Sztuczna inteligencja w reklamie zewnętrznej to temat wielowątkowy. O ile technologia ta może znacząco podnieść efektywność kampanii reklamowych, to równie ważne jest uwzględnienie zagrożeń, które niesie ze sobą jej zastosowanie. Odpowiedzialne podejście do implementacji AI w procesach reklamowych może być kluczem do sukcesu, ale również może otworzyć drzwi do nowych, niezbadanych jeszcze wyzwań i problemów. więcej
Powstały setki książek, które szukały sposobu na sprawne wykorzystanie generacji Y i Z w biznesie. Działy HR nieustannie zastanawiają się jak przyciągnąć najmłodszych do pracy, jakie warunki im zaoferować, jak nimi zarządzać, by nie zniechęcić do firmy. Współczesny rynek pracy to jednak nie tylko 20- i 30-latkowie. Na coraz większej ilości rynków prym wiodą perennialsi, czyli osoby po 55 roku życia. więcej
Elektryczne hulajnogi i rowery stają się atrakcyjnymi środkami transportu dla firm, szczególnie w dużych miastach. Jedną z możliwości finansowania ich zakupu jest leasing. Przepisy na to pozwalają, ale należy prawidłowo wykazać celowość takiej transakcji dla działalności gospodarczej. więcej
Wzrost wartości faktur przekazywanych do finansowania o 34% oraz krótszy czas finansowania o 5 dni - to efekt pandemii zauważalny w sektorze faktoringu online dla mikrofirm. Po letargu spowodowanym pandemią przedsiębiorcy już teraz coraz chętniej sięgają po faktoring, ponieważ zapewnia on błyskawiczne finansowanie faktur, a firmy potrzebują gotówki jak nigdy dotąd. więcej
Mimo pogłosek, że w tym roku wyniki Black Friday mogą być mniej spektakularne (zwłaszcza w branżach, w których pojawiły się braki w zaopatrzeniu), aż 31 proc. klientów zamierza sprawdzić oferty w sklepach i e-sklepach, a 63 proc. w ciemno deklaruje, że skorzysta z promocji. Badanie SMSAPI pokazuje, że na tę okazję zaplanowaliśmy już specjalne zakupy. więcej
Nowoczesne płytki ceramiczne zachwycają swoim unikatowym wyglądem. Wśród nich prym wiodą płytki 3D o trójwymiarowej fakturze. Jak wyglądają i do jakich wnętrz będą pasowały najlepiej? więcej
Eksperci firmy Balabit zdefiniowali najważniejsze zagrożenia i technologie, które w najbliższym czasie będą miały olbrzymi wpływ na bezpieczeństwo IT. więcej
Sfera digital marketingu musi się zmieniać i dostosowywać do trendów w konsumpcji mediów, aby zachować wysoki potencjał. Dziś umożliwia to nowoczesna technologia, w postaci algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. więcej
Niedawno Huawei i Honor, teraz Xiaomi i Redmi. Znany chiński producent smartfonów wydzielił Redmi - dotychczas jedną ze swoich linii - jako osobną markę. Wedle deklaracji Xiaomi, Redmi skupi się na urządzeniach o korzystnym stosunku ceny do jakości. Pierwsze urządzenie pokazuje, że rzeczywiście mówimy o średniej półce cenowej. więcej
Analitycy z firmy MarketsandMarkets prognozują, że wartość rynku usług zarządzanych IT wzrośnie ze 180 mld dolarów w 2018 r. do 282 mld dolarów w 2023 r. Głównym powodem jest wzrost znaczenia technologii dla rozwoju biznesu. Zwracają jednocześnie uwagę, że firmy wciąż mają duże opory przed udostępnieniem wrażliwych danych. Zamiast pełnego outsourcingu wolą kupować na zewnątrz usługi opieki nad konkretnymi obszarami IT. więcej