programmatic

  • Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

    Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.  więcej
    27-09-2018, 22:11, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek danych ze wzrostem w dwucyfrowym tempie

    W raporcie „Global Data Market Size 2017 – 2019” przeanalizowano wydatki firm na tzw. audience data, czyli cyfrowe informacje o zainteresowaniach i preferencjach internautów. Wynika z niego, że jeszcze w tym roku globalny rynek danych osiągnie wartość 20,6 mld dolarów, a w 2019 r. będzie on wart już 26 mld. Sytuacja w Europie, w tym w Polsce, potwierdza światowy trend, pomimo głosów, że RODO przyhamuje rozwój rynku danych.  więcej
    29-08-2018, 14:30, Nika, Technologie
  • 5 kroków do zwiększenia dochodu ze strony

    Wydawcy treści internetowych zmagają się z coraz większą liczbą ograniczeń, które znacząco wpływają na przychody z reklam. Wyzwania wiążą się m.in. z wejściem w życie Coalition for Better Ads, GDPR (RODO), dynamizmem reklam mobilnych czy zrównoważonym zakupem multimediów. Poniższy artykuł przedstawia 5 kroków, dzięki którym strona uzyska wyższy współczynnik monetyzacji.  więcej
    21-08-2018, 21:30, Nika, Porady
  • Mobile i programmatic w duecie


    rawpixel.com
    Rynek mobile programmatic rośnie w szybkim tempie. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał.  więcej
    19-07-2018, 22:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przyszłość modelu programmatic po wprowadzeniu RODO

    Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Demografia, geolokalizacja, zainteresowania, zachowania zakupowe – to wszystko pozwala reklamodawcom dotrzeć z przekazem do właściwej grupy odbiorców. Jednak przepisy RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. To z kolei zmusza reklamodawców do podporządkowania się nowej cyfrowej rzeczywistości.  więcej
    29-06-2018, 16:20, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • DIMAQ DAY, czyli czas na digitalowe trendy

    6 czerwca odbędzie się wydarzenie skierowane przede wszystkim do digital marketerów. Wiedza z obszaru e-marketingu zostanie przekazana uczestnikom podczas 12 warsztatów w obrębie 3 streamów.  więcej
    17-05-2018, 11:03, Nika, Kalendarium IT
  • Jak RODO wpłynie na biznes firm internetowych, w tym Google i Facebooka

    Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych to duże wyzwanie dla firm, które świadczą darmowe usługi w zamian za zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Dotyczy to nie tylko dostawców darmowych skrzynek e-mail, ale także gigantów, jak Google czy Facebook.  więcej
    07-12-2017, 11:08, Katarzyna Ułasiuk, Michał Sztąberek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nielsen potwierdza – jakość danych Netsprinta znacznie powyżej średniej europejskiej

    Według ostatniego raportu Netsprint Group, aż 93%[1] marketerów przy planowaniu kampanii w internecie korzysta z danych o użytkownikach. Rynek reklamy w modelu programmatic ciągle się rozwija, natomiast już teraz najwięcej wątpliwości wzbudza jakość danych oraz możliwość ich weryfikacji. Grupa Netsprint jako pierwsza w Polsce przeprowadziła szczegółowe badanie, mające na celu zweryfikowanie i potwierdzenie jakości danych agregowanych przez spółkę.  więcej
    27-09-2017, 17:43, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • 89% reklamodawców kupuje reklamy w modelu programmatic

    Już 89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej, a 48% uważa, że jest ona skuteczniejsza od tradycyjnej kampanii w sieci – takie wnioski płyną z najnowszego raportu Programmatic przygotowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.  więcej
    30-09-2015, 20:29, Informacja prasowa, Biznes, Finanse i Prawo
  • Microsoft oddaje biznes reklamowy w dziewięciu krajach


    Ken Wolter / Shutterstock.com
    W dziesięciu kolejnych ma dojść do automatyzacji procesu zakupowego powierzchni reklamowych. Właściciela zmieni także część Microsoftu odpowiedzialna za mapy.  więcej
    30-06-2015, 06:56, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.