Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

konwersja

  • Generowanie leadów B2B: skuteczne strategie na 2025 rok

    Generowanie leadów B2B to kluczowy element każdej strategii marketingowej, który nie tylko pozwala firmom na zdobycie nowych klientów, ale również buduje długoterminowe relacje biznesowe. W 2025 roku, w świecie dynamicznie zmieniających się technologii i coraz bardziej świadomych klientów, umiejętność skutecznego pozyskiwania leadów stanie się jeszcze bardziej istotna. Firmy, które chcą utrzymać konkurencyjność, muszą nie tylko dostosować się do aktualnych trendów, ale także przewidywać przyszłe wyzwania.  więcej
    26-09-2024, 12:22, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak zastosowanie funkcji zwrotnego połączenia - callback - pomaga zwiększyć konwersję na stronie internetowej


    mat partnera
    Dobra obsługa klienta to nie jest wyjątek, ale norma współczesnego biznesu. Aby mieć przewagę konkurencyjną, firma powinna zapewnić klientom jak najwięcej wygodnych kanałów komunikacji, natychmiast odpowiadać na zapytania i stosować narzędzia personalizujące komunikację. Jednym z takich narzędzi jest callback software ― widget oddzwonienia na stronie internetowej.  więcej
    27-03-2024, 19:25, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Marketing internetowy. Od czego zacząć?

    Marketing internetowy to pojęcie niezwykle szerokie. Większość osób zaczynających promocję własnej firmy w Internecie po mimo gigantycznej ilości informacji może czuć się zagubiona. Z tych podstawowych kanałów sprzedaży możemy w szczególności wyróżnić pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, content marketing na portalach społecznościach oraz YouTube. Nasz czas jest ograniczony, od czego więc zacząć?  więcej
    16-07-2019, 14:02, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Jak zwiększyć konwersję z email marketingu w e-commerce?

    Email marketing i e-commerce współpracują ze sobą niemal od zawsze. Nic dziwnego, że email jest drugim, zaraz po wyszukiwarce, najpopularniejszym kanałem marketingowym. Odpowiada on za 1/5 transakcji w sklepach internetowych:  więcej
    16-05-2017, 10:32, Eliza Bzdoń, Marta Klimczak,
  • Przedsiębiorcy stawiają na e-commerce i personalizację


    LEHOSHCHINA HALYNA / Shutterstock
    E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes?  więcej
    08-05-2017, 16:09, Tomasz Gibas, Pieniądze
  • Facebook pozwala na konwertowanie profili do stron

    Wiele prywatnych profili jest używanych błędnie zamiast stron fanowskich na Facebooku. Teraz witryna pozwala to naprawić.  więcej
    31-03-2011, 11:16, Adrian Nowak, Technologie
  • 5 taktyk na maksymalizację współczynnika konwersji w sklepach internetowych


    © istockphoto.com
    Październik za pasem, powoli zbliża się połowa listopada, czyli ostatni dzwonek na poprawę kluczowych elementów w sklepie internetowym przed nadchodzącymi świętami.  więcej
    13-11-2010, 13:52, Paweł Ogonowski,
  • Wykorzystaj potencjał Google Analytics!

    Czy pamiętasz czasy, w których ruch na stronie mierzyło się przy pomocy liczników odwiedzin? Na szczęście dawno odeszły w niepamięć. Dzisiaj tłumaczy się je jako „How Idiots Track Success” – od angielskiego HITS, czyli wywołania strony. Dostępne obecnie (darmowe!) narzędzia pozwalają pokazać aktywność użytkowników Twojego serwisu przy pomocy ponad 40 metryk (nie tylko wejść na stronę)!  więcej
    26-10-2010, 15:30, Mariusz Michalczuk, Conversion,
  • Jak wykorzystać analitykę internetową i optymalizację konwersji?


    © istockphoto.com
    Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę.  więcej
    02-10-2010, 20:00, Mariusz Michalczuk, Conversion,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)