Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

decyzje zakupowe

  • Optymizm kupujących napędza zakupy w internecie


    Allegro
    Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej (38% vs 47%). Kupujący coraz chętniej korzystają z zakupów online, a przejście od tradycyjnego modelu do e-commerce przynosi ze sobą nowe nawyki i preferencje zakupowe, które mają szansę zrewolucjonizować rynek handlu detalicznego w Polsce.  więcej
    24-05-2024, 11:53, pressroom , Pieniądze
  • Rozczarowanie technologią: Dlaczego firmy żałują swoich decyzji inwestycyjnych?


    materiały prasowe
    Zaskakujące 60% firm przyznaje, że żałuje przynajmniej jednej decyzji dotyczącej zakupu oprogramowania podjętej w ciągu ostatniego roku lub półtora. Ta niepokojąca statystyka pokazuje, jak ważne jest właściwe podejście do wyboru i wdrażania nowych rozwiązań IT w firmach.  więcej
    24-04-2024, 18:38, Sabina Iling, Pieniądze
  • Polacy nie ufają promocjom w e-sklepach. Blisko 70 proc. sprawdza ich autentyczność


    Mikhail Nilov
    Polacy stają się coraz bardziej świadomi przy zakupach online i nieufnie podchodzą do promocji w e-sklepach wynika z najnowszego sondażu UCE RESEARCH i Grupy BLIX. Istnieje znacząca grupa konsumentów, która aktywnie sprawdza autentyczność promocji w e-sklepach. Wyniki te rzucają światło na aktualne trendy konsumenckie i wyzwania stojące przed e-commerce.  więcej
    23-01-2024, 09:01, Sabina Iling, Pieniądze
  • Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń


    Gonzalo Aragon / Shutterstock
    Podejmowanie decyzji zakupowych często poprzedzone jest poszukiwaniem opinii o danej usłudze lub produkcie. 38 procent respondentów przyznaje, że regularnie publikuje lub dzieli się opiniami o zakupionych produktach i usługach.  więcej
    28-09-2015, 18:26, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)