Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

RSS Komentarze

  • ~Ryś

    ten rzad jest nielegalny wiec co uchwali nie ma znaczenia prawnego.

    26-04-2012, 00:22


    odpowiedz
  • ~Ali

    Co jak co, ale lepiej jak będą w takie rzeczy inwestować zamiast wydawać na głupoty albo na zbrojenia...

    25-04-2012, 22:16


    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Aktualizowanie albo wymiana oprogramowania na inną wersję to chyba najbardziej popularny zbywający pomysł wszelkich serwisów. Jak człowiek ma z czymś problemy to zawsze pytają o firmware itd mimo że na ogół problem leży w czymś zupełnie innym.

    Taka, a nie inna polityka służy temu żeby człowiek zrezygnował z serwisu i od razu kupił nowe. Dlatego jest tyle ceregieli. To taki test kto kogo przetrzyma.

    25-04-2012, 21:58


    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Jak się weźmie pod uwagę np taką Muzodajnię, to raz dwa można policzyć, że pobranie jednego mp3 za darmo przynosi owemu portalowi straty wysokości koło 30 groszy łącznie z podatkiem, więc wytwórniom jeszcze mniej.
    (Oczywiście to pod warunkiem, że Muzodajnia w ogóle ma takie mp3 w ofercie).

    25-04-2012, 21:53


    odpowiedz
  • ~Wstrętny anonim

    [quote]...nie neguje ona potrzeby wypracowania rozwiązań mających na celu walkę z własnością intelektualną.[/quote]

    Tak. Z własnością intelektualną trzeba walczyć ;-)

    25-04-2012, 21:40


    odpowiedz
  • ~Infro

    Jak powiedział jeden z przedmówców: gdybyś coś uwalił podczas samodzielnej naprawy, serwis wypiąłby się i tyle.

    Kiedy u nas kombajn HP zaczął zacinać papier (notorycznie, przy każdym wydruku), pani z serwisu zaproponowała żeby może przepiąć kabel LAN do innego gniazda, bo z linią może być coś nie tak. Potem proponowała zmianę firmware'u, podając konkretną wersję -- nie najnowszą, bo najnowsza miała powodować ciągłą i głośną pracę wiatraków. Ot, taka wada, do której serwis sam się przyznał, zamiast wycofać wadliwy firmware ze strony.

    Na drukarkę jest wykupiony care-pack, a serwisant przybył chyba po tygodniu takich korowodów "spróbujcie tego, spróbujcie tamtego". To najlepiej świadczy o (byle)jakości ich serwisu.

    25-04-2012, 21:34


    odpowiedz
  • ~admin_koloru

    To ja miałem lepsiejszą przygodę: w firmie kupiliśmy wielofunkcyjny kolor HP i po niedługim czasie padł (wypluwał całe czarne kartki). Po zgłoszeniu przyjechał serwisant,
    dłubał pół dnia i nic nie ustalił (podmienił kilka podzespołów i nic), umówił się na kolejną wizytę - skutek ten sam.
    Dopiero na trzeciej wizycie "bingo" - wymienił trefny moduł i kombajn naprawił.
    Najlepsze w tej historii są procedury serwisowe HP: nie pozwalają serwisantom zabrać sprzętu na warsztat i na czas naprawy wydać sprzęt zastępczy, a także zabrać na wizytę serwisową wszystkie moduły, które można by wymieniać - pozwalają zabrać tylko kilka na raz. Skutek: serwisant musi odbyć wiele podróży, aż "trafi" z częściami.

    25-04-2012, 20:20


    odpowiedz
  • ~Adam

    Bo do robienia zdjęc jest aparat,
    a telefon jest do dzwonienia

    25-04-2012, 19:56


    odpowiedz
  • ~EweLA

    w empiku jest drogo, jest przereklamowany. Co z tego, że jest duży wybór??? Idę do innej większej księgarni i ot. zniżka na jedno, na drugie, książki na promocji po 5 lub 10 zł.:) przykład "Gra o tron" z 20% zniżką w Galerii Krakowskiej:) żyć nie umierać:) warto dodać, że naprawdę większość ludzi woli książki papierowe! TYLKO ŻE ZARABIAMY ZA MAŁO ŻEBY SOBIE NA NIE POZWOLIĆ!

    25-04-2012, 19:34


    odpowiedz
  • ~Jotgie

    Co za bzdury!
    Szczyt głupizny!
    Przeleję zięciowi a w przelewie napiszę "dla córki, bo nie ma konta" - to też się "nie liczy"?!

    25-04-2012, 19:33


    odpowiedz
  • « Pierwsza ... 65 ... Ostatnia »
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)