Ericsson Consumer Lab

  • Ericsson: blisko 5 mln osób wyznacza trendy sieci


    ©istockphoto.com
    4,6 mln osób - tyle liczy w Polsce prawdziwa "elita internetu" według Ericsson Consumer Lab. To głównie przebojowa młodzież, profesjonaliści i eksperymentatorzy - w sumie 32 proc. internautów. Wyróżnia ich m.in. częste wykorzystywanie mobilnego internetu.  więcej
    16-02-2012, 07:56, paku, Internauci
  • Webshake.tv: Pinterest i polscy internauci w badaniach Ericssona

    W nowym odcinku Webshake.tv prowadzący przyglądają się rosnącej popularności serwisu Pinterest oraz przedstawiają wyniki badań przeprowadzonych przez Ericssona.  więcej
    10-02-2012, 20:20, PATRONAT MEDIALNY, Technologie
  • Lubimy mobilny internet, ale przy biurku


    Ana Blazic
    55% internautów w Polsce korzysta z internetu mobilnego - wynika z badań Ericssona. Odsetek "zmobilizowanych" internautów jest zatem wyższy w Polsce niż w UK czy USA. Z mobilnego internetu korzystamy jednak w sposób... mało mobilny.  więcej
    23-11-2011, 13:02, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ericsson przybliża chiński rynek telekomunikacyjny


    © majivecka - fotolia.com
    Chiny dysponują jednym z najbardziej dynamicznych rynków na świecie i reprezentują najszybciej rozwijającą się gospodarkę, w której prężnie rozwija się sektor telekomunikacji. Jak wynika z raportu Ericsson Consumer Lab, stopień penetracji rynku telefonii komórkowej w Chinach wynosi 56 proc. i co miesiąc przybywa ok. 8,8 milionów nowych abonentów. Telefony komórkowe są tam praktycznie wszędzie, gorzej jest z kolei z połączeniami przewodowymi.  więcej
    03-06-2010, 03:44, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Polacy polubili e-bankowość i VoIP


    © Kurhan - Fotolia.com
    Polacy najczęściej w Europie, obok Czechów, używają telefonii VoIP -  wynika z badań Ericsson Consumer Lab. Polacy chętnie korzystają również z innych usług elektronicznych: e-bankowości i poczty elektronicznej.  więcej
    25-09-2009, 09:29, Marcin Maj, Technologie
  • Komórki, internet i komputery w Polsce w badaniach konsumenckich Ericssona


    Ana Blazic
    Najbardziej na komórkach pożądamy nawigacji GPS, a najdynamiczniej rosnącą grupą użytkowników komórek są osoby starsze. Internet szerokopasmowy jest już w połowie polskich gospodarstw domowych. W naszych domach wciąż królują komputery stacjonarne - wynika z badania poświęconego zachowaniom polskich konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych Ericsson Consumer Lab.  więcej
    09-09-2009, 22:44, Krzysztof Gontarek, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031