Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google: Dla mobilnych wersji stron internetowych również AdSense

05-09-2011, 16:04

Wyszukiwarkowy gigant robi porządek w swoich usługach serwujących reklamy dla stron internetowych oraz aplikacji.

robot sprzątający

reklama


Google w ostatnim czasie zrezygnował z kontynuowania rozwoju szeregu swoich usług, natomiast teraz korporacja z Mountain View zajęła się swoim głównym źródłem przychodów.

>>Czytaj także: Pomysłowe oświadczyny dzięki Mapom Google dla Androida

Sonda
Reklamy w aplikacjach to dobra forma spieniężania mobilnych narzędzi?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak czytamy na blogu Google'a, AdMob kupiony w 2009 roku za 750 milionów dolarów nie będzie dłużej wykorzystywany do serwowania reklam na mobilnych wersjach stron internetowych. Usługa nie odchodzi jednak w zapomnienie, lecz będzie się teraz skupiała na dostarczaniu reklam w aplikacjach mobilnych.

Jednocześnie AdSense for Mobile Applications, które do tej pory znajdowało się w wersji beta, zostanie włączone do AdMob. Wyszukiwarkowy gigant dokonał zatem czytelnego podziału, wskazując zarówno deweloperom, jak i wydawcom rozwiązania, z których powinni korzystać.

Jak zauważa Leena Rao na TechCrunch, można dziwić się jedynie, że zmiany w tak newralgicznym dla Google'a segmencie obserwujemy dopiero w tym momencie. Do tej pory AdSense i AdMob wchodziły sobie częściowo w drogę. W ubiegłym roku zapowiedziano na przykład, że reklamy AdSense będą się wyświetlały, gdy odpowiednich jednostek nie będzie w stanie zapewnić AdMob. Biorąc pod uwagę, że rynek reklam mobilnych niezwykle szybko się rozwija, czytelna informacja dla deweloperów i wydawców wydaje się nieoceniona.

>>Czytaj także: Twórca Androida inspirował się rozwiązaniami Apple'a?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google Mobile Ads