millenialsi

  • Jak nowe pokolenie kupujących wpływa na sektor zakupów przemysłowych?


    Arek Socha z Pixabay
    Coraz więcej kupujących z pokolenia millenialsów decyduje się na zakup bezpośrednio od producentów bądź za pośrednictwem internetowych platform handlowych. Tak przynajmniej wynika z badania dotyczącego dynamiki zakupów w sektorze przemysłowym. Ciekawych wniosków, z niego płynących, jest znacznie więcej.  więcej
    15-07-2019, 13:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Najważniejsze wnioski z raportu Subskrypcje PL


    Straal
    Nowa odsłona opracowania na temat ekonomii subskrypcji w Polsce – Subskrypcje PL – ujawnia stan gospodarki abonamentowej nad Wisłą. Eksperci dowodzą, że znajdujemy się u progu prawdziwej rewolucji w handlu i konsumpcji. Dokonać jej mają wspólnie milenialsi i pokolenie Z.  więcej
    01-07-2019, 23:17, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Milenialsi lubią zajmować się finansami i robią to umiejętnie


    © maipan - fotolia.com
    Milenialsi stanowią w Polsce potężną, liczącą ponad 300 tysięcy osób grupę klientów. Ostatnie badanie pokazało, że wbrew miejskim legendom, młodzi wcale nie trwonią pieniędzy na przysłowiową latte i tosty z awokado. Większość regularnie oszczędza (68%), zarówno na tzw. czarną godzinę (55%), jak i na wakacje (56%).  więcej
    23-05-2019, 23:56, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Generacja Z lubi, gdy jest nieco głośniej


    KPG_Payless / Shutterstock
    55% pracowników z Generacji Z, czyli młodych ludzi urodzonych po 1995 roku, oraz 56% Millenialsów twierdzi, że chce pracować w biurach typu open space (otwarta przestrzeń biurowa), pomimo związanych z tym zakłóceń. Wynika tak z nowego badania przeprowadzonego przez Future Workplace. Co wszystkie produktywne pokolenia myślą dziś o swoim środowisku pracy?  więcej
    14-05-2019, 17:39, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klient nasz pan? Zdrowa klientocentryczność polega na czymś innym


    © Kurhan - Fotolia.com
    Czy marki powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? Zdaniem ekspertów, zdrowa relacja z klientem nie polega na bezwzględnym dostosowaniu się do jego potrzeb ale na budowaniu partnerskiego dialogu, w którym obie strony czują się zrozumiane.  więcej
    30-04-2019, 11:46, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zapobiec generacyjnej wojnie w firmie?


    Kzenon / Shutterstock
    Powstały setki książek, które szukały sposobu na sprawne wykorzystanie generacji Y i Z w biznesie. Działy HR nieustannie zastanawiają się jak przyciągnąć najmłodszych do pracy, jakie warunki im zaoferować, jak nimi zarządzać, by nie zniechęcić do firmy. Współczesny rynek pracy to jednak nie tylko 20- i 30-latkowie. Na coraz większej ilości rynków prym wiodą perennialsi, czyli osoby po 55 roku życia.  więcej
    03-04-2019, 18:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bankowość w stylu Big Tech do rozważenia


    Ken_Woodley/pixabay
    Od kilku lat wizja konkurencji ze strony technologicznych potentatów napawa banki strachem. Obecnie klienci coraz częściej rozważają skorzystanie z bankowości oferowanej za pomocą technologii firm takich jak Facebook, Google czy Amazon. Czy giganci są w stanie zagrozić bankierom?  więcej
    19-03-2019, 23:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Praca zdalna zmienia rynek. Kto na niej zyskuje?


    Konica Minolta
    Praca zdalna zyskuje nowych zwolenników również w Polsce. Sprzyja jej rozwój technologii oraz pokoleniowa wymiana na rynku pracy. Czy mogą na niej skorzystać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy?  więcej
    22-11-2018, 22:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Cyfrowe pokolenia z kryptowalutami w cyberkieszeniach


    Shutterstock.com
    Niezależność, stawianie na doświadczenia, szukanie różnorodności, lęk przed pominięciem ważnej informacji to tylko niektóre z cech charakterystycznych dla pokolenia millenialsów i pokolenia Z. To właśnie te grupy mogą przyczynić się nie tylko do rozwoju rynku kryptowalut, ale również zdecydować o tym, jak będzie wyglądać przyszła gospodarka i społeczeństwo w ogóle.  więcej
    05-11-2018, 23:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Najem samochodu na 12, 24 lub 36 miesięcy w 10 minut

    Z danych zebranych przez Związek Polskiego Leasingu wynika, że tylko w I kw. 2018 r. branża leasingowa sfinansowała inwestycje o łącznej wartości 18,6 mld zł. Wiele aspektów leasingu sprawia jednak, że nie chcą, bądź nie mogą z niego korzystać te podmioty, którym takie wsparcie byłoby do rozwoju szczególnie potrzebne. Dlatego powstała usługa, która redefiniuje rynek leasingu w Polsce.  więcej
    24-10-2018, 20:52, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rekrutacja pracowników za pomocą gier mobilnych. Czy to dobry pomysł?


    TATSIANAMA / Shutterstock.com
    Firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań do rekrutacji, aby wybrać i zatrzymać najbardziej utalentowanych kandydatów i pracowników. Gra na smartfonie, stworzona w tym celu, zamiast standardowej listy pytań podczas rekrutacji, początkowo może wydawać się absurdalnym rozwiązaniem. Jednak, by zachęcić najzdolniejszych kandydatów młodego pokolenia do współpracy warto wykorzystać i tę metodę podczas procesu selekcji.  więcej
    17-10-2018, 19:55, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Klient millenials? Napisz do niego!


    dotrelations
    W dobie popularności komunikatorów, dla młodych wciąż istotny jest kontakt – zarówno w aspekcie prywatnym, jak i biznesowym – za pomocą krótkich wiadomości tekstowych. Jak z tego skorzystać?  więcej
    04-10-2018, 23:12, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kim tak naprawdę są e-konsumenci?


    overcrew / Shutterstock
    Obecnie dostępne dane ilustrują ogromny potencjał i dynamikę rynku e-commerce, przy czym zrozumienie potrzeb e-konsumentów, staje się kluczową wiedzą w niełatwej batalii o podział globalnego tortu zakupów online. Czego tak na prawdę chcą współcześni "zakupowicze" i jak się zachowują w sieci?  więcej
    12-06-2018, 22:19, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zdobyć klientów z generacji millenialsów?

    Millenialsi stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?  więcej
    04-06-2018, 13:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy millenialsi boją się euro?


    Euromonety fot. Shutterstock.com
    Co drugi Polak jest zdania, że na wejściu do strefy euro i wprowadzeniu w naszym kraju wspólnej waluty stracą rodzime firmy. Największe obawy przed niekorzystnym wpływem dołączenia Polski do strefy euro przejawiają reprezentanci tzw. generacji Y.  więcej
    20-04-2018, 19:40, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Giggersi zamiast śmieciówek

    Gig economy przestało być już tylko nowocześnie brzmiącym określeniem. Wyrażenia takie jak „gospodarka fuch”, „rynek umów krótkoterminowych”, „ekonomia współdzielenia” zagościły w słowniku również na polskim rynku pracy.  więcej
    08-03-2018, 17:56, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości


    Comarch
    Wyniki badania ‚‚Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku’’ przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech na grupie ponad 3 tys. osób w wieku od 18 do 65 lat pokazują, że przedstawiciele pokolenia X i Y zdają sobie sprawę, że digitalizacja w sklepach jest kluczowa i coraz chętniej podążają za nowinkami technologicznymi.  więcej
    07-09-2017, 10:22, Marek Wiśniewski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Cyberbezpieczeństwo w epoce millenialsów

    Millenialsi podbijają rynki pracy. Ich cechy charakteru, przyzwyczajenia i nawyki będą coraz mocniej wpływały na kulturę miejsc pracy, a co za tym idzie – będą także stanowiły poważny test dla firmowych systemów cyberbezpieczeństwa. Na co działy IT powinny zwrócić szczególną uwagę?  więcej
    09-08-2017, 12:30, Artur Szeremeta, Bezpieczeństwo
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Prywatność walutą w sieci - najczęściej płacą nią młodzi Polacy

    Koszty życia w cyfrowym świecie rosną, a najczęściej walutą jest nasza prywatność. Cyfrowymi ekshibicjonistami okazują się millenialsi, a najbardziej sceptyczni wobec udostępniania danych o sobie są ludzie w wieku 45-54 lata. Najwięcej, bo 30% spośród wszystkich badanych wyraża gotowość, by udostępnić swoje dane w celu dokonywania transakcji i potwierdzania tożsamości.  więcej
    09-12-2016, 07:39, Adam Struzik, Bezpieczeństwo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031