Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

millenialsi

  • Jak korzystać z AI podczas zakupów online - pokolenia Z i X chcą tego już dziś


    Freepik
    Dzisiejsi konsumenci, zwłaszcza ci z pokolenia Z oraz tzw. Millenialsi, coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ sztucznej inteligencji (AI) na procesy zakupowe w internecie. Badania wskazują, że prawie dziewięciu na dziesięciu użytkowników z tych grup wiekowych jest przekonanych o korzyściach płynących z zastosowania AI, które ułatwia wybieranie produktów i usług online. Wśród najbardziej pożądanych funkcji AI w e-commerce wymienia się automatyczne porównywanie cen oraz poszukiwanie atrakcyjnych ofert promocyjnych.  więcej
    02-11-2023, 23:13, si, Pieniądze
  • Pokolenie Z i millenialsi narażają organizacje na większe ryzyko naruszenia danych niż ich starsi koledzy

    Według badania Ernst&Young „2022 Human Risk in Cybersecurity” zachowania młodych pracowników narażają organizacje na większe ryzyko naruszenia danych aniżeli postępowanie ich starszych kolegów.  więcej
    21-10-2022, 18:05, _, Bezpieczeństwo
  • Student w pracy 2022: pieniądze nie są najważniejsze


    Kaspersky
    Millenialsi i osoby z pokolenia Z robią dziś rewolucję na rynku pracy. Zachętą dla młodych talentów nie mogą być już tylko zarobki. Wyniki corocznego badania „Student w pracy” przeprowadzonego w ramach Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu pokazują, czego studenci oczekują od pracodawców. Co jest dziś ważniejsze od pieniędzy?  więcej
    24-05-2022, 15:37, pressroom , Pieniądze
  • Millenialsi chcą pracować zdalnie non stop. Młodsi i starsi już niekoniecznie

    Większość pracowników akceptuje pracę zdalną i nie chce całkowicie z niej rezygnować. Szczególnie chętnie swoje obowiązki z domu chcą wykonywać Millenialsi, czyli osoby urodzone w latach 1984-1994, wśród których 39% jest gotowych niemal całkowicie zrezygnować z biura – wynika z badania Antal i Cushman & Wakefield.  więcej
    21-09-2021, 12:03, _, Pieniądze
  • Czy firmy są gotowe na zatrudnienie pokolenia Z?

    82% badanych będących przedstawicielami generacji Z optymistycznie patrzy w przyszłość w odniesieniu do własnej kariery zawodowej - wynika z najnowszego raportu EY i organizacji JA Worldwide. W porównaniu z pokoleniem X czy millenialsami, to właśnie przedstawiciele pokolenia Z będą mieli największy wpływ na kształtowanie społeczeństwa w kolejnych dziesięcioleciach.  więcej
    23-06-2021, 17:45, pressroom , Pieniądze
  • Impact investing - inwestycyjna moda czy sposób na zmienianie świata?

    Największa na świecie instytucja zrzeszająca fundusze impact investment – GIIN, na podstawie ubiegłorocznego badania wybranych inwestorów oszacowała, że pod koniec 2019 r. wartość rynku impact investingu wyniosła 715 mld dolarów.  więcej
    07-06-2021, 12:40, pressroom , Pieniądze
  • Jak nowe pokolenie kupujących wpływa na sektor zakupów przemysłowych?


    Arek Socha z Pixabay
    Coraz więcej kupujących z pokolenia millenialsów decyduje się na zakup bezpośrednio od producentów bądź za pośrednictwem internetowych platform handlowych. Tak przynajmniej wynika z badania dotyczącego dynamiki zakupów w sektorze przemysłowym. Ciekawych wniosków, z niego płynących, jest znacznie więcej.  więcej
    15-07-2019, 13:23, Nika, Pieniądze
  • Najważniejsze wnioski z raportu Subskrypcje PL


    Straal
    Nowa odsłona opracowania na temat ekonomii subskrypcji w Polsce – Subskrypcje PL – ujawnia stan gospodarki abonamentowej nad Wisłą. Eksperci dowodzą, że znajdujemy się u progu prawdziwej rewolucji w handlu i konsumpcji. Dokonać jej mają wspólnie milenialsi i pokolenie Z.  więcej
    01-07-2019, 23:17, Nika, Pieniądze
  • Milenialsi lubią zajmować się finansami i robią to umiejętnie


    © maipan - fotolia.com
    Milenialsi stanowią w Polsce potężną, liczącą ponad 300 tysięcy osób grupę klientów. Ostatnie badanie pokazało, że wbrew miejskim legendom, młodzi wcale nie trwonią pieniędzy na przysłowiową latte i tosty z awokado. Większość regularnie oszczędza (68%), zarówno na tzw. czarną godzinę (55%), jak i na wakacje (56%).  więcej
    23-05-2019, 23:56, Nika, Pieniądze
  • Generacja Z lubi, gdy jest nieco głośniej


    KPG_Payless / Shutterstock
    55% pracowników z Generacji Z, czyli młodych ludzi urodzonych po 1995 roku, oraz 56% Millenialsów twierdzi, że chce pracować w biurach typu open space (otwarta przestrzeń biurowa), pomimo związanych z tym zakłóceń. Wynika tak z nowego badania przeprowadzonego przez Future Workplace. Co wszystkie produktywne pokolenia myślą dziś o swoim środowisku pracy?  więcej
    14-05-2019, 17:39, Nika, Pieniądze
  • Klient nasz pan? Zdrowa klientocentryczność polega na czymś innym


    © Kurhan - Fotolia.com
    Czy marki powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? Zdaniem ekspertów, zdrowa relacja z klientem nie polega na bezwzględnym dostosowaniu się do jego potrzeb ale na budowaniu partnerskiego dialogu, w którym obie strony czują się zrozumiane.  więcej
    30-04-2019, 11:46, Nika, Pieniądze
  • Jak zapobiec generacyjnej wojnie w firmie?


    Kzenon / Shutterstock
    Powstały setki książek, które szukały sposobu na sprawne wykorzystanie generacji Y i Z w biznesie. Działy HR nieustannie zastanawiają się jak przyciągnąć najmłodszych do pracy, jakie warunki im zaoferować, jak nimi zarządzać, by nie zniechęcić do firmy. Współczesny rynek pracy to jednak nie tylko 20- i 30-latkowie. Na coraz większej ilości rynków prym wiodą perennialsi, czyli osoby po 55 roku życia.  więcej
    03-04-2019, 18:23, Nika, Pieniądze
  • Bankowość w stylu Big Tech do rozważenia


    Ken_Woodley/pixabay
    Od kilku lat wizja konkurencji ze strony technologicznych potentatów napawa banki strachem. Obecnie klienci coraz częściej rozważają skorzystanie z bankowości oferowanej za pomocą technologii firm takich jak Facebook, Google czy Amazon. Czy giganci są w stanie zagrozić bankierom?  więcej
    19-03-2019, 23:05, Nika, Pieniądze
  • Praca zdalna zmienia rynek. Kto na niej zyskuje?


    Konica Minolta
    Praca zdalna zyskuje nowych zwolenników również w Polsce. Sprzyja jej rozwój technologii oraz pokoleniowa wymiana na rynku pracy. Czy mogą na niej skorzystać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy?  więcej
    22-11-2018, 22:05, Nika, Pieniądze
  • Cyfrowe pokolenia z kryptowalutami w cyberkieszeniach


    Shutterstock.com
    Niezależność, stawianie na doświadczenia, szukanie różnorodności, lęk przed pominięciem ważnej informacji to tylko niektóre z cech charakterystycznych dla pokolenia millenialsów i pokolenia Z. To właśnie te grupy mogą przyczynić się nie tylko do rozwoju rynku kryptowalut, ale również zdecydować o tym, jak będzie wyglądać przyszła gospodarka i społeczeństwo w ogóle.  więcej
    05-11-2018, 23:14, Nika, Pieniądze
  • Najem samochodu na 12, 24 lub 36 miesięcy w 10 minut

    Z danych zebranych przez Związek Polskiego Leasingu wynika, że tylko w I kw. 2018 r. branża leasingowa sfinansowała inwestycje o łącznej wartości 18,6 mld zł. Wiele aspektów leasingu sprawia jednak, że nie chcą, bądź nie mogą z niego korzystać te podmioty, którym takie wsparcie byłoby do rozwoju szczególnie potrzebne. Dlatego powstała usługa, która redefiniuje rynek leasingu w Polsce.  więcej
    24-10-2018, 20:52, Nika, Pieniądze
  • Rekrutacja pracowników za pomocą gier mobilnych. Czy to dobry pomysł?


    TATSIANAMA / Shutterstock.com
    Firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań do rekrutacji, aby wybrać i zatrzymać najbardziej utalentowanych kandydatów i pracowników. Gra na smartfonie, stworzona w tym celu, zamiast standardowej listy pytań podczas rekrutacji, początkowo może wydawać się absurdalnym rozwiązaniem. Jednak, by zachęcić najzdolniejszych kandydatów młodego pokolenia do współpracy warto wykorzystać i tę metodę podczas procesu selekcji.  więcej
    17-10-2018, 19:55, Nika, Pieniądze
  • Klient millenials? Napisz do niego!


    dotrelations
    W dobie popularności komunikatorów, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych. Jak z tego skorzystać?  więcej
    04-10-2018, 23:12, Nika, Pieniądze
  • Kim tak naprawdę są e-konsumenci?


    overcrew / Shutterstock
    Obecnie dostępne dane ilustrują ogromny potencjał i dynamikę rynku e-commerce, przy czym zrozumienie potrzeb e-konsumentów, staje się kluczową wiedzą w niełatwej batalii o podział globalnego tortu zakupów online. Czego tak na prawdę chcą współcześni "zakupowicze" i jak się zachowują w sieci?  więcej
    12-06-2018, 22:19, Nika, Pieniądze
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)