Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama online

  • Rynek reklamy online wciąż rośnie

    Pomimo kryzysu reklama w internecie ma się dobrze - wynika z szacunków domu mediowego ZenithOptimedia. Coraz częściej reklamodawcy przenoszą swoje kampanie do sieci, gdzie reklama jest tańsza i łatwiej można oszacować przynoszone przez nią zyski.  więcej
    08-07-2009, 12:45, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Jak rozliczyć dochód z reklamy internetowej?


    Sara Robinson
    Osoby uzyskujące dochody z udostępniania powierzchni reklamowej na stronach WWW nie mają obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej. Dochody te stanowią jednak odrębne źródło przychodu, które może być rozliczane na zasadach ogólnych lub w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych – pisze Gazeta Prawna.  więcej
    05-06-2009, 09:22, Marcin Maj, Pieniądze
  • Kiedy Stat.pl zapłaci użytkownikom?


    ©istockphoto.com/joeygil
    W listopadzie użytkownicy darmowej wersji Stat24 otrzymali informację, iż operator statystyk ma zamiar emitować na stronach użytkowników reklamy komercyjne w zamian za udział w zyskach (wcześniej pojawiały się ankiety badawcze i reklamy społeczne). Emisja rozpoczęła się w grudniu, jednak do dziś właściciele stron nie dowiedzieli się, w jaki sposób mogą uzyskać obiecane profity.  więcej
    17-03-2009, 08:22, Marcin Opolski, Technologie
  • Ile płacą sieci reklamowe w Polsce?


    Kamil Porembiński na lic CC
    Jaki jest model biznesowy serwisu? Pytanie to często spędza sen z powiek twórców startupów. Reklama to zwykle najmniej pożądana odpowiedź w tej sytuacji, jednak to właśnie sprzedaż powierzchni pod reklamę jest najłatwiejszym do wprowadzenia elementem, który najszybciej zaczyna generować jakikolwiek przychód. Czy witryna może się utrzymać, opierając dochody na współpracy z sieciami reklamowymi - pyta jeden z Czytelników Dziennika Internautów.  więcej
    09-02-2009, 17:57, Krzysztof Gontarek, Listy Czytelników
  • Reklama w internecie - prognoza na 2009 rok

    W nadchodzącym roku recesja nie pominie żadnej branży - także reklamowej. Zdaniem ekspertów jej skutki w najmniejszym stopniu odczuje reklama telewizyjna oraz internetowa.  więcej
    29-12-2008, 13:20, mk, Pieniądze
  • Reklama online w DiGI Media Store

    Rozwiązania oparte na badaniach internetu, docieraniu do grup docelowych oraz wiedzy na temat planowania mediów i nowych technologii to oferta nowego polskiego domu mediowego DiGi Media Store.  więcej
    20-12-2008, 14:34, Michał Pięt, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)