contact center

  • Mobilna aplikacja ratunkiem dla branży call center?

    Obecnie contact center to nie tylko pracownicy stacjonarni, ale też coraz częściej zdalni, jak np. handlowcy, przedstawiciele czy serwisanci. Mimo dużych korzyści, polegających na mobilności takich konsultantów, system ich pracy jest dużo trudniejszy do monitorowania, co sprawia, że analiza ich działań jest znacznie trudniejsza. Zmienić ma to nowa aplikacja.  więcej
    04-02-2019, 21:24, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Siemens: Contact Center w chmurze


    © Kurhan - Fotolia.com
    Do oferty Siemens Enterprise Communications dołącza pakiet OpenScape Cloud Contact Center, czyli usługa Contact Center w chmurze. Dzięki temu rozwiązaniu firmy zyskują możliwość rozbudowy swojej tradycyjnej infrastruktury lub stworzenia od podstaw nowego Contact Center bez ponoszenia dużych kosztów i czasochłonnej implementacji.  więcej
    13-01-2012, 23:59, paku, Technologie
  • Spis Powszechny i Spis Rolny w systemie Contact Center


    ©istockphoto.com/jhorrocks
    Konsorcjum firm WASKO SA i PKP Informatyka Sp. z o.o. zakończyło wdrożenie systemu teleinformatycznego dla centrum kontaktowego Głównego Urzędu Statystycznego. Oprogramowanie zostanie wykorzystane m.in. do obsługi Powszechnego Spisu Rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań.  więcej
    09-09-2010, 09:56, paku, Technologie
  • Międzynarodowe Targi Contact Center w Warszawie odbędą się w dniach 18 i 19 czerwca br. w Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14  więcej
    10-06-2008, 12:36, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Maj 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031