Centrale telefoniczne w nowoczesnej firmie

12-10-2020, 21:18

Nie tylko infolinie i ogromne organizacje wymagają zarządzania ruchem połączeń przychodzących. Centrala telefoniczna przydać się może już przy kilku liniach telefonicznych. To doskonałe usprawnienie pracy w małych firmach gdzie centrala telefoniczna zapewnia funkcje faksu, automatycznej sekretarki, komunikatu połączeń oczekujących czy menu głosowego (zapowiedzi telefoniczne IVR).

Prowadzenie firmy wymaga komunikacji, w tym połączeń telefonicznych. Czasy kiedy praca firmy bazowała wyłącznie na pracy w jednej lokalizacji minęły, co za tym idzie również telefonia zmieniła swe oblicze wraz z rosnącymi potrzebami mobilności. Nowoczesna centrala telefoniczna pozwala łączyć różne systemy telefoniczne w jedną sieć, a także integrować się z systemami wewnętrznymi firmy. Coraz częściej funkcje centrali pełnić może router, dzięki któremu możemy zarządzać centralą telefoniczną, połączeniami przychodzącymi. W przypadku centrali wirtualnej serwer centrali może stanowić także dysk sieciowy.

Centrala telefoniczna nie musi wiele kosztować. Zaledwie inwestując kilkaset złotych możemy zapewnić firmie profesjonalną centrale telefoniczną. Co prawda podstawowe urządzenia oferują stosunkowo niewielką ilość portów, od kilku do kilkunastu to jednak jest to świetne rozwiązanie dla małych firm. Kupując urządzenie warto zapoznać się z możliwościami jakimi dysponuje.

Prócz rozwiązań podstawowych możemy także skorzystać z nowoczesnych usług operatorów sieci VoIP. W ramach wirtualnej centrali telefonicznej można korzystać z archiwizacji i nagrywania połączeń, jak tez ich kolejkowania, co więcej połączenia VoIP pozwalają na pracę poza biurem, zdalnie, ich gromadzenie w sieć pozwala połączyć pracowników z różnych lokalizacji. Wbrew pozorom wirtualna centrala jest o wiele tańsza od typowej analogowej centrali telefonicznej. Łatwość obsługi, dostępność i wielość opcji sprawiają, że analogowe centralki powoli wychodzą z użycia.

Urządzenia tego typu posiadają możliwość ustawienia powitania lektorskiego. Dobrze wykonane zapowiedzi telefoniczne to wiele zalet dla właściciela firmy. Komunikaty IVR nie tylko poprawiają płynność komunikacji, ale są pozytywnym czynnikiem wizerunkowym. Na tej stronie: https://www.advoice.pl/zapowiedzi/ znajdziesz więcej informacji na temat zapowiedzi telefonicznych, w tym przykłady treści takich komunikatów.


Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl


Tematy pokrewne:  

tag nolstag IVR
To warto przeczytać




fot. Poly







fot. Kaspersky






RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Maj 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Serwisy specjalne: