Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Blip i Momentum Worldwide będą promować mikrobloging

04-06-2009, 16:32

Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i GG Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl. W ramach umowy podpisanej przez obie firmy, podjęte zostaną wspólne działania promocyjne oraz public relations, dotyczących mikroblogingu, a także wykorzystywania tej formy komunikacji 
w promocji, kreacji wizerunku i budowie marek w Polsce.

Pierwszym owocem współpracy ma być konkurs aktywizujący użytkowników serwisu Blip.pl, który rozpocznie się w najbliższym czasie. Obie firmy planują także podjąć wspólne działania prosprzedażowe, „ewangelizując” klientów i marki na polu niestandardowych kampanii reklamowych.

- W ostatnich miesiącach obserwujemy lawinowy wzrost zainteresowania serwisem Blip.pl zarówno wśród użytkowników indywidualnych, jak i wśród firm. Dlatego bardzo cieszę się, że udało nam się pozyskać partnera, który pomoże nam edukować firmy w zakresie wykorzystania marketingowego Blipa. Jest to zupełnie nowa dziedzina, która otwiera niespotykane w innych mediach możliwości interakcji i reagowania w czasie rzeczywistym - mówi Marcin Jagodziński, Doradca Zarządu 
ds Projektów Strategicznych GG Network.

- Nasza współpraca ma polegać na promowaniu idei mikroblogingu. Zarówno w Momentum Worldwide jak i w Gadu-Gadu wierzymy, że to świat marek, firm powinien wejść w dialog z konsumentami a mikroblogowanie znacząco wpływa na interakcję. Będąc przekonanym o potencjale mikroblogowania oraz biznesowych i trzymając rękę „na pulsie” zaczynamy pracę związaną z budową rynku – tłumaczy Jacek Gadzinowski, Business Development Director w Momentum Worldwide.

Mikroblog to forma komunikacji polegająca na wysyłaniu wiadomości nieprzekraczających długością 160 znaków. Wiadomości na swojego mikrobloga można wysyłać za pomocą strony www po zalogowaniu się na stronie, poprzez SMS lub komunikator internetowy. Wiadomości te mogą zawierać linki co ciekawych stron, filmów czy też można się podzielić ciekawymi zdjęciami.

Jest to coraz popularniejsza forma informowania świata o tym, co akurat jest dla użytkownika istotne. Protoplasta mikroblogowania - amerykański serwis Twitter.com ma już ponad 17 milionów użytkowników, w tym wiele znanych gwiazd sportu, biznesu, dziennikarzy oraz aktorów czy piosenkarzy m.in takich jak Britney Spears, Shaq O'neal, Tony Hawk, Oprah Winfrey.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *