Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

personalizacja

  • Tylko 15 proc. Europejczyków wie, jak właściwe korzystać z benefitów sztucznej inteligencji w codziennym życiu


    wahyu_t
    W badaniu przeprowadzonym wśród 11 tys. dorosłych z dziesięciu europejskich krajów aż 90% uczestników zadeklarowało, że rozumie, czym jest sztuczna inteligencja, jednak tylko 15% wie, jak z niej korzystać na co dzień.  więcej
    24-09-2024, 15:34, pressroom , Technologie
  • Sztuczna inteligencja w Wazamba casino - jak to działa?


    ededchechine
    Sztuczna inteligencja (AI) stała się integralną częścią nowoczesnych kasyn online, oferując rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo, personalizujące doświadczenia użytkownika i zapewniające uczciwe doświadczenia w grach. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pomaga Wazamba Casino analizować zachowania graczy, zapobiegać oszustwom i dostosowywać usługi do indywidualnych preferencji użytkownika.  więcej
    29-03-2024, 16:04, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?


    gpoint studio
    Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?  więcej
    05-03-2024, 11:22, _, Pieniądze
  • PKP Intercity chce postawić na nowy CRM oparty na AI dla lepszej obsługi pasażerów


    pkp intercity
    PKP Intercity ogłosiło postępowanie zakupowe na system CRM oparty na sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia jest zwiększenie efektywności w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    14-02-2024, 15:34, Sabina Iling, Technologie
  • Google i Yahoo wprowadzają nowe regulacje dla e-maili. Czy Twoja firma jest gotowa na nowe standardy?


    Freepik
    1 lutego weszły w życie nowe regulacje Google i Yahoo, które dotyczą głównie zaostrzenia standardów bezpieczeństwa i jakości w komunikacji e-mail. Firmy, które nie dołożą starań, aby dostosować się do nowych regulacji, mogą mieć problemy z docieraniem do odbiorców.  więcej
    01-02-2024, 11:07, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • 2024 będzie rokiem asystentów AI. Sztuczna inteligencja wkroczy na wiele stanowisk pracy


    Freepik
    Już 68% pracowników twierdzi, że generatywna sztuczna inteligencja pomoże im lepiej obsługiwać klientów wynika z badań Salesforce. Pracownicy szacują, że pozwoli im to zaoszczędzić średnio pięć godzin tygodniowo.  więcej
    25-01-2024, 07:30, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • 4 obszary, w których sztuczna inteligencja wspiera edukację. Co nas czeka w przyszłości?


    materiały prasowe
    Personalizacja procesu uczenia, wsparcie botów, optymalny wybór nauczyciela, pomoc w kształceniu – to najważniejsze obszary, w których sztuczna inteligencja już teraz ułatwia edukację. Co konkretnie oznaczają te pojęcia? A także jak kształcenie z użyciem technologii będzie wyglądać w niedalekiej przyszłości?  więcej
    25-10-2022, 17:56, _, Technologie
  • Rządom nie ufamy. Czy biznes zacznie rządzić informacją?

    60% ludzi na świecie twierdzi, że rządy celowo tworzą fałszywe komunikaty. Przestajemy ufać również mediom. To biznes staje się źródłem informacji, a dzięki rzetelnym i angażującym treściom pozyskuje nowych klientów. Jednak 80% klientów e-commerce jest już “cyfrowo wyczerpana” i coraz trudniej do nich dotrzeć.  więcej
    06-07-2021, 12:04, _, Pieniądze
  • 5 trendów w branży #EdTech na 2021 r.


    Julia M Cameron
    Na dynamiczny rozwój rozwiązań technologicznych w edukacji ma z pewnością wpływ trwająca pandemia covid-19. Choć nie zmieniła ona kierunku, w którym zmierzała branża EdTech, to znacznie przyspieszyła jej ekspansję. Wśród głównych edtechowych trendów na nadchodzące miesiące można wymienić: dalszy wzrost popularności e-learningu, wdrażanie angażujących metod nauki i rozwiązań VR/AR, wykorzystanie social mediów, a także personalizację procesu nauczania.  więcej
    18-02-2021, 14:08, _, Technologie
  • Canon: W 2021 r rynek druku będą napędzać personalizowane wydruki, dekoracje wnętrz i digitalizacja dokumentów

    Zmiana systemu pracy, postępująca personalizacja druku i coraz większy nacisk na intuicyjność urządzeń. To według ekspertów Canon Polska trendy i wyzwania, jakich w nowym roku należy spodziewać się w branży druku. W prognozach mówi się też o dobrej sytuacji rynku dekoracji wnętrz, która będzie miała spory wpływ na kondycję polskiej poligrafii.  więcej
    19-03-2021, 14:19, pressroom , Pieniądze
  • #10 year challange w opinii eksperta


    Shutterstock.com
    W ostatnich tygodniach w social media zetknęliśmy się z akcją „10 year challenge”. Pojawiło się przy tym pytanie o bezpieczeństwo związane z prywatnością kont użytkowników, obawiających się o to, czy w viralu chodzi wyłącznie o zabawę. Niezależnie od celów autorów akcji to dobry moment na przypomnienie, że ustawienia prywatności i zakres danych udostępnianych zewnętrznie, np. na Facebooku, można często ściśle personalizować.  więcej
    08-02-2019, 10:24, Nika, Media
  • Sztuczna inteligencja odbiera pracę modowym doradcom

    Sklep internetowy wykorzystał AI i Big Data do personalizacji witryny w czasie rzeczywistym. Skutek? Wzrost współczynnika konwersji blisko o połowę!  więcej
    31-01-2019, 21:49, Nika, Technologie
  • Czy klienci chcą, aby lubiane marki znały ich na wskroś?

    360-stopniowy widok klienta to temat coraz częściej podejmowany przez światowy, jak również polski, biznes. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że 70% konsumentów przebadanych przez Salesforce domaga się od marek tzw. doświadczeń połączonych.  więcej
    21-11-2018, 21:53, Nika, Pieniądze
  • Hiperpersonalizacja w fintechu


    Rawpixel / Shutterstock
    Coraz częściej oferta jest budowana w oparciu o doświadczenia zakupowe i skrojona na miarę potrzeb klientów. Eksperci przewidują, że nadchodząca era hiperpersonalizacji stanie się w przyszłości również dominującym trendem w komunikacji banków i firm pożyczkowych z konsumentami ich usług.  więcej
    30-08-2018, 12:59, Nika, Pieniądze
  • Trendy rynku dóbr konsumenckich. Czego tak naprawdę chcą klienci?

    W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. W kontekście wejścia w życie RODO, konsumenci gotowi są nawet powierzać firmom swoje dane osobowe i zgadzać się na profilowanie, tylko po to, aby otrzymywać rabaty i lepiej spersonalizowane oferty.  więcej
    04-07-2018, 17:18, Nika, Pieniądze
  • 6 błędów w marketingu mobilnym


    shutterstock.com
    Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Jednak zanim zaczniesz z niego korzystać, przeczytaj ten tekst, aby nie popełnić wskazanych w nim błędów.  więcej
    03-07-2018, 16:23, Nika,
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online


    Shutterstock.com
    W branży reklamowej można zaobserwować użycie nowych technologii, które marki wykorzystują w celu budowania przewagi nad konkurencją. Jak działa w tym obszarze sztuczna inteligencja i czy rzeczywiście jest przyszłością reklamy w świecie online?  więcej
    13-06-2018, 09:40, Nika, Technologie
  • Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

    Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie.  więcej
    13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
  • Co wiedzą o nas aplikacje mobilne i czy jest się czego obawiać?


    pexels.com
    Zaledwie 27% użytkowników korzystających z nowoczesnych form komunikacji jest gotowa oddać część swojej prywatności w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie szereg informacji. Czy rzeczywiście mamy się czego obawiać?  więcej
    17-08-2017, 09:47, Paweł Kmiecik, Technologie
  • Przedsiębiorcy stawiają na e-commerce i personalizację


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes?  więcej
    08-05-2017, 16:09, Tomasz Gibas, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)