Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sprzedaż treści

  • Płatny dostęp do treści (wideo)

    Nowy odcinek „Płacę / nie płacę” poświęcono płatnemu dostępowi do treści w serwisach rozrywkowych, edukacyjnych, czy informacyjnych.  więcej
    08-06-2011, 11:26, PATRONAT MEDIALNY,
  • Internauci są gotowi płacić za treści w sieci, ale na swoich warunkach


    Kamil Porembiński na lic CC
    Użytkownicy coraz częściej deklarują, że są skłonni uiścić opłaty za treści w sieci. Teraz ruch należy do dostawców, którzy muszą zaproponować potencjalnym klientom to, czego oczekują.  więcej
    07-06-2011, 21:24, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Zbieranie opłat za treści internetowe to długoterminowa inwestycja


    © TPopova at istockphoto.com
    Płatności w internecie - ten tort chcieliby ugryźć wszyscy: wydawcy prasy, książek, administratorzy portali, dystrybutorzy filmów. Wystarczy przecież drobna opłata - jeśli jest pobierana od milionów internautów, można świetnie zarobić.  więcej
    19-05-2011, 14:22, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Tablety, komórki i internet, czyli drugie życie wydawców prasy


    © TPopova at istockphoto.com
    Kryzys gospodarczy zmienił strategie europejskich wydawców prasy biznesowej. Nie tworzą już tylko gazet, ale są dostawcami biznesowej informacji w internecie, na komórki i tablety. Teraz muszą znaleźć sposób, by na tym zarobić.  więcej
    31-01-2011, 16:59, Forsal.pl, Pieniądze
  • Trzech na pięciu internautów płaciło za treści z sieci


    hidesy @ istockphoto.com
    Płacenie za pobieranie treści z sieci nie jest internautom całkowicie obce, przynajmniej w USA - wynika z badania Pew Internet & American Life Project. Dziś internauci są w stanie wydać 10 dolarów miesięcznie na treści z sieci.  więcej
    31-12-2010, 11:00, Marcin Maj, Pieniądze
  • Financial Times online wielkim sukcesem


    Financial Times
    Brytyjski dziennik gospodarczo-polityczny ma się świetnie. I to zarówno w wersji papierowej, jak i online. Wydawnictwu udało się zdywersyfikować przychody, dzięki czemu gazeta nie jest tak bardzo uzależniona od koniunktury na rynku reklamy.  więcej
    27-07-2010, 06:55, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Internauci chcą płacić za muzykę i filmy


    © Nilesh Bhange - fotolia.com
    Dwóch na trzech ankietowanych stwierdziło, że byłoby skłonnych płacić za filmy i muzykę w sieci. Warunek - szeroka i tania oferta. Przedstawiciele przemysłu rozrywkowego odpowiadają, że najpierw musi zmniejszyć się skala piractwa.  więcej
    10-05-2010, 09:27, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Google umożliwi wydawcom zarabianie na artykułach


    epheterson (na lic. cc)
    Wydawcy będą mogli ograniczać darmowy dostęp do artykułów, na które internauci wchodzą poprzez usługi Google. W odpowiedzi na zarzuty o niekorzystny wpływ agregatora wiadomości Google News na przychody wydawców treści kalifornijska firma postanowiła działać i zapowiedziała pierwsze zmiany w podejściu do cudzych artykułów.  więcej
    02-12-2009, 21:27, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Księgowość i Kadry - nowe płatne serwisy Infor Biznes


    © damircudic at istockphoto.com
    Na rynku pojawiły się dwa nowe, płatne serwisy internetowe dla specjalistów - poświęcone księgowości oraz sprawom kadrowym. Wydawcą jest Infor Biznes, spółka która stoi za marką Gazety Prawnej.  więcej
    26-11-2009, 17:55, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)