Wiele osób decyduje się na różnorodne formy reklamy, jednak nie przygotowuje się do wdrożenia jej odpowiednio. Dzieje się tak bardzo często w przypadku takiej formy promocji, jak słodycze reklamowe.
Chociaż sam pomysł na słodycze reklamowe jest doskonały i potrafi zjednać do twojej pracy naprawdę wielu nowych jak i stałych klientów, to jednak zdarza się, że jego realizacji nie jest dopracowana. Warto zwrócić uwagę, jakie błędy są popełniane w przypadku wykorzystania do reklamy cukierków.
W pierwszej kolejności warto obie wyliczyć najczęściej popełniane błędy w trakcie tego rodzaju kampanii:
- cukierki nie są widoczne dla klientów;
- słaby projekt graficzny opakowania;
- brak konsekwencji w prowadzeniu kampanii.
Warto nad nimi popracować.
Bardzo często zdarza się, że jedynie przy wyjściu z firmy znajduje się mała miseczka z kilkoma cukierkami w celach reklamowych, żeby zachęcić klienta do powrotu. Jednak nieciekawa oprawa i pośpiech towarzyszący wychodzeniu z twojego miejsca pracy nie sprzyjają sięgnięciu po tego rodzaju podziękowanie za współpracę. Warto wówczas inaczej zorganizować przestrzeń i lepiej wyeksponować poczęstunek a także stworzyć jeszcze jedno miejsce, w którym klienci będą mogli się nimi poczęstować. Zdarza się jednak ze brak zainteresowania twoją reklama ma jeszcze inne przyczyny.
Najczęściej wybieranymi cukierkami do reklamy są oczywiście krówki. Te słodkie cukierki lubi praktycznie każdy, dlatego pojawiają się one w większości ofert. Warto jednak poświęcić trochę czasu i samodzielnie zając się chociaż projektem papierka, w który mają one zostać zapakowane. Najlepiej, żeby było na nich twoje logo, a także żywe kolory, które przyciągną wzrok klientów. Dzięki temu znacznie częściej będą oni po nie sięgać a twoja reklama będzie skuteczniejsza.
Innym poważnym problemem jest oczywiście brak konsekwencji. Zdarza się, że klienci w pierwszym etapie promocji nie sięgają po nie i tracimy poczucie sensu w podjętych działaniach. Warto jednak odczekać jeszcze jakiś czas, albo częściej samodzielnie proponować takie słodkie podziękowanie twoim klientom, żeby częściej z nich korzystali.
Jak widać wystarczy przypilnować kilka aspektów w prowadzonej kampanii, żeby po pewnym czasie zauważyć jej pozytywne skutki i cieszyć się z rosnącej liczby zarówno nowych, jak i stałych klientów. A przecież właśnie taki jest cel prowadzenia tego rodzaju kampanii.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Chcemy mieszkać wśród zieleni. A te inwestycje mieszkaniowe idealnie wpisują się w ten trend
|
|
|
|
|
|