Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

badania

  • 42% Polaków wyda tyle samo w Black Friday i Cyber Monday mimo pandemii


    Prostock-studio
    Black Friday oraz nadchodzący po nim Cyber Monday to szczególne daty w kalendarzu każdego łowcy promocji. W tym roku przypadają odpowiednio na 27 i 30 listopada. W nowym badaniu PAYBACK Opinion Poll sprawdziliśmy, co kupują Polacy w trakcie tych dni, a także jak dużo wydają na te specjalne zakupy.  więcej
    25-11-2020, 17:09, pressroom , Pieniądze
  • 3 na 4 internautów co najmniej raz w miesiącu robi zakupy online


    Blue Media
    Epidemia koronawirusa wpływa na zmianę nawyków zakupowych. Już 76% osób korzystających z internetu wybiera się na zakupy online co najmniej raz w miesiącu, a tylko 4% deklaruje, że nie robi tego w ogóle. Klienci w sklepach wirtualnych najczęściej kupują ubrania, sprzęt RTV/AGD oraz kosmetyki i perfumy. Żywność zamawia już co dziesiąta osoba – wynika z badania zleconego przez CBRE.  więcej
    24-11-2020, 17:12, pressroom , Pieniądze
  • Jak COVID-19 wpłynął na nasze finanse?


    © weim - fotolia.com
    Polacy bardziej obawiają się skutków finansowych pandemii niż samego koronawirusa. Z badania przeprowadzanego dla platformy Kapitalni.org przez dom badawczy Maison&Partners wynika, że 57 proc. z nas obawia się COVID-19, ale jednocześnie aż 71 proc. wyraża przynajmniej jedną obawę dotyczącą swojej sytuacji finansowej. Najczęściej jest to kwestia wzrostu inflacji i zmniejszenia własnej poduszki finansowej. Ponad jedna trzecia badanych skorzystała z mechanizmów wsparcia finansowego stworzonego w związku z pandemią.  więcej
    09-11-2020, 12:06, pressroom , Pieniądze
  • Polubiliśmy przejazdy współdzielone, mimo przywiązania do własnych aut. Nowy raport o rynku Mobility as a Service w obliczu epidemii

    Pandemia uderzyła w finanse: Polacy wydają prawie o połowę mniej na carsharing, taksówki, e-hulajnogi, skutery czy rowery miejskie niż przed epidemią. Mimo to polubiliśmy usługi mobilności współdzielonej (ang. Mobility as a Service) i deklarujemy, że po pandemii nadal będziemy z nich korzystać.  więcej
    04-11-2020, 07:12, pressroom , Technologie
  • Rynek pracy po 7 miesiącach pandemii. Czy wszyscy zdali egzamin z home office?


    nitka_zaplatana
    W ciągu ostatnich siedmiu miesięcy na polskim rynku pracy zaszły nieodwracalne zmiany. Mowa tu nie tylko o zawirowaniach w poszczególnych branżach, ale też wielkiej, zdalnej rewolucji, która dokonała się na naszych oczach. Gumtree.pl sprawdziło, co dokładnie zmieniło się w podejściu do pracy zdalnej od początku pandemii koronawirusa. O ile wielu pracodawcom udało się pokonać przejściowe problemy związane z brakiem dostępu pracowników do odpowiednich narzędzi, o tyle w kwestiach organizacyjno-prawnych nie zmieniło się prawie nic.  więcej
    26-10-2020, 16:46, pressroom , Pieniądze
  • 5G może być opłacalne jeśli będzie bezpieczne


    Tierney, Adobe Stock
    Wyniki badania Fortinet ukazują duży optymizm co do możliwości uzyskania przychodów z usług 5G, ale tylko wtedy, gdy będą one bezpieczniejsze oraz lepiej dostosowane do możliwości wykorzystania ich przez przedsiębiorstwa.  więcej
    22-10-2020, 16:59, pressroom , Technologie
  • 5G powiększy światowe PKB o 8 trylionów USD do 2030 roku


    THANANIT
    Według nowego badania "5G Business Readiness Report", poświęconego adaptacji sieci nowej generacji wśród przedsiębiorstw z różnych sektorów gospodarki na całym świecie, przemysł wykorzystujący 5G ma potencjał na wypracowanie do 2030 roku 8 trylionów USD na rzecz światowej gospodarki.  więcej
    16-10-2020, 14:07, pressroom , Pieniądze
  • 9 na 10 konsumentów obawia się o swoje dane osobowe przekazywane firmom i instytucjom. Najmniej ufamy mediom społecznościowym


    Alexander, Adobe Stock
    Banki, służba zdrowia i urzędy oraz instytucje państwowe to branże, które zdaniem konsumentów najlepiej chronią nasze dane osobowe. Najmniej w tym obszarze ufamy mediom społecznościowym, dostawcom kryptowalut oraz producentom inteligentnych urządzeń – wynika z globalnego badania Customer Experience (Doświadczenia Klienta) dot. ochrony danych osobowych.  więcej
    16-10-2020, 15:46, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Drukowanie 3D, innowacje i łańcuch dostaw ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej


    fotofabrika
    Badanie do raportu HP Digital Manufacturing, w którym udział wzięło tysiące menadżerów z branży produkcyjnej potwierdza, że firmy coraz częściej inwestują w zaawansowane rozwiązania do druku 3D, które zapewniają szybkość i elastyczność niezbędną do rozwoju ich działalności i stają się bardziej odporne w stale zmieniającym się środowisku.  więcej
    16-10-2020, 11:27, pressroom , Technologie
  • Polskie firmy powyżej światowej średniej w dobrych cyberpraktykach

    Dla ponad połowy (61%) polskich firm minimalizowanie ryzyka cyberataku to priorytet zespołów IT – wynika z badania firmy Sophos. Pod względem zastosowania dobrych praktyk związanych z aktualizacjami i kontrolą dostępu rodzime przedsiębiorstwa notują wyniki powyżej światowej średniej. Co ciekawe, jedynie 9% jako najważniejszy problem w zapewnianiu ochrony infrastruktury IT wskazuje znalezienie wykwalifikowanych specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa. Na świecie odsetek ten wynosi aż 27%.  więcej
    16-10-2020, 11:14, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Do oszczędzania motywują nas konkretne cele, a nie problemy finansowe


    © bartproduction at istockphoto.com
    Co piąty z nas nie oszczędza. Polacy zapytani o to, co jest dla nich skuteczną motywacją do oszczędzania, przede wszystkim wskazują na perspektywę osiągnięcia określonego celu, np. zakupu auta – wynika z badania przeprowadzonego przez Panel Ariadna dla ikalkulator.pl. Najmniej zachęca nas do odkładania pieniędzy chęć zmiany sytuacji zawodowej, np. założenia własnego biznesu, a także problemy finansowe swoje lub rodziny.  więcej
    14-10-2020, 13:50, pressroom , Pieniądze
  • 27 proc. pracowników rozważa zmianę miejsca pracy na takie, które jest lepiej przygotowane do pracy zdalnej


    Trinity Treft, Unsplash
    Pracownicy oczekują od swoich firmy zmiany podejścia do stylu pracy i stworzenia środowiska, które będzie dostosowane do wymogów nowej rzeczywistości i umożliwi sprawną pracę zdalną. Brak takich działań może okazać się jednym z czynników decydujących o chęci zmiany pracodawcy. Problem dotyczy w większości firm z sektora MŚP.  więcej
    14-10-2020, 14:50, pressroom , Pieniądze
  • Rodzaje badań medycyny pracy - co obejmują i kogo dotyczą?

    Medycyna pracy to dziedzina, która zajmuje się badaniami niezbędnymi dla pracowników. Ich wykonywanie jest obowiązkowe – to pracodawca musi dopilnować, by odbywały się w terminie. Za niedotrzymanie przepisów grożą poważne konsekwencje, dlatego właściciele firm powinni dokładnie znać wymagania dotyczące badań lekarskich z zakresu medycyny pracy. Przedstawiamy ich wszystkie rodzaje i wyjaśniamy, kogo dotyczą.  więcej
    05-10-2020, 06:50, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Milenialsi widzą w pandemii szansę. Kryzys ich zainspirował i chcą być motorem przemian


    Dasha Petrenko
    Chociaż młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii, jeśli chodzi o utrzymanie czy rozpoczęcie pracy, okazali się też grupą najbardziej odporną psychicznie na nową sytuację. W trakcie pandemii aż o 8 pp. spadła liczba przedstawicieli pokolenia Y na świecie, którzy przyznają, że odczuwają stres ciągle lub przez większość czasu. Niemal 3 na 4 przedstawicieli pokolenia Y i Z twierdzi, że kryzys zainspirował ich do wywierania pozytywnego wpływu na lokalne społeczności.  więcej
    28-08-2020, 09:35, pressroom , Lifestyle
  • Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?

    Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i rozwoju urządzeń internetu rzeczy. Według raportu „Telcos & Edge Computing: Opportunity, Distraction or Threat”, przygotowanego przez Vertiv i firmę analityczną Omdia, najwięcej mogą zarobić na nim telekomy, producenci aplikacji i dostawcy usług w chmurze. Czy branża telekomunikacyjna jest gotowa na czekające ją wyzwania i okazje?  więcej
    19-08-2020, 16:11, pressroom , Technologie
  • Polscy szefowie chcą, ale nie wiedzą jak doceniać pracowników


    Free Photos
    Mimo iż wiedzą, że to ważny element zarządzania i starają się go stosować, to jednak menedżerowie w polskich firmach wciąż nie wiedzą, jak doceniać pracowników wynika z badania, które przeprowadzili badacze Uniwersytetu SWPS.  więcej
    07-06-2020, 14:05, pressroom , Pieniądze
  • W roku 2019 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Internet umacnia się na pozycji lidera reklamy (infografika)


    IAB Polska/PwC AdEx
    W roku 2019 tempo rozwojowe reklamy cyfrowej utrzymało dwucyfrowy indeks. Wzrost rok do roku na poziomie 10,4% spowodował, że nakłady na ten segment przekroczyły wartość 4,9 mld zł.  więcej
    07-05-2020, 17:52, pressroom , Pieniądze
  • Obsługa online to podstawa, czyli czego potrzebuje klient w dobie koronawirusa

    Wyniki badania firmy doradczej Deloitte „Customer Experience Drivers” dowodzą, że dzięki przychylności obecnych klientów można pozyskiwać kolejnych, którzy szukając informacji o nowej marce, bardzo często polegają na opinii innych użytkowników.  więcej
    07-04-2020, 17:55, pressroom , Pieniądze
  • Polscy przedsiębiorcy otwarci na 5G


    Tierney, Adobe Stock
    71,5% przedsiębiorców uważa, że technologia 5G zwiększy konkurencyjność polskiej gospodarki wobec innych krajów Unii Europejskiej, a tylko 3% zdecydowanie wyklucza taką możliwość. Polskie firmy oczekują szybkiego wdrożenia technologii 5G i wykorzystania jej potencjału do rozwoju własnego biznesu i krajowej gospodarki – wynika z badania Ericsson Polska zrealizowanego we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną oraz Skandynawsko-Polską Izbą Gospodarczą.  więcej
    26-02-2020, 15:21, pressroom , Technologie
  • Najlepiej raz w miesiącu i przy okazji. Tak Polacy podchodzą do tankowania


    Monday News
    Ponad połowa Polaków tankuje tylko raz w miesiącu, najczęściej wracając ze szkoły lub z pracy bądź jadąc na większe zakupy. Zaledwie garstka nie łączy wyjazdu po paliwo z załatwianiem innych spraw. Zdecydowana większość ankietowanych jest gotowa pokonać dodatkowo tylko 500 metrów, aby przy okazji uzupełnić bak. Natomiast niecała połowa z nich może przejechać tyle samo z domu do stacji, żeby specjalnie napełnić zbiornik.  więcej
    24-02-2020, 09:41, pressroom , Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)