Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Miejsca Google

  • Foursquare już z 20 milionami użytkowników

    Usługa umożliwiająca "meldowanie się" szybko zyskuje nowych użytkowników. Obecnie w witrynie rejestruje się średnio milion nowych osób każdego miesiąca.  więcej
    16-04-2012, 17:57, Adrian Nowak, Technologie
  • AdWords Express - ukłon Google w stronę małych firm (wideo)


    epheterson (na lic. cc)
    Dzięki AdWords Express wykupienie reklamy w sieci będzie zajmować mniej niż 5 minut. Google przedstawiła ten produkt wczoraj. Jest to kolejny element starań o to, aby z reklam Google w jak największym stopniu korzystały małe firmy.  więcej
    26-07-2011, 10:19, Marcin Maj, Pieniądze
  • E-marketing lokalnie - jak dotrzeć do klienta w pobliżu Twojej firmy?

    Wyszukiwarka Google nadal pozostaje kluczowym narzędziem przy wyszukiwaniu informacji o lokalnych biznesach. Jednak coraz bardziej wymagającym użytkownikom internetu nie wystarczą już proste wiadomości o firmie czy usłudze. Internauci, tak jak konsumenci w świecie rzeczywistym, najchętniej wybierają te produkty i miejsca, które zostały im polecone, także przez tych wirtualnych „przyjaciół”.  więcej
    18-07-2011, 12:34, Praktycy.com,
  • Bing uruchamia odpowiedź na Miejsca Google

    Usługa Microsoftu staje się coraz większym zagrożeniem dla Google.  więcej
    13-04-2011, 15:13, Adrian Nowak, Technologie
  • Hotpot połączony z Miejscami Google

    Google z nowym CEO szybko koryguje błędy, które często powodowały dezorientację wśród użytkowników.  więcej
    11-04-2011, 14:33, Adrian Nowak, Technologie
  • Elektroniczna tożsamość, czyli być albo nie być Twojej firmy w XXI wieku


    www.sxc.hu
    Życie gospodarcze w coraz większym stopniu oparte jest o internet. Obroty handlu internetowego rosną w bardzo szybkim tempie, coraz większy jest także zakres usług, jakie świadczone są za pośrednictwem sieci. Konkurencja między firmami także jest coraz bardziej zażarta, dlatego też konieczne jest wykorzystanie wszelkich możliwości dotarcia do potencjalnych konsumentów. Najczęściej małe firmy nie dostrzegają potrzeby zaistnienia w internecie, wierząc, że wystarczy reklama szeptana czy po prostu obecność w przestrzeni publicznej. To błąd. Dlaczego?  więcej
    19-01-2011, 11:52, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • Miejsca Google - zarządzanie lokalizacją dla firm

    Nowa usługa Miejsca Google zastąpi Centrum Firm Lokalnych. Stanowi ona połączenie Stron miejsc - za pomocą których obecnie znajdowane są firmy - z narzędziem, które umożliwi właścicielom firm zarządzanie obecnością w Google.  więcej
    21-04-2010, 08:56, mm, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)