budowanie marki

  • 3 wskazówki dotyczące budowania świadomości marki


    Antonio Guillem / Shutterstock
    Ponieważ branża fashion e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna, zwiększenie świadomości marki nie jest proste. W takim scenariuszu firmy, które nie wywierają wpływu na ludzi, nie budują lojalnej bazy zwolenników marki – polegną.  więcej
    11-09-2017, 10:54, Maria Pisarek, Porady
  • Społecznościowy BOOM, czyli jak wykorzystać potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki

    Społecznościowy boom ciągle trwa. Facebook, NK, Twitter, LinkedIn, Goldenline, YouTube i wiele innych jeszcze serwisów przyciąga codziennie całe rzesze internautów w różnym wieku. Najczęściej używane są do dzielenia się ze światem swoim prywatnym życiem i luźnymi przemyśleniami. Ale warto także wykorzystać ich potencjał do wykreowania własnej marki w świecie zawodowym i biznesowym, by nasza wartość w oczach potencjalnych kontrahentów wzrosła, a także aby zdobyć i utrzymać nowych klientów.  więcej
    27-08-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Ochrona praw własności i prawa do ochrony marki


    hidesy @ istockphoto.com
    Naruszanie praw własności do znaków towarowych powoduje szkody w polskich firmach na poziomie kilku tysięcy złotych na zatrudnionego. Ochrona praw własności jest więc czymś absolutnie naturalnym. Chroni interes, a często i reputację firmy.  więcej
    19-02-2012, 10:24, Jarosław Filipek, CODES Strategie, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nieetyczne, ale skuteczne i pożądane produkty branży IT


    © palms at fotolia.com
    Czym zajmuje się branża IT - wie każdy. Firmy tworzą strony, sklepy, CMS-y, CRM-y, gry i kalkulatory online oraz inne twory internetowe. Ale to nie wszystko. Tajemnicą poliszynela w branży IT jest grupa projektów, którą wykonawcy się nie chwalą. Nie znajdziemy ich w żadnym portfolio, bo oficjalnie tych produktów nie ma. Ich nieetyczny charakter rzucałby zbyt duży cień na twórców i zleceniodawców.  więcej
    27-09-2011, 21:40, Sławomir Wilk, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polskie top marki na Facebooku

    Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide analizują listę polskich top brands na Facebooku.  więcej
    17-04-2011, 16:11, Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, MRM Worldwide, Biznes, Finanse i Prawo
  • Fenomen marki powszechnie znanej - budowanie silnej marki w internecie


    www.sxc.hu
    E-branding to skuteczna i popularna technika budowania reputacji wykorzystywana przez wiele firm. Dopasowanie strategii, odpowiednia strona internetowa, komunikacja z klientem, wartość dodana - co jeszcze warto dopracować, aby zbudować silną markę?  więcej
    19-04-2010, 00:43, Katarzyna Szczurek, IPO.pl,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.