Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rzetelna Firma

  • Co drugi Polak boi się, że zapłaci, ale nie dostanie towaru


    Rzetelna Firma
    98% Polaków nie ma obaw przed robieniem zakupów w sieci, mimo iż ponad 68% ankietowanych padło ofiarą nierzetelnego sprzedawcy - wynika z badania "Rzetelność sklepów internetowych". Grzechy główne e-sklepów to najczęściej sytuacje, w których kupiony produkt był złej jakości lub nie dotarł na czas (po 29% wskazań).  więcej
    26-11-2021, 09:47, _, Pieniądze
  • Trzy największe absurdy prawne według przedsiębiorców


    © Emin Ozkan - Fotolia.com
    Wśród najbardziej niedorzecznych regulacji dominują przepisy z prawa podatkowego. Przedsiębiorcy najczęściej wskazywali na konieczność odprowadzenia VAT-u, nawet gdy kontrahent nie zapłaci za towar lub usługę, brak możliwości odpisania VAT-u od paliwa dla samochodu osobowego wykorzystywanego do działalności gospodarczej oraz zapłaty podatku od imprezy firmowej, nawet gdy pracownik nie brał w niej udziału.  więcej
    29-02-2012, 20:07, paku, Pieniądze
  • W prawie jest coraz więcej absurdów - twierdzą przedsiębiorcy


    © arturbo at istockphoto.com
    Niebezpiecznie wzrasta ilość absurdów prawnych - tak uważa ponad połowa przedsiębiorców uczestniczących w programie Rzetelna Firma. Tylko 2 proc. spośród ponad tysiąca ankietowanych w badaniu "Absurdy prawne w działalności polskich przedsiębiorstw" jest innego zdania, dostrzegając poprawę jakości polskiego prawa. Co trzecia osoba prowadząca działalność gospodarczą na niedorzeczne przepisy natyka się w prawie podatkowym. Również regulacje związane z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi zawierają normy, które z punktu widzenia firm są pozbawione sensu.  więcej
    19-02-2012, 21:53, komunikat prasowy, Pieniądze
  • Rzetelny i wiarygodny - najlepszy partner w biznesie


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Polscy przedsiębiorcy, wybierając partnera biznesowego, kierują się przede wszystkim wiedzą o jego płynności finansowej i satysfakcją z wcześniejszych kontaktów z firmą - wynika z badania przeprowadzonego przez program Rzetelna Firma.  więcej
    20-12-2011, 20:59, paku, Pieniądze
  • Polscy przedsiębiorcy będą inwestować w 2012 roku


    © fotolia.com
    Polscy przedsiębiorcy chcą wykorzystać kryzys gospodarczy do rozwoju swoich firm, a niemal połowa przedsiębiorców uważa, że nakłady inwestycyjne polskich firm będą w 2012 roku większe niż w bieżącym - wynika z badania "Rzetelność polskich przedsiębiorstw 2011 - trendy i bariery".  więcej
    04-12-2011, 08:40, paku, Pieniądze
  • Polacy szturmują sklepy internetowe


    © istockphoto.com
    Najczęściej w sklepach internetowych kupujemy książki, filmy i muzykę - takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Jednocześnie Polacy coraz chętniej kupują przez internet sprzęt elektroniczny oraz odzież. Tylko 17 proc. osób korzystających na co dzień z internetu nie zrobiło w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupów w sieci.  więcej
    14-11-2011, 16:53, paku, Lifestyle
  • Oczekujemy informacji a nie reklam na stronach firmowych


    © BVI Media - Fotolia.com
    Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firm, wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem, z jakim spykają się konsumenci, są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn WWW.  więcej
    03-11-2011, 21:55, paku, Pieniądze
  • Turystyka i gastronomia najczęściej pod lupą Polaków


    © BVI Media - Fotolia.com
    W ciągu ostatniego roku Polacy najczęściej szukali w sieci informacji na temat firm z branży turystycznej i gastronomicznej - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Internet jest wykorzystywany przez konsumentów także do sprawdzania usług finansowych oraz ofert sklepów detalicznych i hurtowni. Tylko 4 proc. badanych nie szukało w internecie żadnych informacji na temat firm.  więcej
    25-10-2011, 21:46, paku, Lifestyle
  • Polacy weryfikują firmy w internecie


    © arsenik - istockphoto.com
    Internet oraz opinie najbliższych są dla Polaków najczęstszym źródłem informacji na temat rzetelności firm – to pierwszy wniosek płynący z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najchętniej wybierane przez konsumentów są te przedsiębiorstwa, których produkty lub usługi łączą w sobie wysoką jakość w przystępnej cenie.  więcej
    22-08-2011, 19:53, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)