Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Profesjonalna centrala telefoniczna – dla kogo?

24-12-2019, 07:22

Centrala telefoniczna kojarzy się głównie z dużymi firmami i instytucjami, gdzie funkcjonuje wiele numerów wewnętrznych, tymczasem może służyć również niewielkim firmom. Funkcjonalności centrali telefonicznej jest całkiem sporo przy niewielkich kosztach inwestycji w sprzęt i jego montaż. Wiele centrali telefonicznych dedykowanych do małych firm jest prosta do zainstalowania i obsługi.

Identyfikacja potrzeb

Centrala telefoniczna ma swoją określoną wydajność w zależności od zastosowanego urządzenia. Niewielkie centralki amatorskie doskonale sprawdza się w niewielkim biurze, ale jeśli zespolić chcemy wiele linii i obsługiwać wiele telefonów jednocześnie należy przeanalizować możliwości poszczególnych urządzeń. Okazać się może iż podstawowy sprzęt nam nie wystarczy. Centralki dla małych biur zazwyczaj pozwalają na obsługę kilku do dziesięciu linii. Jeśli myślimy o obsłudze większej ilości telefonów w sieci warto przemyśleć wybór urządzenia.

Głos w centralce

Warto również rozważyć profesjonalne nagranie głosu zapowiedzi telefonicznej. Czy to krótkie firmowe powitanie czy rozbudowane menu IVR - zapowiedzi telefoniczne powinny być wykonane ze starannością i brzmieć kompetentnie. Przykładowe nagrania posłuchasz na tej stronie: Zapowiedzi.tel. Dobre nagranie nie musi być drogie. A warto pamiętać, że to opłata jednorazowa.

Router z funkcją centralki

Poza specjalnymi urządzeniami obsługiwanymi przez przeglądarkę internetową mamy tez możliwość wykorzystać router sieciowy do stworzenia centrali telefonicznej. Za kilkaset złotych możemy w sieć połączyć linie analogowe jak też konta VOIP, jak też funkcję faksu, czy automatycznej sekretarki, melodii połączenia oczekującego itp. Niektóre routery dodatkowo posiadają opcję dysku sieciowego np. do druku, jak też tworzenia hotspotu dla gości itd.

Nowoczesne technologie telefoniczne

Centrala telefoniczna w firmie wpływa na wizerunek profesjonalnej firmy, stad też warto jest się postarać o jej uruchomienie. Jak wynika z powyższego nie trzeba dużej inwestycji aby stworzyć w firmie profesjonalną centralę telefoniczną z wieloma dodatkami. Nowoczesna centrala telefoniczna może obsługiwać różne linie w różnych systemach, a przy tym ułatwiać prace w firmie, jak też kontakt z klientem zewnętrznym, komunikację z otoczeniem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. Freepik










fot. Freepik


Tematy pokrewne:  

tag IVRtag centrala telefoniczna