ecommerce

  • 75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów – winne są technologie


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych. Sprawdź, co znalazło się na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom.  więcej
    26-09-2017, 15:55, Marek Safiejko, Biznes, Finanse i Prawo
  • Szkolenie Ecommerce Power szansą na większą sprzedaż w e-sklepach

    Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie online dla e-przedsiębiorców, które odbędzie się już 27 września. Dowiedz się, dlaczego warto się zapisać. Przeczytaj wywiad z koordynatorką wydarzenia, Klaudią Śpiewak ze Sky-Shop.pl.  więcej
    21-09-2017, 16:25, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • Pierwszy etap zgłoszenia do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017 zamknięty

    Izba Gospodarki Elektronicznej zakończyła etap zgłoszeń do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017. W V edycji Konkursu wpłynęło więcej zgłoszeń niż w ubiegłym roku. Dużym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się nowe kategorie dla e-medycyny, e-usług oraz e-administracji.  więcej
    18-08-2017, 10:32, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

    Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.  więcej
    23-08-2017, 05:01, Artur Kosior, Biznes, Finanse i Prawo
  • eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

    eBay wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.  więcej
    16-08-2017, 12:27, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chcesz zobaczyć, jak powstaje i tworzony jest serwis Ceneo?

    Nie co dzień zdarza się, żeby jedna z największych firm e-commerce w kraju zdradzała zdobywane przez lata wiedzę i doświadczenie. Tymczasem już 21 września Ceneo zaprasza do swojej siedziby we Wrocławiu na konferencję Geek Speak. Uczestnicy imprezy nie tylko zobaczą, gdzie powstaje serwis, posmakują tutejszej kawy, ale przede wszystkim dowiedzą się, jak jest tworzony.  więcej
    09-08-2017, 14:00, ip, Kalendarium IT
  • Za 10 lat połowa zakupów będzie robiona w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld złotych, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś Polska jest piątym największym rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej.  więcej
    09-08-2017, 15:03, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Narzędzia, które wspierają handel i przekładają się na zysk

    Zarówno handel internetowy, jak i tradycyjna forma sprzedaży, wymagają wsparcia dodatkowych narzędzi i odpowiedniego kontaktu z klientem. Bez względu na to, czy transakcje odbywają się realnie czy wirtualnie, przedsiębiorcy powinni stale dbać o relacje z obecnymi, a także potencjalnymi nabywcami.  więcej
    03-08-2017, 13:37, ip, Porady
  • 5 największych błędów popełnianych w branży e-commerce według Answear.com

    Posiadanie platformy e-commerce i świetnie zaopatrzonego sklepu nie wystarczy, by odnieść sukces. Jeśli współczynniki konwersji nie są zadowalające, a wyniki, które generuje sklep pozostawiają wiele do życzenia - coś musi być nie tak. Sprawdź, czy nie popełniasz jednego z pięciu podstawowych błędów w branży e-commerce, które zdarzają się nawet największym graczom.  więcej
    26-01-2017, 14:30, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Cross border w e-commerce będzie rósł 27 proc. rok do roku

    Jednym z głównych czynników, który będzie miał wpływ na lokalnych konsumentów i przedsiębiorców w najbliższym czasie, jest wzrost handlu transgranicznego. Jak wynika z raportu "Cross border e-commerce. Szansa czy zagrożenie?", opracowanego przez Pocztę Polską pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, rynek cross-border w e-commerce zdominowały takie rynki jak Chiny, Wielka Brytania, Niemcy czy Stany Zjednoczone. To właśnie sklepy w tych państwach są najchętniej wybierane przez globalnego konsumenta.  więcej
    05-02-2017, 12:18, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

    W biznesie opartym na sprzedaży bardzo istotny jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego istnienia jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale także – jak podejmuje decyzje. Kluczowe jest gdzie szuka informacji o produkcie oraz w jaki sposób finalizuje transakcję.  więcej
    30-01-2017, 07:04, Tomasz Rowiński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Co kupują Polacy w zagranicznych sklepach internetowych


    Sofort
    Dwucyfrowy wzrost polskiego sektora e-commerce każdego roku sprawia, że konsumenci mają coraz szerszy wybór towarów i usług, które mogą kupić przez internet.  Zwykle z tym kanałem sprzedaży przemawiają również korzystne ceny. Warto przyjrzeć konsumentom korzystającym z usług sklepów zagranicznych – może być to cenna podpowiedź dla rodzimy przedsiębiorców, jak pozyskać nowych klientów.  więcej
    06-11-2016, 19:11, Dagmara Kruszewska, Biznes, Finanse i Prawo
  • To nie narzędzia sprzedają, tylko ludzie, którzy rekomendują ich właściwe wykorzystanie - wywiad z Michałem Cortezem

    Wszyscy mamy dostęp do praktycznie tych samych narzędzi dostępnych na rynku, gdyby „wiedza” polegała tylko na biegłości w poruszaniu się w tym gąszczu rozwiązań technologicznych i funkcjonalności, to wszyscy bylibyśmy ikomersowymi bogami - mówi Michał Cortez, eCommerce Strategy Lead w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, prelegent III Kongresu eHandlu.  więcej
    24-09-2015, 11:26, PATRONAT MEDIALNY, Wywiad
  • Chcesz sprzedawać więcej przez internet w 2016 roku? Wysłuchaj rad 24 praktyków e-handlu

    Jak uniknąć pułapek prawnych, prowadząc e-handel w Niemczech? Jak wykorzystać wideo, Snapchat i Instagram do zwiększenia sprzedaży? Jak mierzyć efektywność kampanii? Odpowiedzi poznamy już 29 września podczas III Kongresu eHandlu.  więcej
    21-09-2015, 12:55, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • E-commerce: Powstaje ogólnopolski standard dla e-etykiety


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Prawo wymaga od e-sklepu podawania konsumentowi głównych cech towaru, zanim ten zdecyduje się na zakup. Czym są owe główne cechy? Czy sklep ma do nich łatwy dostęp i jaką rolę w przygotowaniu elektronicznych etykiet odgrywają lub mogą odgrywać producenci?  więcej
    12-08-2015, 08:44, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ruszył Program Edukacyjny dla eBiznesów - „PayU Lab”


    Odua Images / Shutterstock
    Celem projektu „PayU Lab” jest inspirowanie i dostarczanie szerokiej wiedzy z zakresu eCommerce. Program dedykowany jest zarówno przedsiębiorcom o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, jak i dynamicznie rozwijającym się startupom.  więcej
    13-05-2015, 08:51, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kongres eHandlu - spotkanie z liderami branży e-commerce

    W każdej minucie rejestruje się około 70 nowych domen, co 60 sekund powstaje 700 000 nowych statusów na Facebooku, a na Ebayu dochodzi do ponad 950 transakcji. Czy e-sklepy nadążają za tym tempem?  więcej
    06-02-2015, 08:20, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak można dobrze zainwestować 20 000 złotych, radzą Prelegenci II Kongresu eHandlu

    II Kongres eHandlu to kolejna edycja konferencji organizowanej obok Targów eHandlu jako uzupełnienie ich wartości merytorycznej. Tym razem skupimy się mocniej na zagadnieniach wielokanałowej sprzedaży. Pojawią się także zawsze ważne tematy związane z budową marki, efektywną reklamą online czy planowaniem strategicznym. W międzyczasie zapytaliśmy wybranych Prelegentów kongresu, jak można dobrze zainwestować 20 000 złotych... Oto odpowiedzi.  więcej
    04-02-2015, 09:28, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Kongres Dyrektorów E-commerce - zmieniamy polski e-handel!

    W czasie drugiej edycji konferencji organizowanej przez Grupę Unity wystąpią przedstawiciele największych e-biznesów w Polsce, eksperci i praktycy zza granicy. Wydarzenie rusza 25 marca w Krakowie i potrwa dwa kolejne dni. Trwa rejestracja early birds!  więcej
    04-02-2015, 07:39, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • VIII Targi eHandlu już pod koniec marca

    24 marca w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędą się VIII Targi eHandlu. Podczas zbliżającej się edycji goście będą mieli nie tylko okazję do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami wspierającymi sprzedaż w internecie, ale również znalezieniem pracy!  więcej
    03-02-2015, 11:33, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.