Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

AdWords

  • Google przejmuje AdMeld za 400 mln dolarów

    Google jest w stanie zapłacić bardzo wiele, by umocnić swoją pozycję na rynku reklamy w internecie.  więcej
    10-06-2011, 14:29, Adrian Nowak, Technologie
  • Firmy oszukują firmy w internecie


    © - istockphoto.com
    Kilka dni temu do firmy, w której pracuję, przyszedł przedstawiciel firmy zajmującej się organizowaniem kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, a konkretnie pośredniczeniem w wykupowaniu reklam AdWords. Dowiedziałem się, że najtańsza kampania to 1400 zł, z czego 400 zł to prowizja pośrednika, a 1000 zł to koszt wykupienia reklam Google. Gdzie jest sens tej operacji, skoro sam mogę wykupić te reklamy, oszczędzając na prowizji?  więcej
    27-05-2011, 15:33, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Druga pozycja w AdWords jest najlepsza

    Wbrew pozorom pierwsze wyniki w AdWords wcale nie przykuwają największej uwagi internautów.  więcej
    21-05-2011, 16:14, Adrian Nowak, Technologie
  • Kto jest największym klientem Google'a?

    Największy klient amerykańskiego giganta wydaje zaledwie około 200 mln dolarów na reklamę w Google'u, co stanowi mniej niż 1 procent jego przychodów.  więcej
    14-04-2011, 07:26, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Darmowe wsparcie telefoniczne dla Google AdWords

    Szukanie pomocy na forach internetowych nie należy do najwygodniejszych, zatem wyszukiwarkowy gigant postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników.  więcej
    06-04-2011, 10:12, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Twoja firma w sieci w 2 krokach


    www.sxc.hu
    Wielu małych przedsiębiorców wciąż myśli, że ich firma nie musi mieć strony internetowej. Oczywiste jest jednak to, że przedsiębiorstwo może działać tylko wtedy, gdy klienci wiedzą o jego istnieniu. Wielu potencjalnych klientów szuka usługodawców i sprzedawców właśnie w internecie, nawet jeśli chodzi o szklarza lub mechanika w okolicy. Jeśli Twojej firmy nie ma w sieci, to znaczy, że dla części klientów ona... nie istnieje.  więcej
    15-01-2011, 12:54, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • AdWords ponownie na cenzurowanym

    Każdy reklamodawca może de facto w AdWords wskazać takie słowa kluczowe, jakie chce. Także nazwy znanych marek czy znaków towarowych. Nie wszystkim się to podoba. Tym razem protestują we Francji.  więcej
    09-11-2010, 07:22, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Można zakazać reklamy według słowa kluczowego


    © arturbo at istockphoto.com
    Reklamodawcy nie powinni zlecać Google zamieszczania reklam, które mogą wprowadzać w błąd co do tego, z jakiego przedsiębiorstwa pochodzą ich towary lub usługi. Google nie ponosi jednak odpowiedzialności za takie reklamy – uznał Europejski Trybunał Sprawiedliwości, który wydał wyrok w sprawach połączonych Google vs. Louis Vuitton Malletier i in.  więcej
    23-03-2010, 13:54, Marcin Maj, Technologie
  • Google znów w sądzie za AdWords

    Google zostało pozwane przez firmę Firepond, której nazwa została wykupiona przez konkurencję jako słowo kluczowe w usłudze emisji reklam w wyszukiwarce AdWords. Od tego czasu, za każdym razem, gdy w wyszukiwarce Google wpisywana jest fraza "Firepond" to na pierwszym miejscu wyników pojawia się reklama konkurencyjnej firmy.  więcej
    18-05-2009, 09:04, Michał Duda, Pieniądze
  • Szkolenia z reklamy w Google

    Google Polska uruchamia kolejny program edukacyjny, tym razem we współpracy z niezależnymi firmami szkoleniowymi.  więcej
    03-11-2008, 09:49, kg, Pieniądze
  • Słowa kluczowe stron, które wolno się ładują będą miały niższy współczynnik jakości i wyższe opłaty minimalne i vice versa poinformowano na blogu Inside Adwords  więcej
    19-06-2008, 07:37, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Mobilne reklamy Google już w Polsce

    Reklamy Google Mobile Ads będą dostępne także w Polsce - ogłosiła firma Google. Tekstowe reklamy będą wyświetlane przez telefony komórkowe, w momencie gdy użytkownik wpisze termin wyszukiwania w internetowej przeglądarce telefonicznej.  więcej
    29-11-2007, 08:56, mm, Pieniądze
  • Google sprzeda reklamy w gazetach

    Wczoraj rozpoczęły się testy nowej usługi, która pozwoli klientom Google na zakup reklamy w 50 pismach drukowanych. Są wśród nich znane dzienniki, takie jak: The New York Times (NYT), Philadelphia Inquirer i San Jose Mercury News.  więcej
    07-11-2006, 07:54, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)