Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

contact center

  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Mobilna aplikacja ratunkiem dla branży call center?

    Obecnie contact center to nie tylko pracownicy stacjonarni, ale też coraz częściej zdalni, jak np. handlowcy, przedstawiciele czy serwisanci. Mimo dużych korzyści, polegających na mobilności takich konsultantów, system ich pracy jest dużo trudniejszy do monitorowania, co sprawia, że analiza ich działań jest znacznie trudniejsza. Zmienić ma to nowa aplikacja.  więcej
    04-02-2019, 21:24, Nika, Pieniądze
  • Siemens: Contact Center w chmurze


    © Kurhan - Fotolia.com
    Do oferty Siemens Enterprise Communications dołącza pakiet OpenScape Cloud Contact Center, czyli usługa Contact Center w chmurze. Dzięki temu rozwiązaniu firmy zyskują możliwość rozbudowy swojej tradycyjnej infrastruktury lub stworzenia od podstaw nowego Contact Center bez ponoszenia dużych kosztów i czasochłonnej implementacji.  więcej
    13-01-2012, 23:59, paku, Technologie
  • Spis Powszechny i Spis Rolny w systemie Contact Center


    ©istockphoto.com/jhorrocks
    Konsorcjum firm WASKO SA i PKP Informatyka Sp. z o.o. zakończyło wdrożenie systemu teleinformatycznego dla centrum kontaktowego Głównego Urzędu Statystycznego. Oprogramowanie zostanie wykorzystane m.in. do obsługi Powszechnego Spisu Rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań.  więcej
    09-09-2010, 09:56, paku, Technologie
  • Międzynarodowe Targi Contact Center w Warszawie odbędą się w dniach 18 i 19 czerwca br. w Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14  więcej
    10-06-2008, 12:36, Krzysztof Gontarek, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)