Marketing internetowy to pojęcie niezwykle szerokie. Większość osób zaczynających promocję własnej firmy w Internecie po mimo gigantycznej ilości informacji może czuć się zagubiona. Z tych podstawowych kanałów sprzedaży możemy w szczególności wyróżnić pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, content marketing na portalach społecznościach oraz YouTube. Nasz czas jest ograniczony, od czego więc zacząć? więcej
Email marketing i e-commerce współpracują ze sobą niemal od zawsze. Nic dziwnego, że email jest drugim, zaraz po wyszukiwarce, najpopularniejszym kanałem marketingowym. Odpowiada on za 1/5 transakcji w sklepach internetowych: więcej
E-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Dziś z możliwości handlu elektronicznego i personalizacji korzystają nie tylko duże przedsiębiorstwa, ale także mniejsze organizacje. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych optymalizują obszary sprzedaży i wdrażają dystrybucję wielokanałową. W jaki dokładnie sposób rozwiązania te wspierają biznes? więcej
Październik za pasem, powoli zbliża się połowa listopada, czyli ostatni dzwonek na poprawę kluczowych elementów w sklepie internetowym przed nadchodzącymi świętami. więcej
Czy pamiętasz czasy, w których ruch na stronie mierzyło się przy pomocy liczników odwiedzin? Na szczęście dawno odeszły w niepamięć. Dzisiaj tłumaczy się je jako „How Idiots Track Success” – od angielskiego HITS, czyli wywołania strony. Dostępne obecnie (darmowe!) narzędzia pozwalają pokazać aktywność użytkowników Twojego serwisu przy pomocy ponad 40 metryk (nie tylko wejść na stronę)! więcej
Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę. więcej