obsługą posprzedażową nie może być wyższy od kosztów zwykłych rozmów - wyrok TSUE


    Stokkete / Shutterstock.com
    Sklep w ramach obsługi po sprzedaży nie może wymagać od klientów dzwonienia na numer, z którym połączenie jest droższe niż zwykła rozmowa. Tak orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE w wydanym wczoraj wyroku.  więcej
    03-03-2017, 12:56, Marcin Maj, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)