Z 0 do 21 procent w ciągu roku ma urosnąć udział firmy Apple na rynku reklamy mobilnej. Wszystko dzięki zakupowi z początku roku i uruchomieniu własnej platformy reklamowej. więcej
Apple ma, Google ma, Research In Motion chce mieć, ale nie ma za co kupić. Co takiego? Własną sieć mobilnej reklamy, która wkrótce może być prawdziwą żyłą złota. więcej
Jutro Apple ma przedstawić platformę iAd oraz czwartą wersję oprogramowania dla iPhone'a. O ile druga informacja może nie cieszyć Google, o tyle pierwsza - jak najbardziej. Może stać się bowiem poważnym argumentem w negocjacjach w sprawie akwizycji AdMob. więcej
Kilka dni po premierze iPada Steve Jobs zaprezentuje także iAd. To ważna odsłona walki z Google na rynku reklamy mobilnej. Która z firm wygra to starcie? więcej
To jeden z etapów postępowania, które ma odpowiedzieć na pytanie, czy planowane przejęcie AdMob przez Google zagrozi konkurencyjności na rynku reklamy mobilnej. więcej
250 mln dolarów - tyle mogło kosztować nabycie, istniejącej od 2006 roku, firmy Quattro Wireless, zajmującej się reklamą w telefonach komórkowych. Zaostrza się rywalizacja pomiędzy Google a Apple. więcej
Broniące praw konsumentów dwie organizacje nie chcą dopuścić do przejęcia AdMob przez Google. Wysłane do Federalnej Komisji Handlu pismo może jeszcze bardziej opóźnić akwizycję. więcej
W wydaniu audio: KE: Obniżcie stawki MTR - isoHunt nielegalny - USA: iPhone 3G najpopularniejszy - Zhackowano stronę Rady do Spraw Uchodźców - Google musi wytłumaczyć chęć nabycia AdMob - Branża telekomunikacyjna wydaje krocie na reklamy ze św. Mikołajem - Ekrany dotykowe zyskają wypukłości?
Firma nie spodziewała się, że prowadzone będzie postępowanie wyjaśniające odnośnie planowanego zakupu AdMob. Federalna Komisja handlu zażądała jednak od Google dodatkowych informacji. więcej
750 milionów dolarów zapłaci Google za firmę AdMob zajmującą się reklamą w telefonach komórkowych. Kwota ta jest kilkukrotnie wyższa od wartości całego rynku. więcej