IVR

  • Profesjonalna centrala telefoniczna – dla kogo?

    Centrala telefoniczna kojarzy się głównie z dużymi firmami i instytucjami, gdzie funkcjonuje wiele numerów wewnętrznych, tymczasem może służyć również niewielkim firmom. Funkcjonalności centrali telefonicznej jest całkiem sporo przy niewielkich kosztach inwestycji w sprzęt i jego montaż. Wiele centrali telefonicznych dedykowanych do małych firm jest prosta do zainstalowania i obsługi.  więcej
    24-12-2019, 07:22, Komunikat firmy, Technologie
  • Rozpoznawanie emocji ulepszy automaty telecentrów?


    mark sebastian na lic. CC
    Automaty w telecentrach mogłyby być mniej irytujące, gdyby rozpoznawały emocje osoby dzwoniącej i zmieniały dialog w zależności od jej nastawienia. Rozwiązanie, które to umożliwia, opracowali naukowcy z Uniwersytetu Karola III w Madrycie oraz Uniwersytetu w Granadzie.  więcej
    25-11-2011, 10:02, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Darmowe i nieograniczone testowanie przez miesiąc wszystkich swoich usług - m.in. IVR, CallCenter, fax2email - zaoferował FreecoNet, platforma VoIP  więcej
    15-02-2008, 05:23, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Obsługa klientów według TP

    Telekomunikacja Polska (TP) przekazała kilka ostatnich danych statystycznych dotyczących obsługi klientów tej firmy, m.in. poprzez system błękitnej linii, IVR oraz drogą elektroniczną.  więcej
    29-11-2006, 04:56, Krzysztof Gontarek, Internauci
  • TP ma nowy system audioteksowy

    W ubiegłym tygodniu w Telekomunikacji Polskiej uruchomiona została platforma do świadczenia serwisów o podwyższonej opłacie.  więcej
    10-10-2006, 05:14, kg, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Czerwiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930