Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ecommerce

  • Rozwiązania e-commerce dla sklepów internetowych

    Branża e-commerce 2018. Z najnowszego raportu Gemius wynika, że Polacy coraz chętniej i częściej dokonują zakupów w Internecie. O 2 procent w porównaniu z rokiem 2017 wzrosła liczba aktywnych e-konsumentów. Co ciekawe coraz popularniejsze stają się już nie tylko krajowe, ale również zagraniczne platformy zakupowe, gdyż całościowo poziom zaufania do e-sklepów podniósł się do równych 26 procent.  więcej
    01-04-2019, 08:29, kf, Pieniądze
  • 75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów – winne są technologie


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych. Sprawdź, co znalazło się na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom.  więcej
    26-09-2017, 15:55, Marek Safiejko, Pieniądze
  • Szkolenie Ecommerce Power szansą na większą sprzedaż w e-sklepach

    Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie online dla e-przedsiębiorców, które odbędzie się już 27 września. Dowiedz się, dlaczego warto się zapisać. Przeczytaj wywiad z koordynatorką wydarzenia, Klaudią Śpiewak ze Sky-Shop.pl.  więcej
    21-09-2017, 16:25, Krzysztof Gontarek, Wywiad
  • Pierwszy etap zgłoszenia do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017 zamknięty

    Izba Gospodarki Elektronicznej zakończyła etap zgłoszeń do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017. W V edycji Konkursu wpłynęło więcej zgłoszeń niż w ubiegłym roku. Dużym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się nowe kategorie dla e-medycyny, e-usług oraz e-administracji.  więcej
    18-08-2017, 10:32, pressroom , Pieniądze
  • E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

    Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.  więcej
    23-08-2017, 05:01, Artur Kosior, Pieniądze
  • eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

    eBay wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.  więcej
    16-08-2017, 12:27, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Chcesz zobaczyć, jak powstaje i tworzony jest serwis Ceneo?

    Nie co dzień zdarza się, żeby jedna z największych firm e-commerce w kraju zdradzała zdobywane przez lata wiedzę i doświadczenie. Tymczasem już 21 września Ceneo zaprasza do swojej siedziby we Wrocławiu na konferencję Geek Speak. Uczestnicy imprezy nie tylko zobaczą, gdzie powstaje serwis, posmakują tutejszej kawy, ale przede wszystkim dowiedzą się, jak jest tworzony.  więcej
    09-08-2017, 14:00, _, Kalendarium
  • Za 10 lat połowa zakupów będzie robiona w sieci


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Grupa Integer.pl szacuje, że wartość rynku e-handlu w Polsce może przekroczyć w 2017 roku 40 mld złotych, a udział sprzedaży przez internet w handlu detalicznym w ciągu 10 lat może sięgnąć nawet 50 proc. Już dziś Polska jest piątym największym rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej.  więcej
    09-08-2017, 15:03, pressroom , Pieniądze
  • Narzędzia, które wspierają handel i przekładają się na zysk

    Zarówno handel internetowy, jak i tradycyjna forma sprzedaży, wymagają wsparcia dodatkowych narzędzi i odpowiedniego kontaktu z klientem. Bez względu na to, czy transakcje odbywają się realnie czy wirtualnie, przedsiębiorcy powinni stale dbać o relacje z obecnymi, a także potencjalnymi nabywcami.  więcej
    03-08-2017, 13:37, _, Porady
  • 7 pandemicznych hobby, które nie podbiłyby świata, gdyby nie internet


    Bruce Mars
    Pandemia zamknęła nas na pewien czas w domach, ale też zachęciła do kreatywnego spędzania czasu. Eksperci od e-commerce wytypowali 7 branż, które zyskały na popularności w ostatnich miesiącach i teraz świetnie się sprzedają przez internet.  więcej
    08-10-2021, 12:11, _, Pieniądze
  • Dlaczego klienci porzucają koszyki? Sprawdź 3 najważniejsze powody


    © istockphoto.com
    Klient potrafi przejść długą drogę: od znalezienia odpowiedniego sklepu internetowego, przez przejrzenie jego zawartości, wyszukanie upragnionego produktu w gąszczu tysiąca innych, aż po wrzucenie go do koszyka i nagle… po prostu opuszcza sklep. Dlaczego tak się dzieje i jak tego uniknąć?
      więcej
    11-06-2018, 13:31, _, Pieniądze
  • 5 największych błędów popełnianych w branży e-commerce według Answear.com

    Posiadanie platformy e-commerce i świetnie zaopatrzonego sklepu nie wystarczy, by odnieść sukces. Jeśli współczynniki konwersji nie są zadowalające, a wyniki, które generuje sklep pozostawiają wiele do życzenia - coś musi być nie tak. Sprawdź, czy nie popełniasz jednego z pięciu podstawowych błędów w branży e-commerce, które zdarzają się nawet największym graczom.  więcej
    26-01-2017, 14:30, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Cross border w e-commerce będzie rósł 27 proc. rok do roku

    Jednym z głównych czynników, który będzie miał wpływ na lokalnych konsumentów i przedsiębiorców w najbliższym czasie, jest wzrost handlu transgranicznego. Jak wynika z raportu "Cross border e-commerce. Szansa czy zagrożenie?", opracowanego przez Pocztę Polską pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, rynek cross-border w e-commerce zdominowały takie rynki jak Chiny, Wielka Brytania, Niemcy czy Stany Zjednoczone. To właśnie sklepy w tych państwach są najchętniej wybierane przez globalnego konsumenta.  więcej
    05-02-2017, 12:18, pressroom , Pieniądze
  • Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

    W biznesie opartym na sprzedaży bardzo istotny jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego istnienia jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale także – jak podejmuje decyzje. Kluczowe jest gdzie szuka informacji o produkcie oraz w jaki sposób finalizuje transakcję.  więcej
    30-01-2017, 07:04, Tomasz Rowiński, Pieniądze
  • Co kupują Polacy w zagranicznych sklepach internetowych


    Sofort
    Dwucyfrowy wzrost polskiego sektora e-commerce każdego roku sprawia, że konsumenci mają coraz szerszy wybór towarów i usług, które mogą kupić przez internet.  Zwykle z tym kanałem sprzedaży przemawiają również korzystne ceny. Warto przyjrzeć konsumentom korzystającym z usług sklepów zagranicznych – może być to cenna podpowiedź dla rodzimy przedsiębiorców, jak pozyskać nowych klientów.  więcej
    06-11-2016, 19:11, Dagmara Kruszewska, Pieniądze
  • To nie narzędzia sprzedają, tylko ludzie, którzy rekomendują ich właściwe wykorzystanie - wywiad z Michałem Cortezem

    Wszyscy mamy dostęp do praktycznie tych samych narzędzi dostępnych na rynku, gdyby „wiedza” polegała tylko na biegłości w poruszaniu się w tym gąszczu rozwiązań technologicznych i funkcjonalności, to wszyscy bylibyśmy ikomersowymi bogami - mówi Michał Cortez, eCommerce Strategy Lead w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, prelegent III Kongresu eHandlu.  więcej
    24-09-2015, 11:26, PATRONAT MEDIALNY, Wywiad
  • Chcesz sprzedawać więcej przez internet w 2016 roku? Wysłuchaj rad 24 praktyków e-handlu

    Jak uniknąć pułapek prawnych, prowadząc e-handel w Niemczech? Jak wykorzystać wideo, Snapchat i Instagram do zwiększenia sprzedaży? Jak mierzyć efektywność kampanii? Odpowiedzi poznamy już 29 września podczas III Kongresu eHandlu.  więcej
    21-09-2015, 12:55, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • E-commerce: Powstaje ogólnopolski standard dla e-etykiety


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Prawo wymaga od e-sklepu podawania konsumentowi głównych cech towaru, zanim ten zdecyduje się na zakup. Czym są owe główne cechy? Czy sklep ma do nich łatwy dostęp i jaką rolę w przygotowaniu elektronicznych etykiet odgrywają lub mogą odgrywać producenci?  więcej
    12-08-2015, 08:44, pressroom , Pieniądze
  • Ruszył Program Edukacyjny dla eBiznesów - „PayU Lab”


    Odua Images / Shutterstock
    Celem projektu „PayU Lab” jest inspirowanie i dostarczanie szerokiej wiedzy z zakresu eCommerce. Program dedykowany jest zarówno przedsiębiorcom o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, jak i dynamicznie rozwijającym się startupom.  więcej
    13-05-2015, 08:51, pressroom , Pieniądze
  • Kongres eHandlu - spotkanie z liderami branży e-commerce

    W każdej minucie rejestruje się około 70 nowych domen, co 60 sekund powstaje 700 000 nowych statusów na Facebooku, a na Ebayu dochodzi do ponad 950 transakcji. Czy e-sklepy nadążają za tym tempem?  więcej
    06-02-2015, 08:20, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)