Moim zdaniem pretensje należy mieć do producentów sprzętu, a nie do sprzedawców. Jeżeli firma X nie chce naprawić sprzętu własnej produkcji tylko dlatego, że został kupiony w innym kraju to znaczy, że nie traktuje klienta poważnie. Dlatego staram się kupować sprzęt z europejską lub światową gwarancją. Dodatkowo, zazwyczaj lepiej skorzystać z niezgodności towaru z umową niż z gwarancji producenta.
polecam przelicznik walut strefawalut.pl najlepsze kantory internetowe na jednej stronie
@Boracie - owszem, masz racje co do faktów stricte technicznych, ale to nie zmienia natury ludzkiej.
Pozdrawiam
Bosze!!! Znowu ten sam durny obrazek od lat. Facio rozwalający młotkiem laptop. Redakcja DI leci w kulki. To tak jakby jeść co dzień pomidorową na obiad.
Niestety prawda. Na własnym przykładzie przekonałem się, że robi tak np. sklep mp3store - słuchawki okazały się być spoza polskiej dystrybucji, przez co nie obejmuje ich dożywotnia gwarancja producenta.
@ ~Henry
Od pierwszego lotu w kosmos minęło 50 lat i w technologi lotów kosmicznych poza nowocześniejszą elektroniką niewiele się zmieniło. Nośność rakiet i napęd jest niewiele wydajniejszy niż pół wieku temu.
a ja uzywac nie bede bo:
- aplikacja na adnka nie uploaduje automatycznie nowych zdjec (chyba ze to robi, ale jak ?)
- zsynchronizowane pliki zapisuja sie w katalogu w moich Moje Dokumenty... bez przesady, czyzby Google nie wie, ze lepiej trzymac dokumenty 'nie na Ce'?
no i w sumie tyle.
a szkoda ze az tyle.
To samo mowiono w kazdym wieku ... o przyszlosci, w ktorej np my teraz zyjemy.
Przy obecnym tempie rozwoju rakiet i wachadłowców nie dożyją zwrotu z tej inwestycji :)