Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

społeczności

  • Która uczelnia ma największą społeczność w internecie? Zindeksuj się!

    Polskie uczelnie rozpoczęły rywalizację o miano największej społeczności w internecie. O tym, kto zwycięży, zdecydują sami internauci, biorący udział w konkursie „Zindeksuj się!”. Do gry może przyłączyć się praktycznie każdy – student, absolwent lub sympatyk danej szkoły wyższej. Nagrodą jest billboard dla zwycięskiej uczelni przedstawiający zbudowaną w konkursie społeczność.  więcej
    24-05-2011, 08:11, PATRONAT MEDIALNY, Lifestyle
  • Megapanel luty 2011: WP wyprzedza NK, Facebook przekracza 10 mln RU


    www.sxc.hu
    W lutym br. pod względem popularności w badaniu Megapanel nadal liderem jest Google. Znacząco tracą jednak Wikipedia i NK, a niewiele zyskuje Wirtualna Polska, która wraca jednak na nominalną pozycję. Facebook przekroczył natomiast liczbę 10 mln realnych użytkowników (RU - real users) i jest coraz bliżej NK, która odnotowała spadek o blisko 300 tys. RU.  więcej
    21-04-2011, 13:23, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • Megapanel styczeń 2011: WP zalicza potknięcia


    www.sxc.hu
    Styczeń był najlepszym okresem dla witryn zaliczanych do kategorii publicznych (szczególnie WOŚP). Wirtualna Polska w edukacji zyskuje ponad pół miliona użytkowników, traci jednak w większości innych. NK odrabia straty, a Google nadal pozostaje niekwestionowanym liderem, choć liczba internautów korzystających z usług firmy zaczyna powoli się zmniejszać. Do akcji rusza bing.com, który zyskuje 1,4 mln użytkowników i zwiększa swój zasięg dwukrotnie.  więcej
    23-03-2011, 20:03, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • W imię nauki znajdzie się miejsce dla koła naukowego w sieci


    ©istockphoto.com/RichVintage
    Wspólna inicjatywa? Jedno miejsce dla zagorzałych chemików, biologów czy politologów ma promować dorobek młodych studentów.  więcej
    15-03-2011, 21:27, Paweł Kusiciel, Lifestyle
  • Facebook udostępni Twój numer telefonu - jeśli się zgodzisz

    Mark Zuckerberg po raz kolejny przesuwa granicę prywatności obowiązującą w sieci. Na pierwsze protesty użytkowników prawdopodobnie nie trzeba będzie długo czekać.  więcej
    02-03-2011, 14:06, Adrian Nowak, Technologie
  • Yahoo zamyka MyBlogLog


    Yahoo
    Serwis umożliwiający integrację użytkowników odwiedzających wybrane strony internetowe okazał się wielką klapą kalifornijskiego giganta internetowego.  więcej
    25-02-2011, 10:34, Adrian Nowak, Pieniądze
  • "Historie sponsorowane" nową formą reklamy na Facebooku

    Facebook eksperymentuje z nowymi formami reklam. Gdzie jest granica inwazyjności?  więcej
    09-02-2011, 17:52, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Facebook uruchomi nowy system komentarzy

    Komentarze od największego na świecie serwisu społecznościowego nie są nowością, jednak obecny poziom udziałów w rynku jest zdecydowanie poniżej ambicji giganta.  więcej
    01-02-2011, 08:46, Adrian Nowak, Technologie
  • Rosną wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych


    hidesy @ istockphoto.com
    Coraz większa popularność Facebooka i innych witryn społecznościowych przekłada się na rosnące wydatki reklamodawców w tym sektorze internetu.  więcej
    19-08-2010, 18:25, Adrian Nowak, Technologie
  • Społecznościowa nawigacja 3D od Sygic

    Firma Sygic wprowadziła na polski rynek program Sygic AURA Professional, który łączy nawigację GPS 3D z sieciami społecznościowymi.  więcej
    13-07-2010, 18:25, paku, Technologie
  • Marka atrakcyjnym źródłem informacji o sobie

    Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu. Jednak coraz więcej internautów wykorzystuje serwisy społecznościowe jako miejsca zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Dla 1/3 użytkowników sieci, obok opinii innych userów, największym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i idolom.  więcej
    08-04-2010, 02:53, Radosław Zarzeczny, Praktycy.com, Technologie
  • Jak budować lojalną społeczność internetową?


    Ana Blazic
    Internet ułatwia komunikację – do tego nie trzeba już nikogo przekonywać, to oczywiste. Realny świat znajduje odzwierciedlenie w wirtualnej rzeczywistości. Widać to choćby po wielkim sukcesie, jaki odniosły serwisy Web 2.0. Również marki prześcigają się w pomysłach, aby zgrupować internautów wokół siebie. Jednak zdobycie fanów a zbudowanie lojalnej społeczności internetowej często nie idą ze sobą w parze.  więcej
    08-04-2010, 18:54, Anna Kusak, NetCenter Solution,
  • Nowy Filmweb.pl stawia na cztery strony główne i Gustomierz

    Na swoje 12 urodziny Filmweb.pl pochwalił się zupełnie nową odsłoną swojego serwisu. Największy polski portal filmowy stawia na rozwój społeczności i celne trafianie w zainteresowania swoich użytkowników za pomocą narzędzia Gustomierz, które pozwoli na zacieśnienie więzi społeczności serwisu, ale także celniejsze kierowanie reklam. Przedstawiciele Filmwebu ujawnili także informacje o strategii biznesowej na najbliższe miesiące.  więcej
    18-03-2010, 17:53, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Portale społecznościowe jako sposób na biznes


    hidesy @ istockphoto.com
    Internet stał się obecnie najpopularniejszym kanałem komunikacji. Technologia Web 2.0 otwiera przed użytkownikami sieci nowe możliwości, które bardzo szybko stają się elementem życia codziennego. Komunikatory internetowe, telefonia online oraz stale zdobywające popularność portale społecznościowe są dziś podstawową platformą do kontaktowania się z innymi ludźmi.  więcej
    16-03-2010, 15:11, Marta Radzińska, Netface, Pieniądze
  • Wersje przejrzane w polskim Wikisłowniku


    bastique / na lic. CC
    Na początku tego tygodnia w polskojęzycznym Wikisłowniku (pl.wiktionary.org) włączona została możliwość oznaczania haseł jako wolnych od wandalizmów i przypadkowych uszkodzeń. Dzięki temu internauci mogą korzystać z serwisu, mniej obawiając się o to, że padną ofiarą czyjegoś głupiego dowcipu.  więcej
    11-12-2009, 08:48, mm, Lifestyle
  • GG10 uspołecznia się, dbając o prywatność

    Dzięki nowej funkcji Ludzie, udostępnionej w komunikatorze Gadu-Gadu 10, użytkownicy mogą odkryć, jak wielu mają wspólnych znajomych, co ma sprzyjać powiększaniu prywatnych społeczności. Usługę wprowadzono w pełnym poszanowaniu prywatności - zapewniają przedstawiciele GG Network.  więcej
    28-11-2009, 19:32, Anna Wasilewska-Śpioch, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)