IRCenter

  • VoD w Polsce - podsumowanie 2018 roku


    CDA
    Ubiegły rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce – przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa. Coraz bardziej widoczna jest także multikanałowość konsumpcji tego typu kanałów. W ramach raportu Multiscreening 2018, eksperci przyjrzeli się bliżej rozwojowi VoD w Polsce.  więcej
    05-02-2019, 20:33, Nika, Media
  • Jeden ekran to za mało

    Multiscreening, czyli zjawisko jednoczesnego korzystania z kilku ekranów, staje się powszechne. Specjaliści z IRCenter pochylają się nad tym zagadnieniem w ramach raportu syndykatowego. Sprawdzili oni, jakiego procentu internautów ono dotyczy oraz z jakich urządzeń korzystają jednocześnie. Zbadali także cele tego typu działań.  więcej
    28-01-2019, 21:07, Nika, Internauci
  • Integracja danych o klientach


    Senetic
    Ponad połowa światowych decydentów z zakresu oprogramowania zaimplementowała lub właśnie rozszerza implementację możliwości Customer Relationship Management (CRM). Zmiany te można zaobserwować również na polskim rynku, gdzie coraz więcej firm zaczyna przyglądać się posiadanym przez siebie wielkim zbiorom danych i zastanawia się nad sposobem ich efektywnego wykorzystania.  więcej
    17-09-2018, 21:17, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kto przygląda się składowi produktów?

    Jednym z widocznych przejawów trendów związanych ze zdrowym życiem jest czytanie etykiet produktów, które kupujemy. Kto przykłada dużą wagę do składu produktów, a kto się nim nie przejmuje? Odpowiedzi na to złożone pytanie znajdziemy w nowym raporcie.  więcej
    17-07-2018, 11:09, Nika, Internauci
  • Wróżenie z danych osobowych


    ©istockphoto.com/blackred
    Internauci obawiają się, że ich dane osobowe mogą wpaść w niepowołane ręce i zostać użyte w niechcianych celach, lecz i tak zostawiają w sieci mnóstwo śladów, z których można całkiem nieźle “wróżyć”. Nie potrzeba do tego linii na dłoni. Czy są tego świadomi?  więcej
    19-06-2018, 13:11, Nika, Bezpieczeństwo
  • Social Media 2017. Messenger i inne komunikatory


    LoboStudioHamburg
    Największy skok w intensywności użytkowania aplikacji Messenger miał miejsce dwa lata temu, jednak i w tym roku odnotowano wzrost. Dodatkowe punkty odnotował także rzadziej wykorzystywany WhatsApp. Jak wygląda użytkowanie innych komunikatorów?  więcej
    09-04-2018, 15:55, Nika, Media
  • Social media 2017. Zasięg i intensywność korzystania


    Quka / Shutterstock.com
    Podsumowanie roku 2017 odpowiada na pytania, z którego serwisu korzystało więcej internautów, a który cechuje się wyższą intensywnością użytkowania. Obserwacje jego autorki wskazują na istotne zmiany, przy czym liczba użytkowników i częstotliwość korzystania z największych platform social media nie zawsze rosną.  więcej
    03-04-2018, 12:12, Nika, Media
  • Social Media. Trendy i zmiany w 2017 roku

    Intensywność korzystania z mediów społecznościowych rośnie. Liczba wypowiedzi użytkowników również wzrasta, nawet pomimo ograniczeń zastosowanych przez najpopularniejszą platformę social media.  więcej
    27-03-2018, 16:12, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • IRCenter: Jakie chcemy dostać prezenty?


    Asier Romero / Shutterstock
    Jakie prezenty chcieliby dostać internauci w tym roku? Jakie prezenty lubią dawać i dostawać? To, jakie prezenty są najbardziej angażujące, wiele o nas mówi. Zmiany postaw wobec prezentów pokazują zmiany w naszym społeczeństwie.  więcej
    05-11-2016, 15:04, Albert Hupa, Internauci
  • 10 trendów w video marketingu na polskim rynku


    Leszek Glasner / Shutterstock.com
    Trend video to kolejne po roku mobile hasło odbijające się szerokim echem wśród reklamodawców, nadawców telewizyjnych i dostawców treści. Eksperci z agencji badawczej IRCenter podzielili się wnioskami z analizy kluczowych zmian w korzystaniu z mediów przez konsumentów w kontekście rosnącej roli treści video.  więcej
    20-10-2015, 09:19, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031