Styczeń był najlepszym okresem dla witryn zaliczanych do kategorii publicznych (szczególnie WOŚP). Wirtualna Polska w edukacji zyskuje ponad pół miliona użytkowników, traci jednak w większości innych. NK odrabia straty, a Google nadal pozostaje niekwestionowanym liderem, choć liczba internautów korzystających z usług firmy zaczyna powoli się zmniejszać. Do akcji rusza bing.com, który zyskuje 1,4 mln użytkowników i zwiększa swój zasięg dwukrotnie.
reklama
Do połowy tabeli nic się nie zmieniło. Dopiero na 10 miejsce (z 12) awansuje tekstowo.pl, dzięki uzyskaniu 670 tys. użytkowników. Na popularności traci bigpoint.com, spadając na miejsce 15 z 11. Największy postęp dotyczy jednak serwisu edarling.pl, który zyskuje prawie 850 tys. użytkowników.
W kategorii mapy i lokalizatory nadal nie zmienia się pierwsza szóstka. Pierwszy jest Google (4,9 mln), dalej Onet (4 mln), tageo.pl (1,1 mln), szukasz.pl, docelu.pl (WP) i mapa.pf.pl - wszystkie zyskują użytkowników. Najwięcej użytkowników zyskuje dojazd.org, bo ponad 170 tys. W pierwszej 20. pojawiają się także: kodypocztowe.info, mapquest.com i wytycz.pl
Serwis otomoto.pl Grupy Allegro od grudnia do stycznia pozyskał ponad 500 tys. użytkowników, tym samym zwiększając swoją przewagę nad Onet.pl - Motoryzacja o 1,87 mln użytkowników. Wydawca serwisów motoryzacyjnych Polskapresse w styczniu osiągnął ponad 1 mln użytkowników, co uplasowało go na 7 miejscu i pozwoliło wyprzedzić grupę Ringier Axel Springer.
Nowe technologie Interii nieco tracą na popularności, chociaż wciąż widnieją na pierwszej pozycji w tej kategorii. Dobreprogramy.pl zyskały ponad 360 tys. użytkowników i utrzymały się na drugiej pozycji. W styczniu 100 tys. użytkowników więcej miała Wirtualna Polska, kilka tysięcy straciła Grupa Onet.pl, zyskała za to Gazeta.pl. Do połowy tabeli sytuacja wygląda jednak bardzo podobnie, jak w grudniu ubiegłego roku.
Wraz z rozpoczęciem roku wzrosło zainteresowanie kategorią praca, bo cała pierwsza 20. najpopularniejszych stron zyskała łącznie ok. 5 mln użytkowników. Zdecydowanie najwięcej użytkowników zyskał serwis Pracuj.pl (624 tys.), następnie Praca na WP (326 tys.), Praca Grupy Gazeta.pl (297 tys.) Gazeta.pl oraz na szóstym miejscu GoWork.pl z kolejnymi 371 tys. użytkowników. W grudniu 2010 na 20. miejscu był Onet.pl - Praca z wynikiem ponad 200 tys. użytkowników, a teraz najniższy próg to 423 tys., co wystarczająco obrazuje skalę zainteresowania pracą na początku roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|