Usługa wypłaty gotówki z bankomatu za pomocą telefonu komórkowego działa już w ponad 3,5 tys. urządzeniach. Oznacza to, że co piąty bankomat pozwala na tego typu operacje.
System został opracowany jako narzędzie marketingowe wykorzystywane głównie w obszarze B2B i pomocne przy realizacji kampanii promocyjnych, programów lojalnościowych czy loterii. Przykładem takich zastosowań było zastosowanie go przez firmy Coca-Cola czy Nestle w kampaniach promocyjnych na terenie Hiszpanii. Podobnie u nas - w zakończonej niedawno loterii promocyjnej "Lato ZET- powiedz gdzie słuchasz Radia ZET" 90 procent wygranych wypłacano za pośrednictwem HalCash.
- Loteria Radia ZET była kolejnym projektem, który w tym roku obsługiwaliśmy. Poprzednio bardzo udanie wspieraliśmy kampanię „Plusikowe”. Klienci korzystający z naszych usług doceniają głównie redukcję kosztów akcji marketingowych i uproszczoną dystrybucję środków finansowych do uczestników konkursów - podkreśla Piotr Zinkiewicz, doradca zarządu HalCash CEE w obszarze rozwoju biznesu.
Korzystanie z HalCash ma obniżać koszty oraz pozwolić na monitorowanie i automatyczne rozliczanie wypłat. Korzyścią dla pracowników ma być możliwość pobierania zaliczek w bankomatach przez 24 godziny na dobę. System ma być także pomocny w nagłych wypadkach, ponieważ umożliwia przekazanie pieniędzy dla osoby poszkodowanej znajdującej się w kraju lub za granicą. Nadawca może dokonać przekazu pieniężnego w oddziale banku, przez biuro obsługi banku lub za pośrednictwem internetu.
HalCash wierzy, że skoro w Polsce wskaźnik penetracji telefonii komórkowej przekroczył 108 procent, a nieco ponad połowa obywateli posiada konto bankowe, komórka stanie się znacznie lepszy narzędziem wysyłania pieniędzy niż inne sposoby.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|