Doświadczenie Klienta, czyli Customer Experience w sklepie online to nie po prostu wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący nie utknęli na żadnym etapie. Po pandemicznym napływie nowych e-konsumentów to teraz ważne zadanie dla sprzedawców. Eksperci podpowiadają, o co zadbać w pierwszej kolejności. więcej
28% Polaków, biorących udział w badaniu serwisu prezentowanego, uważa Walentynki za kiczowate święto, podczas którego tracimy rozum i robimy się sentymentalni, jednak aż 59% z nich deklaruje, że planuje je obchodzić. Co chcielibyśmy robić w Walentynki? Jakie jest największe walentynkowe faux pas i ile jesteśmy skłonni przeznaczyć na upominek dla bliskiej osoby? więcej
Z analizy wyników nowego badania przeprowadzonego na firmach z sektora MSP wynika, iż przedsiębiorcy są podzieleni w sprawie możliwych rozwiązań dot. handlu w siódmy dzień tygodnia. Co piąty badany popiera wprowadzenie całkowitego zakazu handlu, tyle samo za najwłaściwsze uznaje wprowadzenie gwarancji dwóch wolnych niedziel dla każdego pracownika, zaś prawie 40% opowiada się za brakiem jakichkolwiek ograniczeń. więcej
Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter. więcej
SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, zaprezentowała dziś swoje najnowsze, innowacyjne klawiatury z serii Apex Pro Gen 3. więcej
Możesz nie zdawać sobie sprawy, ale zjawisko BYOD z pewnością występuje w Twojej firmie. Zagraża ono poważnie bezpieczeństwu całej organizacji, a zwłaszcza sieci i przechowywanym danych. więcej
Kim jest „heavy user” smartfona? To osoba korzystająca z telefonu tak często, że praktycznie nie rozstająca się z nim. Zabiera go do łóżka, używa podczas posiłków i jest zawsze obecna w mediach społecznościowych. Chętnie korzysta z bankowości mobilnej. Z badania #MobilnyPortretPolaka dowiadujemy się o niej jeszcze więcej. więcej
Osoby przemieszczające się tramwajami, metrem czy autobusem mogą już korzystać z możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji mobilnej IKO. Usługa realizowana przez moBilet jest dostępna w większości miast w Polsce. więcej
Średni dług osób i firm, które nie płacą za abonament telefoniczny, telewizyjny, Internet oraz rat za smartfony i tablety, wynosi 3,9 tys. zł. W ciągu zaledwie roku wzrósł o 330 zł. Zadłużenie wobec telekomów to obecnie 1,32 mld zł - wynika z danych Krajowego Rejestru Długów. Do zaległości przyczynia się głównie chęć posiadania dobrego telefonu, ale wraz z otrzymaniem nowego sprzętu klienci przestają płacić raty. Rekordzista – firma – ma do zapłaty ponad 14 mln zł. więcej
Prowadzisz e-sklep? Sprzedajesz z sukcesem produkty czy usługi w sieci i rozważasz rozszerzenie biznesu poza granice Polski? Poznaj zagraniczne rynki e-commerce. Poniżej analiza kierunków dla e-biznesu przygotowana przez PromoTraffic. więcej