Google z nowym CEO szybko koryguje błędy, które często powodowały dezorientację wśród użytkowników.
reklama
Silnik rekomendacji Hotpot niedawno wkroczył na polski rynek, jednak Google zdecydowało się zrezygnować z dodatkowej marki.
Jak czytamy na blogu Google, Hotpot zostanie teraz połączony z usługą Miejsca. Według informacji wyszukiwarkowego giganta Hotpot szybko zyskał popularność i użytkowników, którzy ponad milion razy w miesiącu ocenili otaczającą ich rzeczywistość.
Ponad 50 milionów miejsc, które do tej pory zostały ocenione, zostaną w bardzo naturalny sposób połączone z Miejscami Google. Właściwie jedyne pytanie, jakie rodzi się w tej sytuacji, to „czemu tak późno?”.
Mountain View przyznaje, że wielu użytkowników było zdziwionych niezbyt udaną nazwą Hotpot (z ang. gorący garnek). Według Google nazwa naczynia miała oddawać doświadczenie wspólnego posiłku, co trzeba przyznać, jest mocno naciąganym tłumaczeniem.
Google zapowiada, że choć użytkownicy już wkrótce nie zobaczą nazwy Hotpot, usługa Miejsca zostanie rozbudowana o nowe funkcje związane z rekomendacjami.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|