To najnowszy pomysł Federalnej Komisji Handlu na poprawę ochrony danych internautów. Sami mają decydować, czy dany serwis będzie zbierać o nich informacje czy też nie. Czy Europa pójdzie tą samą drogą? więcej
Koniec postępowania przed Federalną Komisją Handlu. Zapewnienia firmy o poprawie, a także przeprosiny wystarczyły, by uspokoić sytuację za Oceanem. Na Starym Kontynencie zapewne nie będzie już tak łatwo, o Kanadzie nie wspominając. więcej
Będzie musiał zaprzestać dotychczasowych praktyk, które w sposób nieuczciwy działały na szkodę konkurencji, narażając konsumentów na straty finansowe. Zapewne firma będzie dalej monitorowana. więcej
Przed takim dylematem stanęli właściciele amerykańskiego czasopisma i serwisu XY. W wyniku ogłoszenia bankructwa mogą stanąć przed koniecznością sprzedaży bazy danych zawierającej wrażliwe informacje. Na drodze stanąć mogą jeszcze amerykańskie władze. więcej
Jutro Apple ma przedstawić platformę iAd oraz czwartą wersję oprogramowania dla iPhone'a. O ile druga informacja może nie cieszyć Google, o tyle pierwsza - jak najbardziej. Może stać się bowiem poważnym argumentem w negocjacjach w sprawie akwizycji AdMob. więcej
To jeden z etapów postępowania, które ma odpowiedzieć na pytanie, czy planowane przejęcie AdMob przez Google zagrozi konkurencyjności na rynku reklamy mobilnej. więcej
Dokonane przez Google zmiany w usłudze społecznościowej Buzz nie powstrzymały jednej z organizacji przed złożeniem oficjalnej skargi. Jak zwykle, chodzi o ochronę prywatności. więcej
Broniące praw konsumentów dwie organizacje nie chcą dopuścić do przejęcia AdMob przez Google. Wysłane do Federalnej Komisji Handlu pismo może jeszcze bardziej opóźnić akwizycję. więcej
Firma nie spodziewała się, że prowadzone będzie postępowanie wyjaśniające odnośnie planowanego zakupu AdMob. Federalna Komisja handlu zażądała jednak od Google dodatkowych informacji. więcej