Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kindle z reklamami o 25 dolarów tańsze

12-04-2011, 12:39

Amazon dokłada wszelkich wysiłków, by uczynić swoje czytniki jeszcze bardziej przystępnymi.

Niedawno wspominaliśmy o interesującym dodatku do czytników e-booków, natomiast Amazon wciąż stara się sprawić, by osób posiadających czytniki było jak najwięcej.

>>Czytaj także: Sony zawarło ugodę z hakerem PS3

Sonda
Ceny czytników są zbyt wysokie?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem na stronie Amazona czytamy o ciekawej promocji, która skierowana jest jednak wyłącznie do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych. Do tej pory najtańsza wersja Kindle była dostępna w USA za 139 dolarów, natomiast już wkrótce urządzenie będzie można zdobyć za 114 dolarów. Tańsza wersja czytnika będzie jednak wyświetlała użytkownikom reklamy.

Jak mówi Jeff Bezos z Amazona: Pracujemy ciężko nad tym, by Kindle mógł kupić każdy, kto tylko ma na to ochotę. 25 dolarów to duży upust, jednak warto przyjrzeć się, co otrzymujemy w zamian.

Reklamy mają się wyświetlać w ramach wygaszacza ekranu oraz na dole strony głównej. Najważniejsze jest jednak, że żadnych niechcianych dodatków nie znajdziemy w treści samych książek, co dla wielu jest kwestią kluczową.

Kindle z reklamami
fot. - Kindle z reklamami
Podobnie jak dla większości popularnych urządzeń przenośnych, również dla Kindle przygotowano jailbreaka, zatem prawdopodobnie nowa oferta Amazona będzie się cieszyła dużą popularnością. Choć osoby stosujące jailbreaka narażają się na utratę gwarancji, usunięcie w ten sposób reklam nie powinno być szczególnie trudne.

>>Czytaj także: Windows 8 i wbudowany sklep z aplikacjami


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Amazon