Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Mayne

    I to w sesji !! !!

    10-06-2008, 14:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Tampon

    Normę trzeba wyrobić. Może tym razem dobroduszne organizacje też wesprą finansowo biedną polską policję. Największa szkoda studentów informatyki. Ci głównie jadą na piratach, gdy uczelnia nie dostarczy im oprogramowania, którego wymaga do nauki.

    10-06-2008, 14:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Solo

    "sprawdzali również szafy, półki i różne zakamarki w poszukiwaniu dysków i płyt. :-/" - złotej blachy szukali

    10-06-2008, 14:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ktos

    Polska państwem policyjnym?

    10-06-2008, 14:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Edgar

    Serio nie mają się kogo czepiać. Potem będą narzekać, że inżynierów brakuje i okaże się że mają sobie sami kupować profesjonalny soft za grubą kasę. Przyszły inżynier bez kompa jest jak żołnierz bez karabinu, więc trzeba mu dokopać. Od razu czuję, że żyje w bezpiecznym kraju dzięki takim "dokonaniom" "policji".

    10-06-2008, 14:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Nowaker
    Użytkownik DI Nowaker (126)

    W mieszkaniu bezpieczniej...

    10-06-2008, 14:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Absolwent ETI

    To już jest szczyt chamstwa i dwulicowości ze strony władz uczelni. W dodatku musieli ten nalot akurat w sesji robić? Krawczykowi już zupełnie odwaliło!

    10-06-2008, 15:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Maniek

    TrueCrypt dla każdego!

    10-06-2008, 15:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~osiaq

    Fajnie, piractwo powinno się wytępić do samego końca.
    Skończa się milionowe gaże tomów kruzów i innych takich, o których już nikt nie bedzie miał okazji usłyszeć. Bo koniec swobodnej wymiany to koniec popularności. W końcu legendy muzyki czy filmu narodziły się w czasach powszechnego kopiowania wszystkiego i wszędzie.
    Ograniczanie tego na pewno nie przyniesie kasy ani grajkom, ani aktorom, ani samej branży. Jeszcze kilka nalotów tu i tam i przestanie istnieć powszechny windows i powszechny popmjuzik. Streszczenia filmów będzie można poczytać na onecie :D
    Czego wszystkim zyczę jak najszybciej.

    10-06-2008, 15:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wojtas

    Oj taki dziekan by długo u nas nie był dziekanem. Pozdro z Torunia

    10-06-2008, 15:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dziarski_pitbull

    Przykro się robi jak się czyta takie artykuły. Pozostaje tylko nadzieja, że taka "akcja" była wymierzona w handlarzy softem.

    10-06-2008, 15:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xyz

    no krawczyk chyba nie jest jeszcze rektorem, od wrzesnia bedzie pelnil ta funkcję ;]

    10-06-2008, 15:34

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~informatyk
    [w odpowiedzi dla: ~Tampon]

    Studenci informatyki nie jadą na piratach, bo np. system windows mają darmowy z uczelni,a wszelkie środowiska programistyczne z reguły są darmowe

    z piratów to ostatnio miałem na komputerze matlaba, reszta jest legalna, a działam przeważnie na windowsie


    10-06-2008, 15:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dENO
    [w odpowiedzi dla: ~Tampon]

    Dobrzy studenci informatyki 'jadą' na Linuksie i wolnym oprogramowaniu. Reszty mi nie jest szkoda.

    Swoją drogą samo posiadanie oprogramowania, na które nie ma się licencji NIE jest nielegalne.

    10-06-2008, 15:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xavier

    pitbull, chyba w to nie wierzysz... Zbóje, zabrali by się za coś rozsądnego. Albo chociaż zapewnili studentom maszyny zastępcze, przecież kurde sesja!

    10-06-2008, 15:36

    Odpowiedz
    odpowiedz

RSS  
RSS