Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

wydatki

  • Instytucje finansowe wydają więcej na bezpieczeństwo informacyjne


    ©istockphoto.com/Pinopic
    Globalne instytucje finansowe przywiązują coraz większą wagę do poprawy swojego bezpieczeństwa informacyjnego i są gotowe przeznaczyć na to duże fundusze. Z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem 46% badanych firm zwiększyło swoje budżety przeznaczone na poprawę ochrony informacji.  więcej
    16-08-2010, 13:52, paku, Bezpieczeństwo
  • Ponad połowa reklamodawców zwiększy wydatki na sieci kontekstowe


    © fotolia.com
    55% reklamodawców planuje w przyszłym roku zwiększyć wydatki na sieci kontekstowe – wynika z raportu Adkontekst. Badanie dotyczy reklam kontekstowych w działaniach promocyjnych klientów oraz udziału tej formy reklamy w polskim rynku Search Engine Marketingu.  więcej
    30-06-2010, 10:28, paku, Pieniądze
  • Profile na portalach społecznościowych mogą mieć wpływ na karierę zawodową


    ©istockphoto.com/Sportstock
    Niemal 40 procent firm z branży technologicznej sprawdza swoich przyszłych pracowników na portalach społecznościowych, wynika z międzynarodowego badania sieci Eurocom Worldwide. Niemal połowa z nich planuje także zwiększenie budżetów na działania związane z social media w roku 2010.  więcej
    14-05-2010, 23:40, kg, Pieniądze
  • Wielkanoc internautów: w domu, ale nie kryzysowo

    Większość internautów wyda na święta do 500 złotych i spędzi je w domu. To oznacza, że - mimo kryzysu – wydatki nie zmieniają się znacząco od trzech lat - wynika z badania portalu Money.pl.  więcej
    02-04-2010, 07:50, mm, Lifestyle
  • Polska: Reklama online rośnie


    © fotolia.com
    Przy ogólnie nie najlepszych nastrojach na rynku reklamowym, powody do zadowolenia mogą mieć agencje zajmujące się marketingiem online. Najnowsze badania sugerują, że blisko połowa firm skłonnych jest do zwiększenia swoich wydatków na reklamę w internecie.  więcej
    02-11-2009, 07:21, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Priorytety i budżety firm na promocję online


    © ktsdesign - fotolia.com
    Dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, skuteczne ich pozyskanie i wzrost sprzedaży to priorytety internetowej promocji małych i średnich przedsiębiorstw – tak wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.  więcej
    04-02-2009, 12:41, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Sylwester w czasach kryzysu


    © pidjoe at istockphoto.com
    W obliczu coraz mocniej odczuwalnych skutków kryzysu gospodarczego polscy internauci raczej nie zamierzają hucznie świętować nadchodzącego Nowego Roku. Niemal 50% osób zapytanych przez portal Money.pl zadeklarowało, że na Sylwestra wyda do 200 złotych.  więcej
    30-12-2008, 19:31, Marta Klimowicz, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)