Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Bing uruchamia odpowiedź na Miejsca Google

13-04-2011, 15:13

Usługa Microsoftu staje się coraz większym zagrożeniem dla Google.

konto firmowe

reklama


Niedawno pojawiła się aplikacja Bing dla iPada, jednak na kolejne nowości od Microsoftu nie musieliśmy długo czekać.

>>Czytaj także: Bliźniacy nie dostaną więcej od Facebooka

Sonda
Korzystasz z wyszukiwarki Bing?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem udostępniono Bing Business Portal, który jest bezpośrednią odpowiedzią na usługę Miejsca Google. Podobnie jak w innych tego typu witrynach, małe i średnie firmy mogą umieszczać tu informacje o prowadzonej działalności, a także na przykład oferować klientom kupony.

Bing sukcesywnie pomniejsza udziały Google na amerykańskim rynku, co pokazuje, że wielu użytkownikom bardziej odpowiadają usługi Microsoftu. To właśnie pojawiające się niemal co kilka dni dodatki związane z wyszukiwarką przyciągają do Bing coraz większą grupę internautów. Jak informowaliśmy niedawno, Bing przekroczył ostatnio 30 proc. na rynku wyszukiwarek w Stanach Zjednoczonych.

Wyszukiwanie oparte o lokalizację staje się z kolei coraz popularniejsze, a usługi takie, jak Groupon czy Foursquare, pokazują, że firmy są w stanie płacić niemałe pieniądze, by dotrzeć do internautów znajdujących się w okolicy.

>>Czytaj także: Kindle z reklamami o 25 dolarów tańsze


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Search Engine Lans