Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

newsletter

  • Kilkuset procentowy wzrost zainteresowania działaniami marketingowymi w e-commerce

    Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie1, dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych zaostrzyło walkę o klienta i wymagało od sprzedających skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. na analizie danych sprzedażowych, newsletterach oraz programach lojalnościowych.  więcej
    10-03-2021, 19:23, _, Pieniądze
  • Newsletter - najpopularniejsze narzędzie w komunikacji marketingowej


    ra2studio / Shutterstock.com
    E-mail marketing zajmuje pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej – wynika z danych zebranych przez SARE w XV Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Stworzony przez ekspertów raport ma na celu przedstawienie sposobu wykorzystania poczty elektronicznej oraz monitorowanie zmian i trendów w komunikacji marketingowej.  więcej
    30-01-2019, 22:35, Nika, Pieniądze
  • RODO w blogosferze - o czym trzeba pamiętać?


    KevinKing/pixabay
    Prowadzisz bloga i zastanawiasz się, w jakim zakresie przepisy RODO dotyczą Twojej działalności? Ekspertka wyjaśnia, jakie obowiązki muszą spełnić blogerzy i którzy spośród nich są w myśl przepisów rozporządzenia administratorami danych osobowych.  więcej
    30-05-2018, 15:25, Nika, Pieniądze
  • Wysyłasz newsletter? Przygotuj się na RODO


    Nata-Lia / Shutterstock
    Prowadzisz firmę, organizację lub stoisz na czele urzędu, gdzie w większym lub mniejszym stopniu przetwarzane są dane osobowe (np. w celu wysłania newslettera)? Musisz przygotować się na wejście w życie nowych przepisów. Rozporządzenie o Ochronie Danych  Osobowych (RODO) zacznie obowiązywać już 25 maja 2018 r.  więcej
    12-04-2018, 18:59, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

    Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.  więcej
    05-12-2016, 10:58, Ireneusz Klimczak,
  • Smartfony kontra e-mail, czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

    Według statystyk już 15% e-maili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online, np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża e-commerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem - jak to zrobić, przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.  więcej
    12-12-2014, 11:49, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • PWN świętuje i... gromadzi adresy e-mail w celach marketingowych


    Shutterstock.com
    Z okazji publikacji 10-tysięcznej odpowiedzi na łamach internetowej poradni językowej Wydawnictwo Naukowe PWN przygotowało bezpłatny e-book. Zdawałoby się, sympatyczna akcja, ale - jak wiadomo - łyżka dziegciu potrafi zepsuć beczkę miodu.  więcej
    13-06-2014, 13:04, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • Email marketing oczami internautów - raport GetResponse

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymuje - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.  więcej
    05-03-2013, 16:52, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Sprawdź nowy Kreator Wiadomości GetResponse w praktyce - weź udział w konkursie i wygraj iPada!

    GetResponse udostępnił wersję beta rewolucyjnego Kreatora Wiadomości umożliwiającego tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Możliwości Kreatora można sprawdzić, biorąc udział w konkursie na najlepszy newsletter, w którym główną nagrodą jest iPad.  więcej
    04-06-2012, 06:30, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Google testuje reklamy subskrypcji

    Wyszukiwarkowy gigant testuje nowe formy reklamy Google Adwords, które mają pozwolić na dłuższe utrzymywanie relacji reklamodawców z internautami.  więcej
    30-12-2011, 13:44, Adrian Nowak, Technologie
  • GIODO zmusza odbiorców newslettera do czytania drobnego druczku


    © Marlee - istockphoto.com
    Informacje o działaniach Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych można teraz śledzić za pomocą newslettera. Warto zwrócić uwagę na to, w jaki sposób internauci mogą się do niego zapisywać i jaką otrzymują informację o zasadach przetwarzania ich danych. To dobry, choć nie jedyny wzór do naśladowania.  więcej
    20-12-2011, 11:49, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail? - darmowy poradnik GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Eksperci z GetResponse przygotowali darmowy poradnik zawierający 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.  więcej
    27-10-2011, 10:14, paku, Technologie
  • GetResponse wprowadza usługę wideo e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Dołączając treści wideo do newsletterów, polscy przedsiębiorcy mogą osiągać nawet o 96,38% lepsze rezultaty ze swoich kampanii - przekonuje GetResponse.  więcej
    21-07-2010, 10:05, paku, Technologie
  • Storm podszywa się pod newsletter serwisu CNN.com


    ©istockphoto.com/Eraxion
    Specjaliści zespołu CERT Polska zaobserwowali rosnącą liczbę e-maili udających newsletter serwisu CNN.com. Są to działania grupy cyberprzestępców, które mają na celu powiększenie botnetu o nazwie Storm.  więcej
    09-08-2008, 10:27, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
  • HBO: newsletter z wybranymi programami telewizyjnymi

    Telewizja HBO uruchomiła nową, w pełni personalizowaną wersję newslettera ze swoim programem telewizyjnym.  więcej
    22-09-2006, 09:44, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)