Nowa usługa Miejsca Google zastąpi Centrum Firm Lokalnych. Stanowi ona połączenie Stron miejsc - za pomocą których obecnie znajdowane są firmy - z narzędziem, które umożliwi właścicielom firm zarządzanie obecnością w Google.
Firma Google wprowadziła Strony miejsc we wrześniu. Miały one ułatwić internautom podejmowanie decyzji - od wyboru restauracji czy hotelu, po miejsca użyteczności publicznej, jak muzea, szkoły i parki. Strony miejsc łączą informacje z najlepszych źródeł z sieci, prezentując zdjęcia, opinie i kluczowe dane, np. aktualności i oferty od właścicieli firm. Według Google ponad cztery miliony firm zgłosiły już prawa do swoich Stron miejsc w Google.
Nowe Miejsca Google będą oferować te same narzędzia, ale także dodatkowe funkcje. Przykładowo firma będzie mogła ustawić obszar, na jakim działa. Firmy nie posiadające typowej siedziby mogą zachować adres jako prywatny, a jednocześnie informować o tym, na jakim obszarze dotrą do klienta.
Miejsca Google mają także spersonalizowany panel, który udostępnia statystyki odwiedzin Strony miejsca (m.in. liczba odwiedzin, słowa kluczowe). Właścicielom firm łatwiej będzie ocenić, jak promocja na Stronach miejsc wpływa na ich firmę.
Przedstawiciele Google mówią, że jedno na pięć wyszukiwań w ich wyszukiwarce jest związane z lokalizacją. Wprowadzenie Miejsc Google ma być początkiem starań, aby uczynić Google bardziej dostosowanym do potrzeb lokalnych.
Więcej informacji można znaleźć w Centrum Pomocy oraz na stronie google.pl/places.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*