Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

gaming

  • 4 obszary, w których sztuczna inteligencja wspiera edukację. Co nas czeka w przyszłości?


    materiały prasowe
    Personalizacja procesu uczenia, wsparcie botów, optymalny wybór nauczyciela, pomoc w kształceniu – to najważniejsze obszary, w których sztuczna inteligencja już teraz ułatwia edukację. Co konkretnie oznaczają te pojęcia? A także jak kształcenie z użyciem technologii będzie wyglądać w niedalekiej przyszłości?  więcej
    25-10-2022, 17:56, _, Technologie
  • Gamerzy to nie 'kanapowcy' - 4 na 10 graczy śledzi w aplikacjach swoją aktywność fizyczną


    Andre Hunter
    Introwertyk, spędzający całe dnie przy komputerze czy grający w gry na telefon, stroniący od sportu i zdrowego trybu życia. Kiedy myślimy o fanach gier, to nierzadko taki obraz rysuje nam się w głowie. Tymczasem, gamerzy to nie tylko esportowcy, ale także osoby, które w realnym życiu mocno skupiają się na swoim zdrowiu i kondycji. Według badań naukowców z Queensland University of Technology, przeprowadzonych na grupie ponad 1400 zawodników z 65 krajów wynika, że jedynie 4 proc. z nich jest narażonych na otyłość.  więcej
    19-08-2022, 13:55, pressroom , Lifestyle
  • Specjaliści znający JavaScript oraz TypeScrip zarobią nawet 26 tys. złotych miesięcznie w branży gamingowej


    Sean Do
    Branża gamingowa bardzo mocno rozwija się w ostatnich latach. Jak wynika z raportu „The Game Industry in Poland 2021” tylko nad Wisłą rynek ten rośnie blisko 30 proc. rok do roku. Specjaliści, którzy zajmują się JavaScript czy TypeScript, biorąc pod uwagę ich wąskie kwalifikacje, mogą zarabiać nawet 26 tys. złotych miesięcznie.  więcej
    12-08-2022, 12:20, pressroom , Pieniądze
  • Czy polską branżę gier czekają wielkie zmiany? Jak zagraniczny kapitał zmienia polski gamedev? Konferencja Gaming na Giełdzie VIII już za tydzień


    Rodnae Productions
    W dniach 8-9 czerwca odbędzie się ósma edycja konferencji Gaming na Giełdzie online pt. "Fuzje i przejęcia - jak zagraniczny kapitał zmienia polski gamedev?". W jej ramach przedstawiciele między innymi Bloober Team, PlayWay, People Can Fly czy Huuuge postarają się znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania o konsolidacje w branży gamingowej.  więcej
    02-06-2022, 13:19, pressroom , Kalendarium
  • Najlepsze sposoby rozbudowy pamięci w konsoli

    Otwarte światy i złożona rozgrywka mają swoją cenę – wystarczy kilka gier typu AAA, by zabrakło miejsca na nośnikach pamięci wbudowanych w konsolę. Możliwość przechowywania i szybkiego wczytywania gier można jednak łatwo rozbudować. Sprawdź, jak zwiększyć możliwości konsoli PlayStation, Xbox, Nintendo i Steam Deck.  więcej
    10-05-2022, 11:55, _, Technologie
  • Beesfund: Arkadiusz Milik zagra w e-sport z Rojo i GGDAB


    materiały prasowe
    W kanałach społecznościowych piłkarza Arkadiusza Milika i gamera znanego jako ‘Rojson’ pojawiły się zapowiedzi wspólnego projektu. Teraz odsłaniają karty: obaj zostali strategicznymi inwestorami nowej platformy e-sportowej DAY of DUEL. Lista udziałowców nie jest jeszcze zamknięta, bo właśnie ruszyła emisja crowdinvestingowa GGDAB Polska SA we współpracy z Beesfund. Cel to około 4,65 mln zł.  więcej
    12-04-2022, 13:56, pressroom , Pieniądze
  • Trendy na 2022 rok, które zdominują branżę gamingową


    Screen Post
    Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco. Od ponad dekady możemy obserwować sukcesywny wzrost mobile gamingu i rosnącą przewagę nad konsolami czy PC. Dane Statista pokazują, że w 2021 r. branża zgromadziła około 2,7 miliarda graczy na całym świecie, natomiast, do 2023 roku prognozuje się, że będzie ich aż 3,07 miliarda. Natomiast z danych dotyczących przychodów z gier mobilnych wynika, że sięgają już wartości 9-cyfrowych.  więcej
    23-02-2022, 12:51, pressroom , Pieniądze
  • Wynagrodzenia programistów gier. Specjaliści najbardziej popularnych technologii z zarobkami nawet ponad 21 tys. zł


    Sean Do
    W ciągu ostatnich kilku lat odnotowano dynamiczny rozwój i wzrost wartości branży gier na świecie. Zatrudnienie w niej znajdują specjaliści wielu dziedzin, zajmujących m.in. projektowaniem, inżynierią dźwięku, scenariuszami, ale przede wszystkim także programowaniem. Juris Krikis – ekspert z szwedzkiej firmy Evolution – wymienia technologie najczęściej wykorzystywane do ich programowania i podpowiada, od których warto zacząć swoją przygodę w tej branży.  więcej
    22-02-2022, 15:34, _, Pieniądze
  • Ciemna strona grania podczas lockdownu: ponad 5,8 mln ataków


    Bits and Splits
    W okresie od III kwartału 2020 r. do II kwartału 2021 r. Kaspersky wykrył i powstrzymał ponad 5,8 miliona ataków z wykorzystaniem szkodliwego oraz niechcianego oprogramowania podszywającego się pod popularne gry. Wzrost liczby tego rodzaju ataków może mieć związek z szybkim zwiększeniem się aktywności graczy podczas pandemii.  więcej
    27-08-2021, 12:47, pressroom , Bezpieczeństwo
  • Sektor gier jest już wart dwa razy więcej niż przemysł muzyczny i filmowy razem wzięte. W Polsce chcą na tym skorzystać twórcy nowej telewizji e-sportowej

    Czas pandemii spowodował znaczącą zmianę: gaming stał się mainstreamowy. To zostało też dostrzeżone przez media, influencerów i celebrytów z tradycyjnego lifestyle’u. Oni chcą generować content dla gamerów i docierać z tym, co mają do powiedzenia, do grupy, która do tej pory była skoncentrowana wyłącznie na grach wideo. Ten trend chcą wykorzystać twórcy VTV, nowej telewizji internetowej dla graczy.  więcej
    17-08-2021, 12:08, pressroom , Technologie
  • Impact investing - inwestycyjna moda czy sposób na zmienianie świata?

    Największa na świecie instytucja zrzeszająca fundusze impact investment – GIIN, na podstawie ubiegłorocznego badania wybranych inwestorów oszacowała, że pod koniec 2019 r. wartość rynku impact investingu wyniosła 715 mld dolarów.  więcej
    07-06-2021, 12:40, pressroom , Pieniądze
  • Esport z coraz silniejszą pozycją w cyfrowej gospodarce


    Seventyfour
    Wiele wskazuje na to, że w ciągu kilku lat esport może stać się jedną z głównych gałęzi cyfrowej gospodarki. Pandemia, ograniczając tradycyjne formy rozrywki, jedynie przyspieszyła jego ekspansję. Esport na igrzyskach olimpijskichto już tylko kwestia czasu - mówi prezes Polskiej Ligi Esportowej Paweł Kowalczyk.  więcej
    05-01-2021, 22:56, pressroom , Pieniądze
  • Kobiety stanowią 47 proc. graczy w Polsce


    Gorodenkoff
    Wbrew popularnym stereotypom gry wideo to nie tylko domena mężczyzn. Badania pokazują, że kobiety w bardzo dużym stopniu uczestniczą w kulturze gamingowej i lubią różne gry, także kojarzone z mężczyznami gry sportowe czy strzelanki.  więcej
    03-12-2020, 18:04, pressroom , Lifestyle
  • O Powstaniu Warszawskim dowiedziały się właśnie miliony ludzi na świecie i to dzięki grze!


    WARSAW
    Powstanie Warszawskie (właśnie obchodzimy 75. rocznicę jego wybuchu) zostało od czasu ogłoszenia gry WARSAW wspomniane w ponad 370 publikacjach na całym świecie, w tym tak znaczących mediach jak: Sueddeutsche Zeitung, GAMESPOT czy IGN.  Co ciekawe, gra jeszcze nie miała swojej premiery.  więcej
    31-07-2019, 18:19, Nika, Media
  • Ta gra pójdzie gamerom na zdrowie


    sik-life/pixabay
    W najbliższym czasie powstanie unikalny w branży gamingowej produkt: seria gier przygodowych promujących zdrowy styl życia. Pierwsza z gier ma być zaprojektowana w sposób, który umożliwi rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do futurystycznego świata zbudowanego przez jej twórców.  więcej
    09-07-2019, 14:43, Nika, Pieniądze
  • Co wspólnego z gamingiem mają kosmetyki dla kobiet?


    caimacanul / shutterstock
    Kobiety w świecie e-sportu radzą sobie coraz lepiej. Grają coraz częściej i coraz więcej. Mimo to, spotykają się z dyskryminacją i hejtem ze względu na płeć. Polska marka kosmetyczna zainicjowała akcję, która nagłaśnia ten temat, walczy ze stereotypowym myśleniem, a jednocześnie dodaje dziewczynom odwagi i pewności siebie.  więcej
    28-06-2019, 23:58, Nika, Lifestyle
  • Kim są polscy e-gracze i ilu ich tak naprawdę jest wśród internautów?


    Monday
    Według raportu Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier? niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu. O e-graczach dowiadujemy się jednak znacznie więcej.  więcej
    26-06-2019, 18:37, Nika, Lifestyle
  • Spece od VR stworzą nową grę fantasy


    Nawanon / Shutterstock
    2,3 mln zł (w tym 2 mln zł ze środków z emisji akcji) Carbon Studio przeznaczy na produkcję i marketing nowej gry z gatunku VR Fantasy. Produkcja oparta będzie na znanej globalnej marce, spółka jest na etapie zaawansowanych rozmów z jej właścicielem.  więcej
    07-06-2019, 19:02, Nika, Pieniądze
  • Przymiarki inwestycyjne. Kto wchodzi w gry?


    g-stockstudio / shutterstock
    Arts Alliance, notowana na NewConnect grupa spółek gamingowych przymierza się do inwestycji w Crunching Koalas, zajmującej się produkcją oraz promocją gier. Spółki podpisały list intencyjny, którego celem jest zawarcie umowy inwestycyjnej.  więcej
    22-05-2019, 22:37, Nika, Pieniądze
  • Akcje wyemitowane. Miliony do "ugrania"


    junpinzon / Shutterstock
    Wydawca i producent gier Sniper Ghost Warrior i The Lords of the Fallen, przeprowadzi publiczną emisję akcji. W ramach oferty chce pozyskać od inwestorów ok. 11 mln zł na zwiększenie skali działalności oraz poszerzenie oferty wydawniczej o nowe gry.  więcej
    21-05-2019, 18:31, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)