Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

biuro

  • Kontener morski jako magazyn lub biuro - czy to się opłaca?


    Pixabay
    W ostatnich latach coraz większą popularność zyskują kontenery morskie jako alternatywa dla tradycyjnych budynków magazynowych i biurowych. Dzięki swojej uniwersalności trwałości i mobilności, kontenery oferują rozwiązania, które mogą być nie tylko praktyczne, ale również ekonomiczne. Sprawdźmy, czy kontener morski faktycznie się opłaca i jak może sprostać różnym wymaganiom.  więcej
    19-12-2024, 21:22, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jak woda trafia do naszych biur?


    materiały prasowe
    Dystrybutor wody w biurach to dziś standard. Jednak jego dostarczenie do setek lokalizacji w Polsce wiąże się z logistyką, nad którą czuwa najnowsza technologia. Właśnie dlatego Eden, czołowy dostawca wody współpracuje z FlowDog, innowacyjną platformą do automatyzacji procesów biznesowych.  więcej
    11-12-2024, 08:14, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Jak zadbać o czystość biura w sezonie jesienno-zimowym?

    Sezon jesienno-zimowy to wyjątkowo wymagający czas, jeśli chodzi o utrzymanie czystości w biurze. Wilgoć, błoto, opadające liście czy sól drogowa to codzienne wyzwania, które mogą negatywnie wpływać na estetykę i higienę przestrzeni biurowej. Właściwe działania zapobiegawcze, w tym odpowiednio dobrane wycieraczki oraz dostosowany harmonogram sprzątania są kluczowe, aby biuro pozostawało miejscem schludnym, bezpiecznym i przyjaznym zarówno dla pracowników, jak i gości. W tym artykule podpowiadamy, jak skutecznie zadbać o porządek w chłodniejszych miesiącach roku.  więcej
    25-11-2024, 22:06, Artykuł poradnikowy, Lifestyle
  • Jakie są rodzaje zszywek biurowych?

    W świecie biurowych akcesoriów, zszywki odgrywają kluczową rolę, zapewniając porządek i organizację w dokumentach. Chociaż mogą wydawać się niepozorne, wybór odpowiednich zszywek może znacząco wpłynąć na efektywność pracy w biurze. Przyjrzyjmy się zatem, jakie są rodzaje zszywek biurowych i które najlepiej sprawdzą się w większości spinaczy dostępnych na rynku.  więcej
    10-10-2024, 14:17, Artykuł poradnikowy,
  • Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy

    Przed wybuchem pandemii odsetek realnie zajętych stanowisk pracy w biurach wynosił w Europie średnio ok. 70 proc., a w 2023 roku była to już tylko nieco połowa. Rola biur ewoluuje w stronę przestrzeni spotkań, pracy zespołowej, budowania relacji, koncentracji, a nawet odpoczynku – wynika z raportu ThinkCo „Przyjazne biura. Przewodnik po budynkach, w których chce się pracować”. W najbliższej przyszłości liczba pojedynczych stanowisk zostanie zredukowana nawet o połowę na rzecz stref sprzyjających pracy zespołowej czy wspierających procesy kreatywne. Dla firm i pracowników coraz większe znaczenie mają też kwestie zrównoważonego rozwoju i ekologii w biurowcach.  więcej
    24-09-2024, 10:03, pressroom , Pieniądze
  • Pawilony biurowe - nowoczesne rozwiązanie dla dynamicznie rozwijających się firm


    Adobe Stock
    W obecnym, dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, pawilony biurowe stają się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem. Wynika to przede wszystkim z ich elastyczności, szybkiej realizacji oraz możliwości dopasowania do indywidualnych potrzeb firm. W wielu przypadkach pawilony biurowe stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych budynków murowanych, które wymagają długiego procesu budowy oraz są mniej mobilne.  więcej
    24-09-2024, 11:09, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Zwiększ efektywność pracy dzięki odpowiedniemu zarządzaniu dokumentami firmowymi!


    Adobe Stock
    Utrzymanie porządku w dokumentach firmowych jest kluczowe dla sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa.  więcej
    28-06-2024, 14:36, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Jakie artykuły biurowe pomogą w utrzymaniu efektywności?


    Freepik
    W dzisiejszych szybko zmieniających się warunkach rynkowych, efektywna organizacja miejsca pracy jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy. Odpowiednie zarządzanie przestrzenią biurową może znacznie poprawić produktywność i zadowolenie pracowników. W poniższym artykule omówimy, jak odpowiednio dobrane artykuły biurowe mogą wspierać efektywność w biurze.  więcej
    16-05-2024, 14:32, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Ryza papieru A4 - jak wybrać odpowiednią do szkoły, biura i domu?


    JJ Ying
    Dowiedz się, jak wybrać idealną ryzę papieru A4 dostosowaną do twoich potrzeb w szkole, biurze i domu. Nasz przewodnik pomoże ci zrozumieć różnice między rodzajami papieru, wybierając papier o odpowiedniej gramaturze i wykończeniu.  więcej
    26-10-2023, 11:28, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Dlaczego warto kupić niszczarkę do papieru do biura?

    Odkryj, dlaczego warto rozważyć zakup niszczarki do papieru do biura. Dowiedz się, jak wybrać odpowiedni model i inwestuj w bezpieczeństwo oraz efektywność swojego biura.  więcej
    13-09-2023, 11:14, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Zegary glamour: sposób na ponadczasowy wystrój biura


    Pexels
    Biuro powinno robić dobre wrażenie. To miejsce ważnych spotkań. Wizerunek firmy często zależy więc od tego, jak się prezentuje gabinet prezesa lub dyrektora działu, powiedzmy. W każdym razie na pewno warto rozważyć zegary glamour jako dodatek do wystroju biura. Porozmawiajmy o tym przez chwilę.  więcej
    28-08-2023, 08:14, Artykuł poradnikowy, Lifestyle
  • Drukarki atramentowe i wielofunkcyjne - zwięzły przewodnik dla osób planujących zakup do biura lub domu


    George Milton
    Chcesz wiedzieć, jak wybrać drukarkę atramentową lub wielofunkcyjną do biura lub dla siebie? Poznaj rodzaje drukarek, ich zalety, wady i zastosowania, aby wybrać odpowiednie urządzenie do swoich potrzeb.  więcej
    25-04-2023, 10:45, Krzysztof Gontarek,
  • Dlaczego mata do stania przy biurku ma znaczenie?


    Unsplash
    Długotrwałe przebywanie w pozycji stojącej niesie ze sobą wiele problemów zdrowotnych. Stosowanie mat to najbardziej ergonomiczne rozwiązanie. Sprawdź zastosowania mat antyzmęczeniowych w biurach, przy ladach, w punktach informacyjnych, na recepcjach, a także w domach. Dowiedz się, dlaczego ich stosowanie odgrywa kluczową rolę w ergonomii pracy.  więcej
    11-04-2023, 10:22, Artykuł poradnikowy, Lifestyle
  • Jak wygląda dobrze wyposażone biuro?


    Polina Zimmerman
    Współcześnie wyposażenie biur to nie tylko zakup szafy aktowej czy biurek dla pracowników. Dochodzi elektronika, oświetlenie, rośliny w doniczkach oraz dekoracje, ale przede wszystkim nowoczesne meble biurowe – zarówno wygodne do siedzenia fotele, jak i sprzęty wspomagające skuteczną i efektywną pracę.  więcej
    08-04-2023, 13:25, Artykuł poradnikowy,
  • Małe biura w Śródmieściu Warszawie - czy to się opłaca?

    Właściciele małych lub średnich firm, a także przedsiębiorcy nowopowstałych marek częstokroć borykają się z decyzją dotyczącą wynajmu biur. Głównym problemem ograniczającym tego rodzaju inwestycje jest zwykle budżet. W takich sytuacjach warto zwrócić uwagę na małe biura do wynajęcia zlokalizowane w Centrum miasta. Pomimo iż Warszawa słynie z wysokich kosztów utrzymania lokali użytkowych, niewielkie biuro może okazać się doskonałym wyborem, który naprawdę się opłaca. Zwłaszcza w odniesieniu do dużo niższych kosztów za wynajem.  więcej
    13-12-2022, 14:55, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Dlaczego biuro serwisowane jest najlepszą opcją dla biznesu?


    Unsplash
    Współczesny biznes zmienia się w niezwykle dynamicznym tempie, stawiając zupełnie nowe wyzwania przed rodzimymi przedsiębiorcami. Jednym z priorytetów na liście obowiązków każdej firmy jest bez wątpienia zapewnienie pracownikom efektywnej przestrzeni do codziennej pracy. Jednocześnie model pracy w wielu przedsiębiorstwach uległ znacznej zmianie w ciągu ostatnich lat, a elastyczność pracodawcy w tej kwestii staje się dziś obowiązkiem i jednym z podstawowych oczekiwań pracowników. Odpowiedzią rynku na te potrzeby okazuje się biuro serwisowane. Warszawa i inne duże miasta to miejsca, w których popularność tego rodzaju przestrzeni do pracy sukcesywnie rośnie. Coraz więcej przedsiębiorców dostrzega również zalety i korzyści, jakie niesie dla biznesu wynajęcie biura serwisowanego. Sprawdź, dlaczego jest to tak opłacalne rozwiązanie!  więcej
    17-11-2022, 12:46, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Szafy ze schowkami - czyli jak zadbać o organizację biura?

    Aby prawidłowo urządzić biuro i zadbać o najwyższy komfort pracowników warto zdecydować się na szafę ze schowkami, która będzie dopasowana do potrzeb przedsiębiorstwa. Taki mebel pozwoli dobrze zagospodarować przestrzeń biurową i odpowiednio zaopatrzyć każde pomieszczenie w firmie. Zostało udowodnione, że wygoda, funkcjonalności i komfort miejsca pracy mają ogromny wpływ na wydajność, a nawet usprawniają jakość oferowanych usług. Podpowiadamy, jakie szafy wybrać i na co zwrócić uwagę.  więcej
    12-11-2022, 12:31, Artykuł poradnikowy,
  • Czas na wielki powrót do biur. 7 na 10 firm będzie na to naciskać


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    Praca w trybie zdalnym dobiega końca. 68 proc. firm chce powrotu pracowników do biur i to najlepiej jeszcze w tym roku. Jednocześnie tylko 6 proc. przedsiębiorców zdecyduje się na zmuszenie wszystkich zatrudnionych do pracy w biurze każdego dnia. Większość daje swobodę powrotu w formule hybrydowej – wynika z raportu CBRE „EMEA Office Occupier Sentiment Survey”. Eksperci firmy wskazują, że proces powrotu do biura warto odpowiednio zaplanować.  więcej
    02-06-2022, 12:31, _, Pieniądze
  • Pinterest rekrutuje inżynierów do biura w Warszawie


    Pinterest
    Pinterest otwiera w Warszawie swoje pierwsze centrum inżynieryjne w Europie Środkowej i planuje podwoić wielkość biura w 2022 roku. Dzięki nowemu oddziałowi Pinterest będzie mógł zwiększyć intensywność pracy globalnych zespołów inżynierów, na czym mają skorzystać użytkownicy, twórcy i reklamodawcy na całym świecie.  więcej
    01-06-2022, 11:46, kg, Pieniądze
  • Elastyczny model pracy nie dla małych firm


    lic. CC0
    Według badań przeprowadzonych na zlecenie Ricoh 3 na 5 pracowników zatrudnionych w małych firmach po ustaniu pandemii będzie pracować z biura. Główną przeszkodą we wdrożeniu elastycznego modelu pracy w firmach z tego sektora jest brak dostępu do danych podczas pracy zdalnej oraz procesy bazujące na papierowych dokumentach.   więcej
    27-05-2021, 13:33, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)