Nowy odcinek „Płacę / nie płacę” poświęcono płatnemu dostępowi do treści w serwisach rozrywkowych, edukacyjnych, czy informacyjnych.
reklama
Internauta przyzwyczaił się do tego, że treści w internecie, chociaż są towarem na wagę złota, udostępniane są bezpłatnie. Efekt tych przyzwyczajeń jest taki, że wielu z nas zniechęca się, jeśli trafi na stronę, do której dostęp wymaga opłaty. Tymczasem w sieci za niewielką opłatą można dostać wartościowy kontent. Zwykle użytkownik takiego serwisu, próbując otworzyć stronę należąca do strefy płatnej, otrzymuje informację o treści i numerze Premium SMS, pod który powinien wysłać wiadomość, aby uzyskać dostęp do zawartości. Ale płatności mobilne to nie jedyna możliwość.
Dużo kontrowersji budzi wprowadzanie opłat za dostęp do internetowych serwisów prasowych. Sprzedać informację w sieci jest trudnej, niż rozrywkę. Nie wszystkim się udało - kiedy The Times wprowadził opłaty za korzystanie z ich serwisu internetowego, sprzeciwiło się im blisko 70 proc. czytelników. Pierwszych odważnych można już też szukać na polskim rynku. Jedno jest pewne: aby użytkownik zapłacił za dostęp do treści, musi dostać kontent unikatowy, ekskluzywny i w atrakcyjnej cenie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|