Ich projekt wywołuje dwie skrajnie różne reakcje: posądzenie o działania nieetyczne bądź aplauz połączony z zaciekawieniem. O celowości powstania HellBuzza, jego modelu biznesowym i planach na przyszłość w wywiadzie dla DI opowiadają twórcy startupa. więcej
Adobe i Microsoft znalazły się na liście 110 najbardziej etycznych przedsiębiorstw, opracowanej przez Ethisphere Institute. Zastanawiać może to, że na listę nie trafiły pozornie sympatyczne firmy, jak Google, Apple czy Facebook. więcej
Identyfikacja tożsamości blogerki o pseudonimie Kataryna nie stanowi już problemu. Wszystko za sprawą publikacji Dziennika, w której podano wystarczające informacje, by Kataryna utraciła anonimowość. Zdaniem komentującego tę sytuację prawnika można mówić o naruszeniu prawa do prywatności. Z doniesień samej blogerki wyłania się natomiast obraz szantażującej ją gazety. W aktualizacji dodaliśmy kolejne opinie prawników, mówiących o prawie autora do anonimowości. więcej
Dziś uruchomiony został serwis Krytycy.pl, którego celem jest pogodzenie interesów blogerów oraz reklamodawców. Według założeń twórców serwisu mogą na tym skorzystać obydwie strony. Wydaje się, że beneficjentem może okazać się także trzecia ze stron - czytelnicy blogów, którzy nie będą musieli obawiać się zalewu kryptoreklamy na blogach. więcej
Jeszcze nie tak dawno enigmatyczne dla polskich firm terminy pozycjonowania i optymalizacji, teraz przybierają w ich oczach już konkretny obraz. Niestety, nadal niewielka jest ich świadomość etyki prowadzenia tych działań przez obsługujące je agencje, co może mieć negatywny wpływ na rozwój i odpowiednie postrzeganie tej dziedziny marketingu online. więcej