Styczeń był najlepszym okresem dla witryn zaliczanych do kategorii publicznych (szczególnie WOŚP). Wirtualna Polska w edukacji zyskuje ponad pół miliona użytkowników, traci jednak w większości innych. NK odrabia straty, a Google nadal pozostaje niekwestionowanym liderem, choć liczba internautów korzystających z usług firmy zaczyna powoli się zmniejszać. Do akcji rusza bing.com, który zyskuje 1,4 mln użytkowników i zwiększa swój zasięg dwukrotnie.
Biorąc pod uwagę ranking domen, nadal króluje Google.pl, przed nk.pl (wzrost o 69 tys.) i onet.pl (wzrost 48 tys.). Największego postępu w styczniu dokonała witryna wikipedia.org, która zyskała 727 tys. użytkowników. Największy spadek liczby użytkowników w porównaniu do grudnia 2010 można przypisać ceneo.pl - porównywarce cen, która straciła prawie 400 tys. użytkowników. O 100 tys. mniej internautów przyciągnęła też domena microsoft.com.
W kategorii biznes, finanse i prawo nadal pierwsze miejsce należy do Grupy Onet.pl, która zyskała kilkanaście tysięcy użytkowników. W porównaniu z grudniem 2010 r. Wirtualna Polska spadła na czwarte miejsce z drugiego, tracąc 49 tys. użytkowników. Tym samym na drugim miejscu pojawiło się Money.pl z prawie 3,5 mln użytkowników, a na trzecim Infor, który zyskał ponad pół miliona internautów. Kolejne witryny zyskały lub straciły niewiele.
Kategoria budownictwo i nieruchomości w styczniu nie była mocną stroną Wirtualnej Polski. Serwisy tej grupy straciły czwartą pozycję, notując spadek na miejsce 10, liczba użytkowników zmniejszyła się o ponad 80 tys. Ponad 100 tys. internautów zyskał serwis szybko.pl, który w styczniu posiadał już 301 tys. użytkowników (191 tys. w grudniu). Na pierwszym miejscu utrzymuje się nadal Grupa Gazeta.pl, choć ze spadkiem o ponad 90 tys. internautów. Nie można jednak stwierdzić, że w styczniu serwisy związane z budowlanką i nieruchomościami straciły na popularności, ponieważ otodom.pl zyskał prawie 400 tys. użytkowników.
Pomimo rosnącej popularności zakupów grupowych w styczniu Groupon stracił kilkanaście tysięcy użytkowników, jednak nadal pozostał na drugiej pozycji zaraz za Grupą Allegro. Aż milion użytkowników stracił natomiast serwis euro.com.pl, zyskały jednak serwisy Onet.pl i Grupy Spolecznosci.pl. Liczba użytkowników Wirtualnej Polski zmniejszyła się o prawie 400 tys. użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|