ecommerce

  • 5 rzeczy, które musisz sprawdzić tworząc lub przenosząc swój sklep internetowy na platformę SaaS - Selly

    Ponad 10 lat na rynku w branży e-commerce i praca z 600 aktywnymi sklepami dała nam szerokie spojrzenie na branżę. Regularnie pytamy sprzedawców z doświadczeniem w prowadzeniu sklepów w Selly, jakie zauważają kluczowe czynniki przy podejmowaniu decyzji dotyczącej wyboru oprogramowania w modelu abonamentowym.  więcej
    11-09-2020, 12:40, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Trendy w e-commerce w pierwszym półroczu 2020

    Pandemia koronawirusa pozytywnie wpłynęła na rozwój e-commerce. W jej trakcie aż o 11% wzrosła liczba osób kupujących online i obecnie 7 na 10 Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie1. Jak wynika z analizy ExpertSender największym wzrostem zainteresowania wśród kupujących - aż o 715% - cieszyły się sklepy spożywcze. W tym czasie sprzedający online chcąc przyciągnąć jeszcze większą liczbę klientów skupili się na e-mail marketingu, personalizacji wiadomości i programach lojalnościowych. Wzrost zainteresowania tymi tematami w Internecie wynosi kolejno: 377%, 157% i 77%.  więcej
    22-07-2020, 10:52, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Amazon ma wejść do Polski w 2020 r. Eksperci komentują doniesienia


    Ken Wolter / Shutterstock
    Amazon oraz Poczta Polska prowadzą rozmowy na temat współpracy - obsługi przesyłek polskiej wersji amerykańskiego giganta e-handlu w Polsce i na Ukrainie - donosi Gazeta Wyborcza. Pomimo, że przedstawiciele obydwu firm nie chcą komentować tych doniesień, odnieśli do nich eksperci e-commerce z kilku polskich firm.  więcej
    18-02-2020, 16:17, kg, Biznes, Finanse i Prawo
  • Tworzenie sklepu internetowego - jaka platformę wybrać?

    Pytanie tytułowe jest chyba największym dylematem osób rozpoczynających przygodę z e-commerce. Prawda jest taka że najczęściej odpowiedź na to pytanie przedsiębiorcy odpowiadają sobie sami po kilku latach prowadzenia sklepu internetowego. Odpowiedź na to pytanie jest o tyle trudna że tak jak zmieniają się funkcje systemów e-commerce tak samo zmienia się proces, charakter sprzedaży nowo powstałych firm, które z czasem same uczą się na podstawie zdobywanego doświadczenia handlu w sieci, wypracowując swój indywidualny model sprzedażowy.  więcej
    06-01-2020, 10:51, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • BLIK: Polacy wydają więcej podczas Black Friday niż Cyber Monday

    Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy zapłacili BLIKIEM blisko 4 miliony razy, a wartość transakcji wyniosła w tym czasie blisko 600 milionów złotych. Analiza danych pokazuje, że polski ecommerce wciąż nie wykorzystuje potencjału marketingowego Cyber Poniedziałku, koncentrując swoje działania promocyjne głównie na Czarnym Piątku. Coraz większe znaczenie w polskim ecommerce ma także chiński Dzień Singla, przypadający na 11 listopada.  więcej
    09-12-2019, 23:09, jug, Biznes, Finanse i Prawo
  • 10 grudnia Dniem Darmowej Dostawy


    Franck Boston/Shutterstock.com
    W tym roku 10 grudnia (wtorek) przypada 10. edycja Dnia Darmowej Dostawy. Do akcji dołączyło ponad tysiąc sklepów internetowych, których klienci mogą cieszyć się darmowa wysyłką przez cały dzień, bez względu na jej formę. Jedynym warunkiem jest dostawa na terenie Polski.  więcej
    10-12-2019, 05:12, jug, Internauci
  • Sklep internetowy - jaki system ecommerce wybrać do jego prowadzenia?

    Przy zakładaniu sklepu internetowego warto wziąć pod uwagę różne systemy ecommerce do jego prowadzenia. Czym warto się wtedy kierować?  więcej
    12-11-2019, 07:46, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy na dropshippingu da się zarobić? Nowoczesne podejście do handlu w sieci

    Dropshipping to nowoczesne rozwiązanie, dzięki któremu można wywindować obroty sklepu internetowego na niewyobrażalny wcześniej poziom. Dzięki tej idei można całkowicie skoncentrować się na tym, co przy rozwoju sklepu najważniejsze – działaniach marketingowych i handlowych. Wszystkim innym – pakowaniem i wysyłką, czyli całą logistyką zajmą się specjaliści z hurtowni dropshippingowej. Czym jest dropshipping i jakie daje korzyści?  więcej
    30-07-2019, 13:24, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-commerce czyli jak założyć sklep internetowy?

    Rynek e-commerce w Polsce wciąż się rozwija. Potwierdzeniem są wyniki raportu prowadzonego przez Gemius PBI „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” gdzie wykazano, że liczba internautów w Polsce w 2018 roku wyniosła 27,8 mln, a z 1,5 tys. przebadanych osób ponad połowa dokonała choć raz zakupów online. Kolejne dane uzyskane z raportu Statista Digital Market Outlook „Rynek eCommerce” przychody Polski 3 latach szacuje się ich dalszy wzrost aż do poziomu ponad 15,357 mld USD w 2023 roku, czyli do ponad 55 mld zł. Popyt w sklepach internetowych zaktywizował m.in. zakaz handlu w niedzielę. Może zatem warto zastanowić się nad założeniem własnego sklepu internetowego?  więcej
    27-07-2019, 12:29, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zapobiec pierwszej niehandlowej niedzieli w e-commerce?

    Internetowi sprzedawcy w najbliższych miesiącach będą musieli się zmierzyć z nie lada wyzwaniem. We wrześniu 2019 r. w życie wejdą regulacyjne standardy techniczne (RTS) będące częścią unijnej dyrektywy w sprawie usług płatniczych, PSD2. Wielu internetowych sprzedawców nie jest nawet świadoma zmian, jakie mają nadejść oraz jaki mogą one mieć wpływ na doświadczenie zakupowe ich klientów. Nowe regulacje wchodzą w życie w sobotę, 14 września - co zatem detaliści powinni wiedzieć, aby niedziela 15 września nie okazała się pierwszą niehandlową niedzielą dla płacących kartą online?  więcej
    09-07-2019, 10:30, Artykuł partnera, Technologie
  • Rozwiązania e-commerce dla sklepów internetowych

    Branża e-commerce 2018. Z najnowszego raportu Gemius wynika, że Polacy coraz chętniej i częściej dokonują zakupów w Internecie. O 2 procent w porównaniu z rokiem 2017 wzrosła liczba aktywnych e-konsumentów. Co ciekawe coraz popularniejsze stają się już nie tylko krajowe, ale również zagraniczne platformy zakupowe, gdyż całościowo poziom zaufania do e-sklepów podniósł się do równych 26 procent.  więcej
    01-04-2019, 08:29, kf, Biznes, Finanse i Prawo
  • 75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów – winne są technologie


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych. Sprawdź, co znalazło się na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom.  więcej
    26-09-2017, 15:55, Marek Safiejko, Biznes, Finanse i Prawo
  • Szkolenie Ecommerce Power szansą na większą sprzedaż w e-sklepach

    Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie online dla e-przedsiębiorców, które odbędzie się już 27 września. Dowiedz się, dlaczego warto się zapisać. Przeczytaj wywiad z koordynatorką wydarzenia, Klaudią Śpiewak ze Sky-Shop.pl.  więcej
    21-09-2017, 16:25, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • Pierwszy etap zgłoszenia do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017 zamknięty

    Izba Gospodarki Elektronicznej zakończyła etap zgłoszeń do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017. W V edycji Konkursu wpłynęło więcej zgłoszeń niż w ubiegłym roku. Dużym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się nowe kategorie dla e-medycyny, e-usług oraz e-administracji.  więcej
    18-08-2017, 10:32, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

    Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.  więcej
    23-08-2017, 05:01, Artur Kosior, Biznes, Finanse i Prawo
  • eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

    eBay wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.  więcej
    16-08-2017, 12:27, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Chcesz zobaczyć, jak powstaje i tworzony jest serwis Ceneo?

    Nie co dzień zdarza się, żeby jedna z największych firm e-commerce w kraju zdradzała zdobywane przez lata wiedzę i doświadczenie. Tymczasem już 21 września Ceneo zaprasza do swojej siedziby we Wrocławiu na konferencję Geek Speak. Uczestnicy imprezy nie tylko zobaczą, gdzie powstaje serwis, posmakują tutejszej kawy, ale przede wszystkim dowiedzą się, jak jest tworzony.  więcej
    09-08-2017, 14:00, ip, Kalendarium IT
  • Za 10 lat połowa zakupów będzie robiona w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld złotych, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś Polska jest piątym największym rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej.  więcej
    09-08-2017, 15:03, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Narzędzia, które wspierają handel i przekładają się na zysk

    Zarówno handel internetowy, jak i tradycyjna forma sprzedaży, wymagają wsparcia dodatkowych narzędzi i odpowiedniego kontaktu z klientem. Bez względu na to, czy transakcje odbywają się realnie czy wirtualnie, przedsiębiorcy powinni stale dbać o relacje z obecnymi, a także potencjalnymi nabywcami.  więcej
    03-08-2017, 13:37, ip, Porady
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki? Sprawdź 3 najważniejsze powody


    © istockphoto.com
    Klient potrafi przejść długą drogę: od znalezienia odpowiedniego sklepu internetowego, przez przejrzenie jego zawartości, wyszukanie upragnionego produktu w gąszczu tysiąca innych, aż po wrzucenie go do koszyka i nagle… po prostu opuszcza sklep. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?
      więcej
    11-06-2018, 13:31, ip, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)