kampania promocyjna

  • Reklama daje wolność mediom


    floeschie (CC)
    Wystartowała kampania Wirtualnej Polski, której celem jest przypomnienie użytkownikom, że reklamy stanowią podstawowe źródło utrzymania mediów, a tym samym są jednym z gwarantów istnienia wielu niezależnych i autonomicznych podmiotów na rynku medialnym. Kampanię promują m.in. hasła takie jak: „Nie ma wolności mediów bez oglądalności reklam” oraz „Reklama daje wolność mediom”.  więcej
    08-08-2017, 12:28, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Akademia Biznesu: Jak się promować? (wideo)

    W siódmym odcinku Akademii Biznesu przedstawiono możliwości w zakresie tradycyjnych, nowoczesnych i niestandardowych form promocji, z których w prosty sposób skorzystać może przedsiębiorca.  więcej
    30-11-2011, 15:07, aws,
  • Ponad 3,5 tysiąca bankomatów pozwala na wypłatę gotówki przez telefon


    © istockphoto.com
    Usługa wypłaty gotówki z bankomatu za pomocą telefonu komórkowego działa już w ponad 3,5 tys. urządzeniach. Oznacza to, że co piąty bankomat pozwala na tego typu operacje.  więcej
    19-09-2011, 23:21, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Stworzyłeś startup? Czy wiesz jak skutecznie wyróżnić go w internecie?


    ©fotolia.com
    Pewnie większość osób kojarzy Allegro.pl, WP.pl, Nozbe.com lub Basecamp.com. Są to projekty internetowe, które odniosły ogromny sukces, a jakiś czas temu też były startupami. Rynek internetowy charakteryzuje się wysoką dynamiką i zamiłowaniem do innowacji. Warto to wykorzystać! Innowacyjne pomysły i dobrze prowadzone projekty niezmiennie mają dużą szansę na sukces oraz stałe miejsce w świadomości internautów. Zaistnieć z nowym, internetowym projektem jest jednak coraz trudniej. Aby wyróżnić się w gąszczu pomysłów i tłumie chętnych do zarobienia na startupach, należy w pełni zaangażować się w skuteczną promocję.  więcej
    25-05-2011, 14:47, Anna Sobolewska, Fast PR,
  • Opera 11.10 z odnowioną Operą Turbo


    andreas
    W kolejnej wersji przeglądarki Opera ulepszono technologię Opera Turbo i poprawiono Szybkie wybieranie. Opera chwali się też, że po raz pierwszy wydała na reklamę produktu zawrotną sumę 8,5 tys. dolarów (sic!).  więcej
    12-04-2011, 09:28, Marcin Maj, Technologie
  • Paczkomaty: 100 tys. fanów na Facebooku w 10 dni


    Facebook
    Aplikacja Paczkobranie w serwisie Facebook przygotowana przez agencję WeAreMedia dla InPost Paczkomaty 24/7 w 10 dni zdobyła ponad 100 tys. fanów - chwalą się jej założyciele.  więcej
    05-07-2010, 20:19, paku, Technologie
  • Viva i Muzodajnia będą wspólnie promować polskie talenty

    Stacja muzyczna Viva Polska oraz internetowy sklep z muzyką Muzodajnia.pl rozpoczynają współpracę przy projekcie VIP. W rezultacie obie marki połączą siły w celu promocji najbardziej obiecujących talentów muzycznych w Polsce.  więcej
    07-06-2010, 16:38, paku, Internauci
  • Seks z nieznajomymi? Kontrowersyjna promocja Danii na YouTube

    Duńscy podatnicy wydali pieniądze na reklamę, z której wywnioskować można, że ich kraj jest doskonałym miejscem dla turystów na seks bez zabezpieczeń i zobowiązań. Kontrowersyjny film na YouTube osiągnął jednak podstawowy cel - Dania jest teraz na ustach internautów.  więcej
    17-09-2009, 07:10, Michał Chudziński, Internauci
  • Blip i Momentum Worldwide będą promować mikrobloging

    Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i GG Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl. W ramach umowy podpisanej przez obie firmy, podjęte zostaną wspólne działania promocyjne oraz public relations, dotyczących mikroblogingu, a także wykorzystywania tej formy komunikacji 
w promocji, kreacji wizerunku i budowie marek w Polsce.  więcej
    04-06-2009, 16:32, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • "Milion w cashbacku" do rozdania


    ©istockphoto.com/Pannonia
    Torturacen.pl - polski cashback rozpocznie akcję promocyjną, w której zamierza płacić użytkownikom za namawianie do rejestracji kolejnych osób. Do rozdania jest milion złotych.  więcej
    07-11-2008, 12:38, Przemysław Mugeński, Biznes, Finanse i Prawo
  • "Żyrafa, żyrafa, bałwanek" - to akcja promująca numer informacyjny 118 118, który oprócz danych teleadresowych firm i instytucji z całej Polski, oferuje usługi lokalizacyjne.  więcej
    27-10-2008, 10:16, kg, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Maj 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031