kosmetyki

  • Kosmetyki z katalogu? Na czym polega fenomen marki Avon?

    Na czym polega fenomen marek sprzedających kosmetyki z katalogu? Nie widzimy ich na żywo, nie możemy wypróbować, a mimo wszystko przyciągają wzrok na kolorowych stronach broszurek. Wysyłka? Trochę odbiega od standardów drogerii internetowych. Zwykle konsultanci składają zbiorowe zamówienie, gdy zbierze się kilku chętnych na towar. I to oni jako pośrednicy między marką a klientami dostarczają produkty, dbając o dobre relacje. Co zatem mają w sobie kosmetyki z katalogu i dlaczego tak chętnie po nie sięgamy? Na świeczniku marka Avon.  więcej
    11-12-2019, 06:00, Artykuł promocyjny, Internauci
  • Co wspólnego z gamingiem mają kosmetyki dla kobiet?


    caimacanul / shutterstock
    Kobiety w świecie e-sportu radzą sobie coraz lepiej. Grają coraz częściej i coraz więcej. Mimo to, spotykają się z dyskryminacją i hejtem ze względu na płeć. Polska marka kosmetyczna zainicjowała akcję, która nagłaśnia ten temat, walczy ze stereotypowym myśleniem, a jednocześnie dodaje dziewczynom odwagi i pewności siebie.  więcej
    28-06-2019, 23:58, Nika, Internauci
  • Zadbaj o swoje włosy i ciesz się ich pięknem!

    Mogłoby się wydawać, że zachowanie włosów w zdrowiu jest bardzo proste. Wystarczy codzienne mycie optymalnie dobranym szamponem i po problemie. Prawda jest jednak zupełnie inna. O włosy trzeba dbać także po umyciu, stosując odpowiednie kosmetyki – odżywki, balsamy czy olejki, które nawilżają i regenerują ich strukturę.  więcej
    13-12-2018, 09:54, Komunikat firmy, Internauci
  • Olejek do pielęgnacji skóry – czy warto stosować

    Produkty kosmetyczne, które pojawiają się na półkach sklepowych, a coraz częściej również aptecznych, kuszą coraz bardziej. Aromatami, kolorowymi opakowaniami, przede wszystkim jednak obietnicą cudownego działania. Jak na skórę jest w stanie wpłynąć wybrany olejek i czy warto go stosować?  więcej
    10-11-2018, 08:34, Komunikat firmy, Internauci
  • Zadbaj o siebie

    Reklamy kosmetyków i salonów SPA kuszą wizerunkami pięknych i zadbanych kobiet. To w pewnym sensie ideał, do którego chcemy często dążyć. Zdarza się, że sięgamy po drogie i inwazyjne zabiegi, by przywrócić skórze młodość, czy też dodać blasku, a półki z kosmetykami uginają się pod ciężarem różnego rodzaju słoików, tubek i pudełek. A wszystko z gwarancją prezydenta, że osiągniemy zamierzony efekt. Tymczasem okazuje się, że nie ilość jest ważna, a jakość i skład produktów, a odpowiednio dobrane preparaty są w stanie wspomagać naszą skórę w każdej potrzebie. W zawiązku z tym widać, że dobra pielęgnacja to ta dopasowana do potrzeb i wieku skóry.  więcej
    27-09-2018, 13:54, Komunikat firmy, Internauci
  • Sztuczna inteligencja. Rusza nowy akcelerator korporacyjny dla startupów


    Coty
    W akceleratory dla startupów inwestują kolejne branże. Nabór do swego drugiego już programu ogłosiła właśnie firma kosmetyczna Coty. Do współpracy zapraszane są startupy zajmujące się projektami z zakresu sztucznej inteligencji. Dla najlepszych do wzięcia są nagrody do 100 tys. dol.  więcej
    26-02-2018, 10:04, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kosmetyki i perfumy na prezent? Zobacz, gdzie kupisz je bezpiecznie online


    caimacanul / shutterstock
    Przedświąteczne (i nie tylko) zakupy waro robić w sklepach sprawdzonych, najlepiej ocenianych i najchętniej polecanych przez konsumentów. Które to są? Opineo.pl wziął pod lupę perfumerie i drogerie internetowe.  więcej
    14-12-2014, 09:49, Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, Opineo.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • Usługi kosmetyczne on-line, czy to w ogóle możliwe?


    Shutterstock
    Zastanawiałeś się kiedyś do jakiego stopnia rozwinie się internet na świecie? Czy jest możliwe, aby wszystko co nas otacza, odbywało się tylko i wyłącznie w świecie wirtualnym? Dziś poruszamy innowacyjny pomysł na stworzenie firmy internetowej, świadczącej usługi z zakresu kosmetyki on-line. Na pozór trudno sobie to jakkolwiek wyobrazić, ale zacznijmy od początku.  więcej
    04-03-2014, 17:05, Artykuł promocyjny, Biznes, Finanse i Prawo
  • Serwisy modowe mają coraz lepsze wyniki


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ciągu 5 lat ich zasięg wśród internautów wzrósł z 7% do 35%. Znaczy to, że witryny na temat mody i urody odwiedza obecnie co trzeci internauta. Choć większość serwisów kieruje swe treści do kobiet, to aż 40% użytkowników stanowią mężczyźni – wynika z raportu Polskie Badania Internetu.  więcej
    18-07-2011, 18:45, paku, Internauci
  • Zakaz sprzedaży online sprzeczny z unijnym prawem?


    Leah-Anne Thompson - Fotolia.com
    Taką opinię wyraził jeden z członków Trybunału Sprawiedliwości w sprawie jednego z francuskich producentów kosmetyków, który nie zezwala na sprzedaż jego produktów w sieci. Niewykluczone, że sprawa znajdzie swój finał w sądzie.  więcej
    04-03-2011, 06:56, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kalamis.pl to nowy polski sklep internetowy z kosmetykami do pielęgnacji i stylizacji włosów  więcej
    26-02-2008, 16:36, Krzysztof Gontarek, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Luty 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829