programmatic

  • Prosty i dochodowy świat reklamy internetowej

    Marketing internetowy jest w obecnym czasie jednym z najbardziej dochodowych działów reklamy. Stanowi przy tym obiecujące i wciąż zaskakujące pole szans, bez których wiele branż współczesnych usług byłoby zagrożonych nierentownością lub bankructwem. Dzisiejsza reklama nosi imię reklamy w Internecie. Jako świadomi członkowie rynku powinniśmy posiadać co najmniej elementarne pojęcie o możliwościach, jakie ta gwarantuje.  więcej
    16-02-2021, 11:04, Artykuł partnera, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zwiększyć widoczność marki w internecie?

    Bardzo często wydaje nam się, że atrakcyjny asortyment jest gwarancją sukcesu. Nierzadko świadczymy usługi na bardzo wysokim poziomie, jednak liczba klientów wciąż jest zbyt mała. Zapominamy, jak duże znaczenie ma promocja w sieci. To właśnie dzięki niej nasza marka będzie cieszyła się pozytywną opinią. Dodatkowym plusem jest to, że trafimy do osób, które najprawdopodobniej nigdy nie dowiedziałyby się o naszym istnieniu. O reklamę firmy w sieci powinny zadbać nie tylko osoby, które działają w branży e-commerce. Jest to również obowiązkowy punkt dla firm stacjonarnych np. hoteli, restauracji, salonów kosmetycznych.  więcej
    07-09-2020, 08:34, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

    Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.  więcej
    27-09-2018, 22:11, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek danych ze wzrostem w dwucyfrowym tempie

    W raporcie „Global Data Market Size 2017 – 2019” przeanalizowano wydatki firm na tzw. audience data, czyli cyfrowe informacje o zainteresowaniach i preferencjach internautów. Wynika z niego, że jeszcze w tym roku globalny rynek danych osiągnie wartość 20,6 mld dolarów, a w 2019 r. będzie on wart już 26 mld. Sytuacja w Europie, w tym w Polsce, potwierdza światowy trend, pomimo głosów, że RODO przyhamuje rozwój rynku danych.  więcej
    29-08-2018, 14:30, Nika, Technologie
  • 5 kroków do zwiększenia dochodu ze strony

    Wydawcy treści internetowych zmagają się z coraz większą liczbą ograniczeń, które znacząco wpływają na przychody z reklam. Wyzwania wiążą się m.in. z wejściem w życie Coalition for Better Ads, GDPR (RODO), dynamizmem reklam mobilnych czy zrównoważonym zakupem multimediów. Poniższy artykuł przedstawia 5 kroków, dzięki którym strona uzyska wyższy współczynnik monetyzacji.  więcej
    21-08-2018, 21:30, Nika, Porady
  • Mobile i programmatic w duecie


    rawpixel.com
    Rynek mobile programmatic rośnie w szybkim tempie. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał.  więcej
    19-07-2018, 22:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przyszłość modelu programmatic po wprowadzeniu RODO

    Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Demografia, geolokalizacja, zainteresowania, zachowania zakupowe – to wszystko pozwala reklamodawcom dotrzeć z przekazem do właściwej grupy odbiorców. Jednak przepisy RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. To z kolei zmusza reklamodawców do podporządkowania się nowej cyfrowej rzeczywistości.  więcej
    29-06-2018, 16:20, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • DIMAQ DAY, czyli czas na digitalowe trendy

    6 czerwca odbędzie się wydarzenie skierowane przede wszystkim do digital marketerów. Wiedza z obszaru e-marketingu zostanie przekazana uczestnikom podczas 12 warsztatów w obrębie 3 streamów.  więcej
    17-05-2018, 11:03, Nika, Kalendarium IT
  • Jak RODO wpłynie na biznes firm internetowych, w tym Google i Facebooka

    Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych to duże wyzwanie dla firm, które świadczą darmowe usługi w zamian za zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Dotyczy to nie tylko dostawców darmowych skrzynek e-mail, ale także gigantów, jak Google czy Facebook.  więcej
    07-12-2017, 11:08, Katarzyna Ułasiuk, Michał Sztąberek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Nielsen potwierdza – jakość danych Netsprinta znacznie powyżej średniej europejskiej

    Według ostatniego raportu Netsprint Group, aż 93%[1] marketerów przy planowaniu kampanii w internecie korzysta z danych o użytkownikach. Rynek reklamy w modelu programmatic ciągle się rozwija, natomiast już teraz najwięcej wątpliwości wzbudza jakość danych oraz możliwość ich weryfikacji. Grupa Netsprint jako pierwsza w Polsce przeprowadziła szczegółowe badanie, mające na celu zweryfikowanie i potwierdzenie jakości danych agregowanych przez spółkę.  więcej
    27-09-2017, 17:43, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • 89% reklamodawców kupuje reklamy w modelu programmatic

    Już 89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej, a 48% uważa, że jest ona skuteczniejsza od tradycyjnej kampanii w sieci – takie wnioski płyną z najnowszego raportu Programmatic przygotowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.  więcej
    30-09-2015, 20:29, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Microsoft oddaje biznes reklamowy w dziewięciu krajach


    Ken Wolter / Shutterstock.com
    W dziesięciu kolejnych ma dojść do automatyzacji procesu zakupowego powierzchni reklamowych. Właściciela zmieni także część Microsoftu odpowiedzialna za mapy.  więcej
    30-06-2015, 06:56, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
« Maj 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31