Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sprzedaż wielokanałowa

  • Jak zwiększyć sprzedaż - automatyka cenowa w e-commerce

    Sprzedając w sieci, warto zastanowić się nad sposobami, które pozwolą Ci realnie zwiększyć sprzedaż. Jednym z nich jest niewątpliwie możliwość automatyzacji cen w e-commerce. Automatyka cenowa pozwala przede wszystkim ustalać stawki na konkretnych produktach zgodnie z ruchami Twojej bezpośredniej konkurencji. Dzięki temu możesz w łatwy sposób być o krok przed innymi oferentami i przyciągać potencjalnych klientów korzystnymi cenami.  więcej
    27-04-2023, 14:18, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Dynamizm plus wielokanałowość - w kilku zdaniach o ciekawym przejęciu


    © Marlee - istockphoto.com
    SumUp, według Inc 5000 najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka w Europie, z końcem stycznia przejęła Shoplo – polską wielokanałową platformę e-commerce. Poznajmy przyczyny tej transakcji.  więcej
    15-02-2019, 15:53, Nika, Pieniądze
  • Jak z sensem działać w e-commerce?


    wk1003mike / shutterstock
    Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Nie bój się przy tym mediów społecznościowych i poważnie pomyśl o marketplace’ach.  więcej
    12-10-2018, 01:33, Nika, Pieniądze
  • Czy zawartość koszyka w sklepie stacjonarnym ma tę samą wartość co koszyk w e-sklepie?


    © istockphoto.com
    Jak wynika z nowego raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie” 2/3 konsumentów deklaruje taką samą lub większą wartość koszyka w sklepach stacjonarnych jak w e-sklepach. Do jakich dodatkowych wniosków, dotyczących różnych dróg sprzedaży, doszli twórcy wspomnianego badania?  więcej
    02-07-2018, 12:44, Nika, Pieniądze
  • Omnicommerce. Raport o tym, jak i gdzie najchętniej robimy zakupy

    73% internautów kupuje produkty z tej samej kategorii w więcej niż jednym kanale zakupowym. Tak wynika z nowego raportu e-Izby, który jest pierwszym na rynku opracowaniem poświęconym zjawisku omnicommerce czyli zakupów wielokanałowych.  więcej
    16-05-2018, 21:28, Nika, Pieniądze
  • Czy sklepy, aby przetrwać, powinny łączyć sprzedaż stacjonarną z internetową?

    Coraz popularniejsza jest idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych. Warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem, ponieważ konsument wielokanałowy, który robi zakupy zarówno w sklepach tradycyjnych jak i on-line, wydaje ponad dwa razy więcej, niż ten preferujący tylko sklepy tradycyjne.  więcej
    11-05-2018, 22:35, Nika, Pieniądze
  • Do 2028 roku 40% przesyłek ma być dostarczana w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia


    Quang Ho / Shutterstock
    Ankietowani z sektora sprzedaży wielokanałowej, biorący udział w najnowszym badaniu, przewidują przełom w kontaktach z klientem. Rewolucja dokona się za sprawą dronów, pojazdów autonomicznych oraz dostaw typu crowdsourcing.  więcej
    10-04-2018, 23:23, Nika, Pieniądze
  • #e-biznes festiwal: Nowe spojrzenie na e-sprzedaż

    Postęp technologii pociąga za sobą zmiany w obszarze komunikacji z potencjalnym klientem. Szybki rozwój mediów, coraz łatwiejszy dostęp do Internetu i nowe trendy w IT wpłynęły na zmianę nawyków zakupowych i wzrost popularności sprzedaży wielokanałowej. Największym wyzwaniem dla sprzedawców stało się zapewnienie spersonalizowanego, spójnego i wygodnego procesu obsługi w trakcie całej ścieżki zakupowej, niezależnie od wybranego kanału.  więcej
    14-11-2016, 06:32, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)